zobl sobota, 9. oktober 2010 ob 15:45

Lenny je napisal/a:
Nažalost je Mura "pokojna".

Či se je kda keri vun z KRKE pela svoj cejt ob 14.00 ali 15.00 te si je fejst želeja rondoja...
Je pa resen, brez nadvoza in s spuščeno rampo je rondo brez fsakše funkcije.

Je pa neke zanimivo. Tota TUŠova pumpa. Pred kakšnima dvema letoma negi so jo hteli delati pred RENAULTom ... pa je železnica ne dola soglasja... na toten placi pa je praktično na tirih, pa ga je TUŠ doba. Zanimivo ne.
No se "dobro" je meti na vsakih 400m pumpo. Hihihi

V keri še neve zakej, bon van poveda v nedelo po 19.00 Hihihi


Keko se jas spotin je MOL šteja delati tan pumpo kak je eno veko prakirišče poleg EPRO-ja, pa te so se domoči stanovalci na čelu z KraMatojon pobunili pa neje občina dola soglasje ka se to tan dela, zaj pa je zanimivo gi je postava Tuš svojo pumpo, na konci če pogledneš, od petrola do omv je negi 1100m po cesti in na toten deli momo zaj 3 bencinske servise, pa toti so res gotovi. Keri bedok je to dela elaborate?
lehko pa bi se še nešče spota ka bi tan med podgradjon pa lotmerkon na oven travniki postava MOL, tak ka bi te meli 4 bencinske Hahaha

MHA sobota, 9. oktober 2010 ob 17:14

Tuš je venda šteja meti pumpo v bližini sfoje trgovine. Mene ne mote pumpa tan kak je ze, pa še Tuš je sofinancera izgradnjo krožišča pa most.

Progress sobota, 9. oktober 2010 ob 17:23

Tu kot je zej pumpa je Posede hteja meti avto salon, pa neje doba dovolenja in se presela v Mursko. Te je toto zemljišče od Občine küpa g. Bot (Slovenika) za male peneze, zej za mastne oda Tuš-e, pa še svojo lastnino (del) lokala je jegov. Če bi bili mi fsi v dobri navezi, recimo "Bot-Jurša, Blagovič in sigurno še kdo" bi tude dobili dovoljenja...

Dejan sobota, 9. oktober 2010 ob 17:59

Krožišče

Legionar nedelja, 10. oktober 2010 ob 00:12

MILAN je napisal/a:
Mislec Rondo de meja glovno funkcijo dere de nareti nadvoz Mislec

Keko mi je eden od delavcov Pomgrada prava, je nadvoz tüdi v plani, načrti so že nareti. Rušili do se ene dve, tri hiše tan okoli Mlekoprometa, vključno s trgovinoj Sirček. Taka kda de nareti še nadvoz, de vse to vküper kar lepo špilalo!

MHA nedelja, 10. oktober 2010 ob 16:36

Nadvoz se baje planira 2012 - 2013. Tako

lotmershki21 nedelja, 10. oktober 2010 ob 21:10

če je že nadvoz v plani bi bilo pametno ka bi se vse skuper naredlo(rondo+nadvoz), ker potli de del rondoja proti mlekoprometi opet po nepotrebnen razkopani!!!
rejši bi z ovin rondojon pri omw-ji počakali pa bi tu naredli!!

no saj to pa je prinas itak že stalnica!! najprej se naredi, čez teden dni pa se razkople Hamer

lotmershki21 nedelja, 10. oktober 2010 ob 21:13

ta kak sen tu že enkrat napisa pa bon še enkrat:

če je že nadvoz v plani bi bilo pametno ka bi se vse skuper naredlo(rondo+nadvoz), ker potli de del rondoja proti mlekoprometi opet po nepotrebnen razkopani!!!
rejši bi z ovin rondojon pri omw-ji počakali pa bi tu naredli!!

no saj to pa je prinas itak že stalnica!! najprej se naredi, čez teden dni pa se razkople Hamer

Lenny nedelja, 10. oktober 2010 ob 21:24

lotmershki21 je napisal/a:
ta kak sen tu že enkrat napisa pa bon še enkrat:

če je že nadvoz v plani bi bilo pametno ka bi se vse skuper naredlo(rondo+nadvoz), ker potli de del rondoja proti mlekoprometi opet po nepotrebnen razkopani!!!
rejši bi z ovin rondojon pri omw-ji počakali pa bi tu naredli!!

no saj to pa je prinas itak že stalnica!! najprej se naredi, čez teden dni pa se razkople Hamer


Hja resen je ka de končna realizacija več koštala...
samo je več okoliščin bilo, ka se je s ten začelo...
Sicer pa rondo je bija v zamudi lep cejt. Na hasek jin je HOFER, samo jin don praf, ker se je opčinarom odbilo v glovo jihova aroganca...

MHA četrtek, 28. oktober 2010 ob 11:56

Tuš pesti predvsem visoka zadolženost, zaradi katere je moral ustaviti dinamiko načrtovanih naložb. Bankirji so za zdaj optimistični in menijo, da se bo Tušu uspelo izogniti insolventnim postopkom. Po neuradnih podatkih naj bi trenutno kazalo na to, da bodo banke zahtevale prodajo vseh naložb, ki niso povezane z osnovno, trgovsko dejavnostjo - zlasti mobilne telefonije, bencinskih servisov in kinodvoran.

vir: klik


Ze mo v Lotmerki dobili novo pumpo, za mesec dni pa de jo Mirko moga odovati.

optix četrtek, 28. oktober 2010 ob 14:35

MHA je napisal/a:
Tuš pesti predvsem visoka zadolženost, zaradi katere je moral ustaviti dinamiko načrtovanih naložb. Bankirji so za zdaj optimistični in menijo, da se bo Tušu uspelo izogniti insolventnim postopkom. Po neuradnih podatkih naj bi trenutno kazalo na to, da bodo banke zahtevale prodajo vseh naložb, ki niso povezane z osnovno, trgovsko dejavnostjo - zlasti mobilne telefonije, bencinskih servisov in kinodvoran.

vir: klik


Ze mo v Lotmerki dobili novo pumpo, za mesec dni pa de jo Mirko moga odovati.


Kaj se tice bencinskega servisa, to bo pac fransiza, nikjer ne pise da rabi biti direktno Tus lastnik pumpe Nasmeh

Enako ti je z bencinskim servisom Petrol Ljutomer in Petrol Krizevci, oba ta bencinska servisa sta dejansko franšize od Petrola. Lastnik je privatnik, in zaposleni v teh bencinskih servisih niso zaposleni petrola, ko pa prideš tankat pa nimaš občutka, da je to privatna franšiza Nasmeh

Tuš imperij bo skrahiral, ker so izvlekli denar iz firme in si napolnili žepe.


kresnička četrtek, 28. oktober 2010 ob 14:44

resen ka so krožišča najbol tekoča križišča, pod pogojon seveda, ka se lidje vejo v jih voziti, kar se mi še zdaj zdi včosih nevarno kaj eni začijajo Hihihi samo nemremo v lotmerki samih krožišč pa trgovin zidati, smo tak kak nekšo velemesto Hihihi drugo pa se mi zdi malo nepotrebno, kak momo oz. bomo meli zaj te tri pumpe, za en lotmerk bi bila ena cist zadosti.

Lenny četrtek, 28. oktober 2010 ob 17:18

Hja krožišča so samo do ene meje bolj propustna....Ka lidje še vedno ne vejo žmigafcof nucati je tudi istina...

Vsaka pumpa de mela svoj krog zej Hihihi eden pa je še pri banki... lepo... mogoče do še kda tan kej točili....

Ke se tiče rondoja pri OMV pa tisti, keri se s Cvena pa s tistega kunca vozijo, se nedo bunili... Je pa tudi resen ka kda rampa na železnici doj podne, te nede od nobenega rondoja haska Hudi

Tak ka toti NADVOZ de MUS.

Optix: Ka se Petrolovih bencinskih servisof tiče, mislin ka so v lasti Petrola, so pa dani v najem, in lastnik dirigera cene pa tudi dobavitelj je. Najemniki pa ostane tisti procent od prodaje in s ten krije svoje stroške (delo pa mogoče šekej). Vsej nekda ( 8 let nazaj) je bilo tak.
Trafike 3-dva funcionerajo po isten principi. Najemnik je s.p. Služi pa od prodaje. Hec je, ka dobijo sliko, kak more roba biti v trafki zložena Hihihi

Lastnik ziher nema stroškof dela.... Či je zaj kak drgačik (s Petrolovimi BSi, pa me prosin popravi.

DarkMAN petek, 29. oktober 2010 ob 00:04

Gda do pa toto krožišče delali od nos gor tu na bregi v Cezajovcih kak je cesta za Mekotjak ? Gučalo se je ka 2011 ali ?

Vizionar petek, 29. oktober 2010 ob 00:47

Napol ali še manj rešen cestni san; s polovičkartsvom se lotiš le, če imaš od tega osebno korist, ker zdrav razum takega načina , da najprej gradiš in nato zgrajeno razkopavaš ne prenese. Krožišče je prineslo nekoliko le Tuševi pumpi, pa še to se bo treba navadit, da se bo čakalo ... To je model Jurša - zasebno partnerstvo... in je rezulatat rednega srečevanja eks.župana s podjetniki na kavi v Sloveniki.
Da je nekaj res tudi s Tušem narobe, se kaže v slabi ponudbi sadja, ki je podobne kvalitete, kot na Hrvaškem, za katero so oceno dali iz EU, da je drugorazredna, primerjava z Sadjem zelenjavo, pa je Tuš daleč slabši. Upam, da z gorivom ne bo tako, izkušnje iz hrvaškega primorja (INA) kažejo, da se z gorivom tudi drugače lahko služi...

MILAN petek, 29. oktober 2010 ob 07:29

Mislec nekej de dobrega nekej pa je kak stalno ne za fse dobro Mislec

optix petek, 29. oktober 2010 ob 10:30

Vizionar je napisal/a:
Napol ali še manj rešen cestni san; s polovičkartsvom se lotiš le, če imaš od tega osebno korist, ker zdrav razum takega načina , da najprej gradiš in nato zgrajeno razkopavaš ne prenese. Krožišče je prineslo nekoliko le Tuševi pumpi, pa še to se bo treba navadit, da se bo čakalo ... To je model Jurša - zasebno partnerstvo... in je rezulatat rednega srečevanja eks.župana s podjetniki na kavi v Sloveniki.
Da je nekaj res tudi s Tušem narobe, se kaže v slabi ponudbi sadja, ki je podobne kvalitete, kot na Hrvaškem, za katero so oceno dali iz EU, da je drugorazredna, primerjava z Sadjem zelenjavo, pa je Tuš daleč slabši. Upam, da z gorivom ne bo tako, izkušnje iz hrvaškega primorja (INA) kažejo, da se z gorivom tudi drugače lahko služi...


Vse je pri nas drugorazredna roba, da ne mislis da smo mi izjema ceprav smo v EU.
Ce malo boljse na robo pogledas ti pise da je proizvedeno za ex yu, madzarsko, slovasko, cesko in podobno, enak artikel ki se prodaja v nemciji,avstriji je visje kakovosti.


Kaj se tice goriva, pri nas v veliki vecini nam prodajajo gnoj od goriva, katero se ne sme prodajati v evropskih drzavah.
Podjetja kot so petrol, istrabenz, ina in podobni kupijo na crnem trgu taksna manj kakovostna goriva, ter jih kasneje mesajo skupaj z evropsko kakovostnim gorivom in to "misungo" prodajajo na svojih bencinskih servisih.




TUNČEK petek, 29. oktober 2010 ob 10:39

Goriva prinas so resen zanič, to provijo tüdi strokovjoki, edino OMV trdi, ke so jihova goriva pot strogin afstrijskin nadzoron. Če jin je to za vervati, pa je že drüga štorija.

optix petek, 29. oktober 2010 ob 10:54

TUNČEK je napisal/a:
Goriva prinas so resen zanič, to provijo tüdi strokovjoki, edino OMV trdi, ke so jihova goriva pot strogin afstrijskin nadzoron. Če jin je to za vervati, pa je že drüga štorija.

Kul

Tuja podjetja kot so Shell in MOL (imajo pri nas zelo malo bencinskih servisov) se ne upajo igrati, ker jih konstantno kontrolirajo z vzorci, docim je kontrola nad petrolom, omv istrabenzom samo "na papirju".
Ker ce bi nekdo se resno spravil nad petrol in njihovo kakovost goriva, bi ugotovil da je njihova kakovost goriva zelo slaba ter ne zadovoljuje evropskih standardov, ker pa je to drzavno podjetje katero nam prodaja drek za veliki denar, v to se ne bo noben spuscal.
Z OMV je tudi druga štorja, imas omv istrabenz( kateri je podelil svoje fransize s.p.), imas pa tudi VIVA OMV katera je avstrijski, in tu je velika razlika.

TUNČEK petek, 29. oktober 2010 ob 11:27

Moš praf, ke je kvaliteta pri Petroli komplet na nuli. To se je pokozalo dve ali tri leta nazaj v Noven mesti, ge so odovali skrajno zanič dizel in sta marsikeremi avti šli pumpa in kompresor k vragi.



Za dodajanja objave se prijavite.
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.