Sen mislo, ka so že fsigi tote rampe postavili, pa vidin ka so kumej do Lotmerka prišli. Tan ki je ne blo ramp, še zej nega ramp, tü v Lotmerki, ki pa smo meli rampaša, ki je ziher rampe zaprja, pa so naredli aftomacke. Namesto ka bi pred tan naredli ki sploh nega ramp
No pa do v Grlavi tüdi pomali meli rampe: Vključitev zapornic na nivojskem prehodu Grlava je po terminskem načrtu izvajalca predvidena za 16. 11. 2007," je v dopisu s 5. novembra 2007 zapisal Žerjav.
Pret ko je še bija rampaš, sen verjetno 1x na 15 krot priša na cuk, zej 4x sen se pela skozi toti prehod, pa 4x sen cuk čaka. Prvo je ša potniški iz Ormoža, čaka sen 6 min, ko sen šo nazej je ša še en potniški iz Ormoža, pa z Lotmerka je takoj gena tovorni, čaka sen 10 min. Gnes sen se pela opet rampe dol, čokan, čokan, pa čokan 5 min, naenkrat rampe san gor cuga sen jas ne vida ka bi se mimo pela, razen či mojo nove cuge - nevidne pa ko sen šo nazej, opet rampe doj, san te sen negi tijan pri spari čaka v vrsti
Tote cuge bi mogli nekan vragi spraviti....zaron gda je najvekša špica (ali popodne) se polek obveznega traktora obvezno zaštopa promet zavolo cuga...to te buje...ka že v slüžbo moreš priti čemerasti....
Zej sen jaz gor prišo zake sen te enkrat čako pred zaprtimi rampami, cuga pa od nikod. Ovi den sen po čako 5 minut, pa te vidin ka se je tovorni cuk pripela iz MS, san se je na postaji doj stava, rampe pa so te potli nazej gor šle. In ze vedno dere de priša kakši cuk iz MS, pa de moga počakati na postaji, do rampe fseeno dol šle?! Mi pa mo tan pret rampaki čakali brezveze
boljše da se prej zaprejo pa ko cug odpelje še en čas stojijo
kot pa da ne štima zapiranje in odpiranje zapornic
pomalem, nekdaj si mel lesene zapornice, te pa tisti ki je zapornice dvigoval se ga je vlil z šmarnico pa zaspal.
potem so pa mu kmetje zažagali zapornice , pa se dalje odpeljali s traktorjem v nove zmage po njivah.
mile je napisal/a: prišlo do napake v tem sistemu.
to je normalna pojava v tej elektroniki.
Ja tak je elektronika ajde ..se do doloceno mero..
saj pri avtih je tüdi tak.. vec elektronike vec jebe vse
de mogoce cajt priso ka bote zapornice pogresali ka so se rocno zigno pa zaprli!
Zapornice na vseh prehodih med Ormožem in Mursko Soboto
Ormož - V sklopu posodobitve signalno varnostnih naprav na progi Ormož - Murska Sobota je bil ta teden v Rakičanu predan v poskusno obratovanje še zadnji od 18 nivojskih prehodov na tem odseku. S tem je uresničena napoved ministra za promet Radovana Žerjava ob nastopu mandata, da si bo prizadeval v najkrajšem možnem času zagotoviti delovanje vseh elektronskih signalno varnostnih naprav za zavarovanje nivojskih prehodov, so sporočili s prometnega ministrstva.
Po oceni direktorata za železnice in žičnice na ministrstvu za promet je bil s tem narejen veliki korak k uresničitvi celotnega projekta posodobitve signalno varnostnih naprav na navedenem odseku proge Ormož - Murska Sobota.
Izvajalec del, to je podjetje Siemens, je 16. oktobra predal vse potrebne dokumente, ki potrjujejo varno delovanje vgrajenih naprav, kar je bil pogoj za izdajo dovoljenja za vgradnjo.
Poleg vključitve elektronsko signalnih varnostnih naprav za zavarovanje omenjenih 18 nivojskih prehodov v poskusno obratovanje so v sklopu istega projekta tudi vgradili elektronske signalno varnostne naprave na postajah Ljutomer, Ivanjkovci in Lipovci. (STA/Foto STA)
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
Pepek z brega sreda, 24. oktober 2007 ob 20:48
Bomo zej vidli kak dugo bode se pred električnimi rampami čakalo.
mile četrtek, 25. oktober 2007 ob 00:33
čakalo de se mogoče tudi dlje, odvisno gi se aktivira spuščanje pa dvigovanje zapornic.
Dejan petek, 26. oktober 2007 ob 00:00
MHA je napisal/a:
Zej sen se mimo našega "rampaša" pela.
Nega ga več, je že tehnološki višek. Store rampe pa liči so pospravili, taka delajo zej nove, aftomacke rampe.
To pa je resen blo hitro
No, ve sen zna ka de se nekej zgodilo
Zvončica petek, 26. oktober 2007 ob 00:12
Store rampe z rampačon vred bi mogli negi shroniti.....ka pa če ta še gda (lehko hitro) prav prišla...
Pepek z brega petek, 26. oktober 2007 ob 22:18
Lehko bi ga postavili na glovni ploc, ka bi tan spüšča notri avte od "svetih krof", pa vün zapira navodne smrtnike.
MHA sreda, 7. november 2007 ob 11:53
Sen mislo, ka so že fsigi tote rampe postavili, pa vidin ka so kumej do Lotmerka prišli. Tan ki je ne blo ramp, še zej nega ramp, tü v Lotmerki, ki pa smo meli rampaša, ki je ziher rampe zaprja, pa so naredli aftomacke. Namesto ka bi pred tan naredli ki sploh nega ramp
No pa do v Grlavi tüdi pomali meli rampe: Vključitev zapornic na nivojskem prehodu Grlava je po terminskem načrtu izvajalca predvidena za 16. 11. 2007," je v dopisu s 5. novembra 2007 zapisal Žerjav.
klik
MHA sreda, 14. november 2007 ob 15:55
Pret ko je še bija rampaš, sen verjetno 1x na 15 krot priša na cuk, zej 4x sen se pela skozi toti prehod, pa 4x sen cuk čaka. Prvo je ša potniški iz Ormoža, čaka sen 6 min, ko sen šo nazej je ša še en potniški iz Ormoža, pa z Lotmerka je takoj gena tovorni, čaka sen 10 min. Gnes sen se pela opet rampe dol, čokan, čokan, pa čokan 5 min, naenkrat rampe san gor cuga sen jas ne vida ka bi se mimo pela, razen či mojo nove cuge - nevidne pa ko sen šo nazej, opet rampe doj, san te sen negi tijan pri spari čaka v vrsti
Dejan sreda, 14. november 2007 ob 16:03
Morti je ovi rampaš iz maščevanja kej preprogramera, ka se to tak malo zapira tü pa tan
Zvončica četrtek, 15. november 2007 ob 00:54
Tote cuge bi mogli nekan vragi spraviti....zaron gda je najvekša špica (ali popodne) se polek obveznega traktora obvezno zaštopa promet zavolo cuga...to te buje...ka že v slüžbo moreš priti čemerasti....
MHA sobota, 17. november 2007 ob 12:41
Rampe že delajo na relaciji Ormoš - Lotmerk, na relaciji Lotmerk - Sobota pa do pre v naslednih dneh.
iz 24 vür
In tak delajo zej nove rampe v Lukofcih.
MHA sobota, 17. november 2007 ob 12:42
San malo je slika grda, ker sen skozik zamozano šejbo slika
vinko torek, 20. november 2007 ob 14:06
Še članek http://www.sobotainfo.com/index.php?mode=article&aid=2214
BRAVO ŽERJOF
MILAN torek, 20. november 2007 ob 22:17
kej je te zej prletelo
pa doj se je spüstilo
nekše štejnge.
MHA četrtek, 29. november 2007 ob 18:04
Zej sen jaz gor prišo zake sen te enkrat čako pred zaprtimi rampami, cuga pa od nikod. Ovi den sen po čako 5 minut, pa te vidin ka se je tovorni cuk pripela iz MS, san se je na postaji doj stava, rampe pa so te potli nazej gor šle. In ze vedno dere de priša kakši cuk iz MS, pa de moga počakati na postaji, do rampe fseeno dol šle?! Mi pa mo tan pret rampaki čakali brezveze
mile četrtek, 29. november 2007 ob 19:52
boljše da se prej zaprejo pa ko cug odpelje še en čas stojijo
kot pa da ne štima zapiranje in odpiranje zapornic
pomalem, nekdaj si mel lesene zapornice, te pa tisti ki je zapornice dvigoval se ga je vlil z šmarnico pa zaspal.
potem so pa mu kmetje zažagali zapornice , pa se dalje odpeljali s traktorjem v nove zmage po njivah.
MHA četrtek, 29. november 2007 ob 20:48
mile je napisal/a:
boljše da se prej zaprejo pa ko cug odpelje še en čas stojijo kot pa da ne štima zapiranje in odpiranje zapornic
Či pa se cuk nejč mimo ne pelo, pa so rampe fseeno doj ble.
mile četrtek, 29. november 2007 ob 21:03
prišlo do napake v tem sistemu.
to je normalna pojava v tej elektroniki.
Jernej četrtek, 29. november 2007 ob 21:29
mile je napisal/a:
prišlo do napake v tem sistemu.
to je normalna pojava v tej elektroniki.
Ja tak je elektronika ajde ..se do doloceno mero..
saj pri avtih je tüdi tak.. vec elektronike vec jebe vse
de mogoce cajt priso ka bote zapornice pogresali ka so se rocno zigno pa zaprli!
mile četrtek, 29. november 2007 ob 21:38
točno tako kot si rekel.
ni slabo biti brez elektronike, pa tudi preveč elektronike ni dobro
dober primer so avtomobili
posebej nemški
recimo to sem s telefonom slikal:
vinko petek, 7. december 2007 ob 15:39
Zapornice na vseh prehodih med Ormožem in Mursko Soboto
Ormož - V sklopu posodobitve signalno varnostnih naprav na progi Ormož - Murska Sobota je bil ta teden v Rakičanu predan v poskusno obratovanje še zadnji od 18 nivojskih prehodov na tem odseku. S tem je uresničena napoved ministra za promet Radovana Žerjava ob nastopu mandata, da si bo prizadeval v najkrajšem možnem času zagotoviti delovanje vseh elektronskih signalno varnostnih naprav za zavarovanje nivojskih prehodov, so sporočili s prometnega ministrstva.
Po oceni direktorata za železnice in žičnice na ministrstvu za promet je bil s tem narejen veliki korak k uresničitvi celotnega projekta posodobitve signalno varnostnih naprav na navedenem odseku proge Ormož - Murska Sobota.
Izvajalec del, to je podjetje Siemens, je 16. oktobra predal vse potrebne dokumente, ki potrjujejo varno delovanje vgrajenih naprav, kar je bil pogoj za izdajo dovoljenja za vgradnjo.
Poleg vključitve elektronsko signalnih varnostnih naprav za zavarovanje omenjenih 18 nivojskih prehodov v poskusno obratovanje so v sklopu istega projekta tudi vgradili elektronske signalno varnostne naprave na postajah Ljutomer, Ivanjkovci in Lipovci. (STA/Foto STA)
vir: http://novice.siol.net/default.aspx?site_id=1&page_id=4&article_id=1407120713193667&cid=103