Hehe, pa nesen misla ka stovijo igro zaradi tega ka so reklame. No či še nesi čüja prav za commercial break na tekmi, ki je samo zaradi tega, ka so na tv reklame, te ne ven kon glejaš
Preberi malo wikija: http://en.wikipedia.org/wiki/Commercial_break
In the United States, the TV advertisement is generally considered the most effective mass-market advertising format, and this is reflected by the high prices TV networks charge for commercial airtime during popular TV events. The annual Super Bowl American football game is known as much for its commercial advertisements as for the game itself, and the average cost of a single 30-second TV spot during this game (seen by 90 million viewers) has reached US$2.7 million (as of February 2008).
Upan, ka razmiš angleško
Kak pa pri nas reklame delüvlejo pa mi je vse jasno. Ven pa ka jih nega frtol teko, kak majo jih v Ameriki.
Pa püstmo zej to, nen se več s ten obada. V glovnen niman rad totih ameriških programov, ki vsilüvlejo potrošniške poteze na vsaken koraki. Či si že gda čüja za subliminal message, te veš o čen je guča. Pred krotkin je tüdi bija en škandal v Ameriki, ka so v küharski oddaji za delček sekunde prikozali McDonalds logo. To je vse za to, ka se jin to vžge v možgone, ka si potli po oddaji podzavestno gre po hamburger v Mc-a
Dejan je napisal/a: Hehe, pa nesen misla ka stovijo igro zaradi tega ka so reklame. No či še nesi čüja prav za commercial break na tekmi, ki je samo zaradi tega, ka so na tv reklame, te ne ven kon glejaš
Preberi malo wikija: http://en.wikipedia.org/wiki/Commercial_break
In the United States, the TV advertisement is generally considered the most effective mass-market advertising format, and this is reflected by the high prices TV networks charge for commercial airtime during popular TV events. The annual Super Bowl American football game is known as much for its commercial advertisements as for the game itself, and the average cost of a single 30-second TV spot during this game (seen by 90 million viewers) has reached US$2.7 million (as of February 2008).
Upan, ka razmiš angleško
Kak pa pri nas reklame delüvlejo pa mi je vse jasno. Ven pa ka jih nega frtol teko, kak majo jih v Ameriki.
Pa püstmo zej to, nen se več s ten obada. V glovnen niman rad totih ameriških programov, ki vsilüvlejo potrošniške poteze na vsaken koraki. Či si že gda čüja za subliminal message, te veš o čen je guča. Pred krotkin je tüdi bija en škandal v Ameriki, ka so v küharski oddaji za delček sekunde prikozali McDonalds logo. To je vse za to, ka se jin to vžge v možgone, ka si potli po oddaji podzavestno gre po hamburger v Mc-a
Za mene v glovnen ameriški šport neje zanimiv.
ja no.saj pa to neje košarka...to je superbowl...največji športni dogodek v zda! saj pa to so obične reklame...samo majo pač ceno veko zato ker puno gledalcov spremlja po tv
The annual Super Bowl American football game is known as much for its commercial advertisements as for the game itself
ka je superbowl znoni tudi fejst po ten ka so reklame...zakej?ti piše številka(90 miljonov lidi gleja) cene pa so zato tudi tak visoke...ka ovi ke če meti reklamo med superbowlon de moga mastno pločati televizijski hiši kera ma prenos...reklame pa so VEDNO ko je prekinitev tekme...timeout al pa kej koli ka igra ne teče dale...te so reklame....saj pa v sloveniji maš tudi reklame za mcdonalds...pač oglaševanje, ke moreš...zato so reklame ka te do nečesa potegnejo...isto maš za avte reklame pa ne ven kej...mene ne moti...vsepovsod so reklame od tv,radia do cejting...ke moreš...eni živijo s tega
Dejan je napisal/a: Hehe, pa nesen misla ka stovijo igro zaradi tega ka so reklame. No či še nesi čüja prav za commercial break na tekmi, ki je samo zaradi tega, ka so na tv reklame, te ne ven kon glejaš
Makaveli je napisal/a: Dejan je napisal/a: S ten pa se nikak nemren strinjati, ka je reklam isto. Pri totih ameriških športih maš 100 t.i. commercial breaks, ki so samo zaradi tega, ka se reklame dojo. Pa v toten cejti nega nikšega time-outa al pa kejkoli, pač prekinitev zaradi reklam. Pa neje to odvisno od tv hiše.
Ne dugo nazej sen sred noči prek interneta slučejno šteja pogledniti zodjih 5 minut tekme, ki se je šlo za končnico. Pa je bila vüra že negi tri pa sen si misla, ka še to poglednen. Gleja sen ziher 20 minut pa so odšpilali 2 minuti. V glovnen nikan neje šlo pa sen ša spot...
Na zadnje urejal: Makaveli, dne: četrtek, 30. april 2009 ob 20:12
So teams have timeouts. Timeouts to burn. The fact that the last 60 or 90 seconds of “game time” in a basketball can take 15 minutes or more of “real time” proves this. Time outs disrupt the flow of a game immensely.
Takšo košarko sen pač jas te gleja kak sen omenja. Pa me ne pritegne preveč. Cejti Reggie Miller-a pa Indiana Pacersov pa so tüdi že mimo. To pa sen rad pogledna
V odbojki pa maš že t.i. Technical time-out, ki je namenjeni samo reklaman.
Makaveli je napisal/a: ....saj pa v sloveniji maš tudi reklame za mcdonalds...
Je razliko med celo reklamo, ki je temi namenjena al pa temi, ka se v nekši küharski oddaji pojovi logo McDonaldsa za 0,01 sekunde, ki ga samo podzavestno vidiš. Tü maš video o ten -> "Inside Edition" Subliminal McDonalds Ad Busted
Pa či si že takši zagovornik amerikancov, ka po ten sklepaš, keko vojn so kunčali, kak si napisa v eni objavi pret... Prešte, keko vojn so kunčali pa keko začeli.
Amerika je ena veka država z ogromnin številon naivnih lidi, tan lehko vse oddoš. Tak kak toti razni top shopi, kej je k nan prišlo. Pa razne babe a-la Paris Hilton samo v Ameriki lehko uspevlejo...
Tan majo več al meje vsi možgone oprone.
Pa nen več tvezja o ten, ker se mi ne do zgüblati cejta za to pa sploh nima veze s temo...
Ja. Zej pa je resen cejt ka se heja....Makaveli je kak zgleja zalübleni v Ameriko pa vse ka od tan pride....možgone z DRÜGO plot tote pa ma odkloplene....pa nej mo veselje, de ga že 1x streznilo Ka pa se totih prikritih sporočil po TV itd. tiče pa je že resen znono kak to delajo...keri ma količkej pameti de očitne finte som odkrija, mene bole skrbijo tiste ki ti vplivlejo na podzavest...kak da ti gdo možgone prerihtovle...(pa se jih nejč ne zavedaš)...tota so bole zaj.....
No bom kar tu napisal. Ne vem če boo še gostovali kje ampak na Ptuju je bil ta vikend
Monster Truck Show. In seveda ker so bili vse povsod plakati in ker sem dobil karto gratis sem si ogledal to predstavo. In so me razočarali. Lahko se skrijejo pred Hell Drivers - Motor Show - XXL Monster!
MONSTER TRUCK AVTO MOTO SHOW
ORGANIZATOR ZBIRANJA: MILICA EGREDŽIJA S.P.
VODJA ZBIRANJA: ALEN ZENER
Predstava traja nekje 45 minut mogoče malo dlje. No za otroke je zanimivo odrasli pa bi pričakovali še več kot je bila predstava od Hell Drivers - Motor Show - XXL Monster
Tako, da vam povem vstopnina otroci 10€ odrasli 12€ in za 45 minut se ne splača pa še dolga pavza je bila. Cene pijač in sladkarij pa zasoljene! Pa še ta ki je napovedoval ni znal pravilno Slovensko!
Tako, da rajši grem z družino na pizzo kot pa teh gledat!
Z tistin tovorjakom se dvakrat zapeljejo na 2 avtomobila in je konec predstave! Vsi ki boste šli gledat karte so drage:
odrasli 12€
otroci 10€
na Ptuju so tudi ponujali 50% popust na karte če si mel kupon!
Drugače pa predstava traja nekje 50 minut! Zato odsvetujem obisk!
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
Dejan sreda, 29. april 2009 ob 19:12
Hehe, pa nesen misla ka stovijo igro zaradi tega ka so reklame. No či še nesi čüja prav za commercial break na tekmi, ki je samo zaradi tega, ka so na tv reklame, te ne ven kon glejaš
Preberi malo wikija: http://en.wikipedia.org/wiki/Commercial_break
In the United States, the TV advertisement is generally considered the most effective mass-market advertising format, and this is reflected by the high prices TV networks charge for commercial airtime during popular TV events. The annual Super Bowl American football game is known as much for its commercial advertisements as for the game itself, and the average cost of a single 30-second TV spot during this game (seen by 90 million viewers) has reached US$2.7 million (as of February 2008).
Upan, ka razmiš angleško
Kak pa pri nas reklame delüvlejo pa mi je vse jasno. Ven pa ka jih nega frtol teko, kak majo jih v Ameriki.
Pa püstmo zej to, nen se več s ten obada. V glovnen niman rad totih ameriških programov, ki vsilüvlejo potrošniške poteze na vsaken koraki. Či si že gda čüja za subliminal message, te veš o čen je guča. Pred krotkin je tüdi bija en škandal v Ameriki, ka so v küharski oddaji za delček sekunde prikozali McDonalds logo. To je vse za to, ka se jin to vžge v možgone, ka si potli po oddaji podzavestno gre po hamburger v Mc-a
Za mene v glovnen ameriški šport neje zanimiv.
vesna93 sreda, 29. april 2009 ob 19:14
Dejan je napisal/a:
Či pa se je zatipka Slike pa smo še nobene ne vidli iz totega mega dogodka Vesna neče nič z nami deliti.
to maš zai sliko hihi
Dejan sreda, 29. april 2009 ob 19:18
Hmm, dobro to vün vidi. Mogli so redno gume žjaviti, ka se nič ne vidi
MILAN četrtek, 30. april 2009 ob 07:19
zej pa te je posnetek mega žura he-he
Makaveli četrtek, 30. april 2009 ob 18:39
Dejan je napisal/a:
Hehe, pa nesen misla ka stovijo igro zaradi tega ka so reklame. No či še nesi čüja prav za commercial break na tekmi, ki je samo zaradi tega, ka so na tv reklame, te ne ven kon glejaš
Preberi malo wikija: http://en.wikipedia.org/wiki/Commercial_break
In the United States, the TV advertisement is generally considered the most effective mass-market advertising format, and this is reflected by the high prices TV networks charge for commercial airtime during popular TV events. The annual Super Bowl American football game is known as much for its commercial advertisements as for the game itself, and the average cost of a single 30-second TV spot during this game (seen by 90 million viewers) has reached US$2.7 million (as of February 2008).
Upan, ka razmiš angleško
Kak pa pri nas reklame delüvlejo pa mi je vse jasno. Ven pa ka jih nega frtol teko, kak majo jih v Ameriki.
Pa püstmo zej to, nen se več s ten obada. V glovnen niman rad totih ameriških programov, ki vsilüvlejo potrošniške poteze na vsaken koraki. Či si že gda čüja za subliminal message, te veš o čen je guča. Pred krotkin je tüdi bija en škandal v Ameriki, ka so v küharski oddaji za delček sekunde prikozali McDonalds logo. To je vse za to, ka se jin to vžge v možgone, ka si potli po oddaji podzavestno gre po hamburger v Mc-a
Za mene v glovnen ameriški šport neje zanimiv.
ja no.saj pa to neje košarka...to je superbowl...največji športni dogodek v zda! saj pa to so obične reklame...samo majo pač ceno veko zato ker puno gledalcov spremlja po tv
The annual Super Bowl American football game is known as much for its commercial advertisements as for the game itself
ka je superbowl znoni tudi fejst po ten ka so reklame...zakej?ti piše številka(90 miljonov lidi gleja) cene pa so zato tudi tak visoke...ka ovi ke če meti reklamo med superbowlon de moga mastno pločati televizijski hiši kera ma prenos...reklame pa so VEDNO ko je prekinitev tekme...timeout al pa kej koli ka igra ne teče dale...te so reklame....saj pa v sloveniji maš tudi reklame za mcdonalds...pač oglaševanje, ke moreš...zato so reklame ka te do nečesa potegnejo...isto maš za avte reklame pa ne ven kej...mene ne moti...vsepovsod so reklame od tv,radia do cejting...ke moreš...eni živijo s tega
Dejan četrtek, 30. april 2009 ob 19:45
OK, ne razmiš, kej sen poveda. Pa ne veš kej je to subliminal message. Gremo dale
Makaveli četrtek, 30. april 2009 ob 20:01
to ti tak proviš...
Makaveli četrtek, 30. april 2009 ob 20:11
Dejan je napisal/a:
Hehe, pa nesen misla ka stovijo igro zaradi tega ka so reklame. No či še nesi čüja prav za commercial break na tekmi, ki je samo zaradi tega, ka so na tv reklame, te ne ven kon glejaš
Makaveli je napisal/a:
Dejan je napisal/a:
S ten pa se nikak nemren strinjati, ka je reklam isto. Pri totih ameriških športih maš 100 t.i. commercial breaks, ki so samo zaradi tega, ka se reklame dojo. Pa v toten cejti nega nikšega time-outa al pa kejkoli, pač prekinitev zaradi reklam. Pa neje to odvisno od tv hiše.
Ne dugo nazej sen sred noči prek interneta slučejno šteja pogledniti zodjih 5 minut tekme, ki se je šlo za končnico. Pa je bila vüra že negi tri pa sen si misla, ka še to poglednen. Gleja sen ziher 20 minut pa so odšpilali 2 minuti. V glovnen nikan neje šlo pa sen ša spot...
Na zadnje urejal: Makaveli, dne: četrtek, 30. april 2009 ob 20:12
Dejan četrtek, 30. april 2009 ob 21:04
Toti je v članki vse poveda:
So teams have timeouts. Timeouts to burn. The fact that the last 60 or 90 seconds of “game time” in a basketball can take 15 minutes or more of “real time” proves this. Time outs disrupt the flow of a game immensely.
Worst rule in basketball: Calling timeout while falling out-of-bounds
Takšo košarko sen pač jas te gleja kak sen omenja. Pa me ne pritegne preveč. Cejti Reggie Miller-a pa Indiana Pacersov pa so tüdi že mimo. To pa sen rad pogledna
V odbojki pa maš že t.i. Technical time-out, ki je namenjeni samo reklaman.
Makaveli je napisal/a:
....saj pa v sloveniji maš tudi reklame za mcdonalds...
Je razliko med celo reklamo, ki je temi namenjena al pa temi, ka se v nekši küharski oddaji pojovi logo McDonaldsa za 0,01 sekunde, ki ga samo podzavestno vidiš. Tü maš video o ten -> "Inside Edition" Subliminal McDonalds Ad Busted
Pa či si že takši zagovornik amerikancov, ka po ten sklepaš, keko vojn so kunčali, kak si napisa v eni objavi pret... Prešte, keko vojn so kunčali pa keko začeli.
Amerika je ena veka država z ogromnin številon naivnih lidi, tan lehko vse oddoš. Tak kak toti razni top shopi, kej je k nan prišlo. Pa razne babe a-la Paris Hilton samo v Ameriki lehko uspevlejo...
Tan majo več al meje vsi možgone oprone.
Pa nen več tvezja o ten, ker se mi ne do zgüblati cejta za to pa sploh nima veze s temo...
Zvončica četrtek, 30. april 2009 ob 23:44
Ja. Zej pa je resen cejt ka se heja....Makaveli je kak zgleja zalübleni v Ameriko pa vse ka od tan pride....možgone z DRÜGO plot tote pa ma odkloplene....pa nej mo veselje, de ga že 1x streznilo Ka pa se totih prikritih sporočil po TV itd. tiče pa je že resen znono kak to delajo...keri ma količkej pameti de očitne finte som odkrija, mene bole skrbijo tiste ki ti vplivlejo na podzavest...kak da ti gdo možgone prerihtovle...(pa se jih nejč ne zavedaš)...tota so bole zaj.....
MILAN petek, 1. maj 2009 ob 07:11
kej de nan Amerika to ke je prinas je zakon
ŽIVEL PRVI MAJ PA REPUBLIKA PRLEKIJA
mucek19 nedelja, 18. marec 2012 ob 18:19
No bom kar tu napisal. Ne vem če boo še gostovali kje ampak na Ptuju je bil ta vikend
Monster Truck Show. In seveda ker so bili vse povsod plakati in ker sem dobil karto gratis sem si ogledal to predstavo. In so me razočarali. Lahko se skrijejo pred Hell Drivers - Motor Show - XXL Monster!
MONSTER TRUCK AVTO MOTO SHOW
ORGANIZATOR ZBIRANJA: MILICA EGREDŽIJA S.P.
VODJA ZBIRANJA: ALEN ZENER
Predstava traja nekje 45 minut mogoče malo dlje. No za otroke je zanimivo odrasli pa bi pričakovali še več kot je bila predstava od Hell Drivers - Motor Show - XXL Monster
Tako, da vam povem vstopnina otroci 10€ odrasli 12€ in za 45 minut se ne splača pa še dolga pavza je bila. Cene pijač in sladkarij pa zasoljene! Pa še ta ki je napovedoval ni znal pravilno Slovensko!
Tako, da rajši grem z družino na pizzo kot pa teh gledat!
pravični nedelja, 18. marec 2012 ob 20:21
Lepo, da si ugotovil, da je prava družina nekaj vredna in se lahko imate fajn brez takih "šouvof".
Dejan sreda, 21. marec 2012 ob 18:43
Tüdi v Lotmerki de zej toto nedelo ob treh to opet. Vsaki drügi kandelaber je s ten polepleni.
Dejan sreda, 21. marec 2012 ob 18:44
Toti tovorjok tan pri Tuši stoji.
MHA sreda, 21. marec 2012 ob 20:07
Ke do po okrok parkplaca cerado vlekli, kak te nazodjo?
Dejan sreda, 21. marec 2012 ob 20:43
Ka pa si misla, ka boš zapstoj gleja?
MHA sreda, 21. marec 2012 ob 21:03
Ne, da nejč nebi ša glejat.
TUNČEK sreda, 21. marec 2012 ob 21:45
Či mojo teko tobel, že dobro slüžijo.
mucek19 četrtek, 22. marec 2012 ob 08:25
Z tistin tovorjakom se dvakrat zapeljejo na 2 avtomobila in je konec predstave! Vsi ki boste šli gledat karte so drage:
odrasli 12€
otroci 10€
na Ptuju so tudi ponujali 50% popust na karte če si mel kupon!
Drugače pa predstava traja nekje 50 minut! Zato odsvetujem obisk!