Cestno podjetje Koper naj bi, če bo današnji inšpektorski pregled uspešen, danes zaključilo z gradnjo prvega turbo krožišča v Sloveniji, ki naj bi ga v četrtek tudi predali v uporabo.
Objekt bo zaključen v predvidenem roku, čeprav so bila zaradi specifičnih geoloških razmer potrebna dodatna dela.
Turbo krožišče se od navadnih ločuje predvsem po fizično ločenih pasovih, za prometno signalizacijo pa naj bi bilo dobro poskrbljeno, zato računajo, da do nepotrebnih zapletov ne bo prihajalo.
no neke pa je le Popovič zrihta,,ka momo edini v Sloveniji TURBO krožišče...
Slovenski premier Janez Janša je na nedeljski osrednji državni proslavi ob prazniku vrnitve Primorske k matični domovini v Kopru vrnitev Primorske uvrstil med izjemna zgodovinska dejanja, ki so Slovence izoblikovali kot narod. "Slovenija je z vrnitvijo Primorske po bolečem razkosanju dobila nazaj svoja pljuča in okno v svet - postala je celota," je spomnil premier. V svojem govoru je med drugim opozoril tudi na še odprta mejna vprašanja. Kot je dejal, je bilo po drugi svetovni vojni vse Hrvaško ozemlje, ki je bilo prej priključeno Italiji, vrnjeno Hrvaški, ceno delitve pa "smo takrat plačali samo Slovenci". Zaključil je: "Zato Slovenija vztraja, da se pri razrešitvi še vedno odprtega vprašanja meje na morju med Slovenijo in Hrvaško poleg stanja na dan 25. junija 1991 upošteva tudi načelo pravičnosti."
Hrvaško zunanje ministrstvo je njegove izjave zavrnilo, češ da gre za politiziranje obmejnega vprašanja v predvolilne namene. Hrvaško ministrstvo za zunanje zadeve in evropske integracije ob tem poudarja, da so stališča Zagreba že znana: "Republika Hrvaška izhaja iz temeljnih aktov, sprejetih na dan razglasitve suverenosti in samostojnosti obeh držav, zaključkov Badinterjeve komisije in določil mednarodnega prava, ter si prizadeva za njihovo dosledno spoštovanje."
Luka Koper je včeraj pričela z rušenjem skladišč št 7 in 8, ki stojita na lokaciji bodočega potniškega terminala. Po prvotni varianti naj bi stari objekt ostal in bi ga le prilagodili novi namembnosti, vendar se je ta možnost izkazala za predrago in tudi sicer težko izvedljivo. Zato je bila sprejeta odločitev o postavitvi povsem nove zgradbe, ki bo že od temeljev dalje ustrezala potrebam novega potniškega terminala in spremljajočih dejavnosti.
Stara zgradba je nastala ob samem začetku delovanja Luke Koper koncem petdesetih let prejšnjega stoletja. Postavila jo je takratna Uprava silosov in skladišč Ljubljana. Prvotna oznaka objekta je bila Tranzitno skladišče I in II. Neto površina dvoetažnega skladišča znaša 5.321 m2 , prvi tovor v njem pa je bil sladkor, pripeljan s Kube. Le nekaj let po izgradnji je Uprava skladišče prodala podjetju Centroprom iz Beograda, ki ga je uporabljalo do leta 1998, tedaj pa je vse svoje objekte na območju pristanišča prodalo Luki Koper. Delni lastnik zgornje etaže skladišča je takrat postalo še podjetje Sintesi Pen, ki je v teh prostorih izdelovala pisala in druge pisarniške potrebščine. Ko se je pričela uresničevati zamisel o vzpostavitvi potniškega terminala na tej lokaciji, pa je Luka Koper zgornjo etažo leta 2007 odkupila in je tako postala edini lastnik objekta.
Gradbeno dovoljenje za rušenje starega objeta je ministrstvo za okolje in prostor izdalo 20. avgusta letos. Za izdajo dovoljenja so bila pridobljena vsa predpisana soglasja. Objekt tlorisnih dimenzij 21,2 x 112,5 m se v skladu s tem dovoljenjem lahko povsem poruši s tem, da se ohranijo temelji in sistem globokega temeljenja.
Rušitev bo izvedlo podjetje Peter Podržaj s.p., ki bo moralo poskrbeti za kar 10.000 m3 odpadnega gradbenega materiala, poleg tega pa še za 26 ton železa oziroma jekla in 5 km raznih žic oziroma kablov. Rok za dokončanje rušenja in odvoz vsega odpadnega materiala je 75 dni od pričetka. Dela se bodo sicer prilagajala prihodom potniških ladij, ki bodo privezana v neposredni bližini gradbišča.
Letos bomo tako gostili okoli 60 ladij, ki bodo v Koper pripeljale približno 20.000 obiskovalcev. Gre za manjše, vendar bolj prestižne ladje uglednih svetovnih ladjarjev. Prihodnje leto pa pričakujemo prihod 80 večjih ladij, zato naj bi se število gostov podvojilo.
Za potniški terminal, ki bo zrasel na mestu porušenih skladišč, je izdelana idejna zasnova in je v teku postopek za pridobitev potrebnih dovoljenj. Skladno s terminskim planom, naj bi z gradnjo začeli v začetku prihodnjega leta, tako da bi lahko terminal predali namenu že konec prihodnjega leta oziroma do začetka sezone 2010.
Luka Koper bo objekt zgradila z lastnimi sredstvi. Republika Slovenija bo odkupila tisti del novega objekta, ki bo namenjen za potrebe Uprave RS za pomorstvo, na terminalu pa bo mesta tudi za ostale službe, kot sta carina in policija. Investicija vredna približno 10 milijonov evrov predvideva tri etažno stavbo, manjši hotel in kongresni center, restavracijo in vse ostale spremljevalne dejavnosti.
Sebastjan Šik
Vodja službe za odnose z javnostmi Luke Koper
ponedeljek, 16. junij 2008 Danes začnejo graditi turbo krožišče pri Lesnini Pred nekaj tedni so v Kopru številna semaforizirana klasična križišča zamenjala krožna. Tovrstna križišča so zmedla marsikaterega voznika na koprskih cestah, kljub vsemu pa so krožišča pripomogla k zmanjševanju prometnih zamaškov. Da bi bil promet po največjem Obalnem mestu še bolj tekoč se z današnjim dnem pripravljajo na gradnjo takimenovanega "turbo" krožnega križišča pri Lesnini v Kopru.
Rdeč krog označuje lokacijo kjer bodo v
ponedeljek pričeli z gradnjo novega "turbo" krožišča.
Foto: DigitalGlobe 2008
London/New York - Zdravniki 25 bolnišnic v Veliki Britaniji in ZDA bodo v skupni raziskavi skušali najti dokaze za »izventelesna« doživetja, o katerih poročajo pacienti, ki so izkusili klinično smrt. Nekateri ljudje namreč trdijo, da so v trenutku klinične smrti videli svetlobne tunele in močno belo svetlobo. Spet drugi poročajo, da so doživeli »izventelesno« potovanje, da so torej izstopili iz svojega telesa in s stropa opazovali dogajanje v operacijski sobi.
Več:
http://www.delo.si/clanek/67470
Hm, pa to razlagajo guruji že nekaj tisoč let... zopet se odkriva topla voda...
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
stajerc13 sreda, 17. september 2008 ob 09:05
MILAN je napisal/a:
samo ka nete pomola vlekli prerdaleč ka bi na kunci
že meli privez HRVOTI
pred volitvami ga nedmo vlekli..
po volitvah pa do ga najbrž sami hrvoti potegnoli..
stajerc13 sreda, 17. september 2008 ob 16:37
Cestno podjetje Koper naj bi, če bo današnji inšpektorski pregled uspešen, danes zaključilo z gradnjo prvega turbo krožišča v Sloveniji, ki naj bi ga v četrtek tudi predali v uporabo.
Objekt bo zaključen v predvidenem roku, čeprav so bila zaradi specifičnih geoloških razmer potrebna dodatna dela.
Turbo krožišče se od navadnih ločuje predvsem po fizično ločenih pasovih, za prometno signalizacijo pa naj bi bilo dobro poskrbljeno, zato računajo, da do nepotrebnih zapletov ne bo prihajalo.
no neke pa je le Popovič zrihta,,ka momo edini v Sloveniji TURBO krožišče...
MHA četrtek, 18. september 2008 ob 11:08
In kak bi te nej toto turbo krožišče vidlo vün? Morti te že drügo leto formulo tan meli
stajerc13 četrtek, 18. september 2008 ob 11:23
MHA je napisal/a:
In kak bi te nej toto turbo krožišče vidlo vün? Morti te že drügo leto formulo tan meli
za formolo1 neven.. bon pa pripopa gor sliko samo ka jo ke dobin..
stajerc13 četrtek, 18. september 2008 ob 11:24
Slovenski premier Janez Janša je na nedeljski osrednji državni proslavi ob prazniku vrnitve Primorske k matični domovini v Kopru vrnitev Primorske uvrstil med izjemna zgodovinska dejanja, ki so Slovence izoblikovali kot narod. "Slovenija je z vrnitvijo Primorske po bolečem razkosanju dobila nazaj svoja pljuča in okno v svet - postala je celota," je spomnil premier. V svojem govoru je med drugim opozoril tudi na še odprta mejna vprašanja. Kot je dejal, je bilo po drugi svetovni vojni vse Hrvaško ozemlje, ki je bilo prej priključeno Italiji, vrnjeno Hrvaški, ceno delitve pa "smo takrat plačali samo Slovenci". Zaključil je: "Zato Slovenija vztraja, da se pri razrešitvi še vedno odprtega vprašanja meje na morju med Slovenijo in Hrvaško poleg stanja na dan 25. junija 1991 upošteva tudi načelo pravičnosti."
Hrvaško zunanje ministrstvo je njegove izjave zavrnilo, češ da gre za politiziranje obmejnega vprašanja v predvolilne namene. Hrvaško ministrstvo za zunanje zadeve in evropske integracije ob tem poudarja, da so stališča Zagreba že znana: "Republika Hrvaška izhaja iz temeljnih aktov, sprejetih na dan razglasitve suverenosti in samostojnosti obeh držav, zaključkov Badinterjeve komisije in določil mednarodnega prava, ter si prizadeva za njihovo dosledno spoštovanje."
stajerc13 četrtek, 18. september 2008 ob 12:58
Luka Koper je včeraj pričela z rušenjem skladišč št 7 in 8, ki stojita na lokaciji bodočega potniškega terminala. Po prvotni varianti naj bi stari objekt ostal in bi ga le prilagodili novi namembnosti, vendar se je ta možnost izkazala za predrago in tudi sicer težko izvedljivo. Zato je bila sprejeta odločitev o postavitvi povsem nove zgradbe, ki bo že od temeljev dalje ustrezala potrebam novega potniškega terminala in spremljajočih dejavnosti.
Stara zgradba je nastala ob samem začetku delovanja Luke Koper koncem petdesetih let prejšnjega stoletja. Postavila jo je takratna Uprava silosov in skladišč Ljubljana. Prvotna oznaka objekta je bila Tranzitno skladišče I in II. Neto površina dvoetažnega skladišča znaša 5.321 m2 , prvi tovor v njem pa je bil sladkor, pripeljan s Kube. Le nekaj let po izgradnji je Uprava skladišče prodala podjetju Centroprom iz Beograda, ki ga je uporabljalo do leta 1998, tedaj pa je vse svoje objekte na območju pristanišča prodalo Luki Koper. Delni lastnik zgornje etaže skladišča je takrat postalo še podjetje Sintesi Pen, ki je v teh prostorih izdelovala pisala in druge pisarniške potrebščine. Ko se je pričela uresničevati zamisel o vzpostavitvi potniškega terminala na tej lokaciji, pa je Luka Koper zgornjo etažo leta 2007 odkupila in je tako postala edini lastnik objekta.
Gradbeno dovoljenje za rušenje starega objeta je ministrstvo za okolje in prostor izdalo 20. avgusta letos. Za izdajo dovoljenja so bila pridobljena vsa predpisana soglasja. Objekt tlorisnih dimenzij 21,2 x 112,5 m se v skladu s tem dovoljenjem lahko povsem poruši s tem, da se ohranijo temelji in sistem globokega temeljenja.
Rušitev bo izvedlo podjetje Peter Podržaj s.p., ki bo moralo poskrbeti za kar 10.000 m3 odpadnega gradbenega materiala, poleg tega pa še za 26 ton železa oziroma jekla in 5 km raznih žic oziroma kablov. Rok za dokončanje rušenja in odvoz vsega odpadnega materiala je 75 dni od pričetka. Dela se bodo sicer prilagajala prihodom potniških ladij, ki bodo privezana v neposredni bližini gradbišča.
Letos bomo tako gostili okoli 60 ladij, ki bodo v Koper pripeljale približno 20.000 obiskovalcev. Gre za manjše, vendar bolj prestižne ladje uglednih svetovnih ladjarjev. Prihodnje leto pa pričakujemo prihod 80 večjih ladij, zato naj bi se število gostov podvojilo.
Za potniški terminal, ki bo zrasel na mestu porušenih skladišč, je izdelana idejna zasnova in je v teku postopek za pridobitev potrebnih dovoljenj. Skladno s terminskim planom, naj bi z gradnjo začeli v začetku prihodnjega leta, tako da bi lahko terminal predali namenu že konec prihodnjega leta oziroma do začetka sezone 2010.
Luka Koper bo objekt zgradila z lastnimi sredstvi. Republika Slovenija bo odkupila tisti del novega objekta, ki bo namenjen za potrebe Uprave RS za pomorstvo, na terminalu pa bo mesta tudi za ostale službe, kot sta carina in policija. Investicija vredna približno 10 milijonov evrov predvideva tri etažno stavbo, manjši hotel in kongresni center, restavracijo in vse ostale spremljevalne dejavnosti.
Sebastjan Šik
Vodja službe za odnose z javnostmi Luke Koper
Dejan četrtek, 18. september 2008 ob 14:56
stajerc13 je napisal/a:
MHA je napisal/a:
In kak bi te nej toto turbo krožišče vidlo vün? Morti te že drügo leto formulo tan meli
za formolo1 neven.. bon pa pripopa gor sliko samo ka jo ke dobin..
MHA četrtek, 18. september 2008 ob 15:12
Ja čemi je te to podobno? stajerc, ko de se prvi karambol zgoda, te nan pove.
Dejan četrtek, 18. september 2008 ob 15:22
Sej to venda neje toto krožišče, to je kar nekšo dol z interneta
MHA četrtek, 18. september 2008 ob 15:28
Sen nejša toto sliko na google, ke preveč pa se koprsko krožišče na razliküvle od totega.
stajerc13 četrtek, 18. september 2008 ob 16:16
bon ti javja,,
je podobno krožišče samo je v Kopri večjo...celo je dvopasovno razdvojeno...
Nela četrtek, 18. september 2008 ob 16:19
Koga boga je to za krozisca??? Hehehehe...
stajerc13 četrtek, 18. september 2008 ob 16:53
pol Kopra je ze krožišče... to moreš viditi je nemogoče opisati..
Dejan četrtek, 18. september 2008 ob 17:01
Te pa je takšo?
Rondo v britanskem Swindonu si lasti naziv najzapletenejšega krožišča na svetu.
Dejan četrtek, 18. september 2008 ob 17:08
http://www.radiocapris.com/index.php?S=1&Article=5401
ponedeljek, 16. junij 2008
Danes začnejo graditi turbo krožišče pri Lesnini
Pred nekaj tedni so v Kopru številna semaforizirana klasična križišča zamenjala krožna. Tovrstna križišča so zmedla marsikaterega voznika na koprskih cestah, kljub vsemu pa so krožišča pripomogla k zmanjševanju prometnih zamaškov. Da bi bil promet po največjem Obalnem mestu še bolj tekoč se z današnjim dnem pripravljajo na gradnjo takimenovanega "turbo" krožnega križišča pri Lesnini v Kopru.
Rdeč krog označuje lokacijo kjer bodo v
ponedeljek pričeli z gradnjo novega "turbo" krožišča.
Foto: DigitalGlobe 2008
MILAN četrtek, 18. september 2008 ob 22:06
kej te strošite s totimi krožišči
kobreti petek, 19. september 2008 ob 05:57
uff zapletenoNa zadnje urejal: kobreti, dne: petek, 19. september 2008 ob 04:58
stajerc13 petek, 19. september 2008 ob 12:40
ŽIVLJENJE PO SMRTI???
London/New York - Zdravniki 25 bolnišnic v Veliki Britaniji in ZDA bodo v skupni raziskavi skušali najti dokaze za »izventelesna« doživetja, o katerih poročajo pacienti, ki so izkusili klinično smrt. Nekateri ljudje namreč trdijo, da so v trenutku klinične smrti videli svetlobne tunele in močno belo svetlobo. Spet drugi poročajo, da so doživeli »izventelesno« potovanje, da so torej izstopili iz svojega telesa in s stropa opazovali dogajanje v operacijski sobi.
Več:
http://www.delo.si/clanek/67470
Hm, pa to razlagajo guruji že nekaj tisoč let... zopet se odkriva topla voda...
W ali volitve obstajajo tudi po smrti?
stajerc13 petek, 19. september 2008 ob 13:08
zanimivo..
http://www.flamingcursor.com/
stajerc13 petek, 19. september 2008 ob 14:17
malo zgodovine o prekooceanski ladji-REX....
http://www.rex-mk.si/rex/naslovna-rex.html