Slovenski policijski avtomobili z vgrajenimi merilniki hitrosti
Policijska enota Kranj Vozilo: Opel Vectra 3.2 GTS Najvišja hitrost: 248 km/h Teža: 1.503 kg Motor: V6 24V, 3.175 ccm
Policijska enota Novo Mesto Vozilo: Skoda Superb 2.8 V6 Najvišja hitrost: 237 km/h Teža: 1.501 kg Motor: 2.8 V6, 2.771 ccm
Policijska enota Ljubljana Vozilo: Volvo S60 2.5 T Najvišja hitrost: 235 km/h Teža: 1.427 kg Motor: 2.5 T, 2.521 ccm
Policijska enota Celje Vozilo: Ford Mondeo ST 220 Najvišja hitrost: 243 km/h Teža: 1.510 kg Motor: V6 24V, 2.967 ccm
Policijska enota Maribor Vozilo: Honda Accord 2.4 executive Najvisja hitrost: 227 km/h Teža: 1.395 kg Motor: 2.4, 2.354 ccm
Policijska postaja Koper Vozilo: Alfa Romeo 156 2.5 V6 Najvisja hitrost: 230 km/h Teža: 1.355 kg Motor: 2.5 V6, 2.771 ccm
------------------------------------------------------------
Slovenski policijski avtomobili z vgrajenimi merilniki hitrosti
10. člen Zakona o varnosti cestnega prometa namreč pravi, da so meritve hitrosti iz premikajočega se merilnega vozila "pri mobilnem merjenju hitrosti dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev: dovoljeno je samo merjenje hitrosti vozil, ki prehitevajo vozilo, v katerem je vgrajen merilnik hitrosti, oziroma vozijo mimo merilnika hitrosti."
Kar pomeni da moraš prehitet mobilni radar, da te lahko začne zasledovati in da te lahko izmeri in kaznuje. Če pa te policist le opazi in presodi, da voziš prehitro in gre za tabo, ali pa vozi za tabo z zelo majhno varnostno razdaljo ter te izziva, da pohodiš plin, pa te po zgornjem členu ne more kaznovati.
------------------------------------------------------------
Merilnike hitrosti...tudi provido pa obravnava P R A V I L N I K
o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu ( ur. list RS 90/2005 ), ki v 10. členu, ki ga vi navajata pravi naslednje:
»10. člen
Meritve hitrosti pri mobilnem merjenju s sledenjem so dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev:
– merjenje hitrosti je treba izvajati na najmanj 200 m dolgem odseku;
– pri izmerjenem rezultatu se pri merjenjih hitrosti upoštevajo naslednje varnostne razlike:....
nadalje pa je pomemmeb 11. člen tega pravilnika, ki pravi:
»11. člen
Pri merjenju hitrosti s sledenjem je izmerjena hitrost aritmetična srednja vrednost hitrosti vožnje na celotnem območju merjenja.
Pri merjenju hitrosti s sledenjem je treba upoštevati naslednje zahteve:
– merilno vozilo v času meritve ne sme prehiteti kontroliranega vozila;
– na koncu merjenja mora biti razdalja med merilnim vozilom in kontroliranim vozilom enaka ali večja kot na začetku merjenja;....
Torej... – merilno vozilo v času meritve ne sme prehiteti kontroliranega vozila( kar pomeni, da policijsko vozilo ne sme pri tem merjenju prehitevati kontroliranega vozila ....
včoseh bi se še jih več moglo voziti. kultura šoferof na območju SLO, je takorekoč v "razsulu". Represija itak nede pomogala preveč, mogle bi že začete v sami avtošoli, nej jin pokožejo malo slike pa kakšen krotke film, s kakšen prometne nesreče, mogoče se bi kere dobro dobro zamisla, če bode dova gas..
Državni zbor redno decembrsko sejo nadaljuje s prvo obravnavo novele zakona o varnosti cestnega prometa. Novela zakona predvideva višje globe za kršitve, ki so med glavnimi vzroki najhujših prometnih nesreč.
Lahko višje globe res izboljšajo varnost v prometu?
Splošno razpravo o zakonskih spremembah na področju varnosti cestnega prometa so zahtevali poslanci opozicijske SD. Po koncu razprave pa bodo poslanke in poslanci odločali o ustreznosti vladnega zakonskega predloga.Povišanje kazenskih točk in glob.
Letos je na slovenskih cestah v prometnih nesrečah umrlo že 282 ljudi. Do novembra je bilo največ žrtev (78) na regionalnih cestah, na cestah v naseljih je umrlo 71 ljudi, na glavnih cestah 44, na lokalnih 22 in na avtocestah 20 ljudi. Glavni cilj predloga sprememb, ki jih je vlada obravnavala 25. oktobra, je zmanjšanje števila prometnih nesreč z najhujšimi posledicami.
Vlada predlaga bistveno povišanje kazenskih točk in glob za prekrške, povezane s prekoračitvijo hitrosti, nevarnim prehitevanjem ter vožnjo pod vplivom alkohola in mamil.Za najhujše prekrške je kot sankcija za kršitelja predviden zaseg motornega vozila. Predvidena je tudi nova oblika vozniškega dovoljenja, ki naj bi se izdajala v obliki plastičnih kartic žepnega formata. Med predlaganimi novostmi je med drugim nošenje telovnika živo rumene ali oranžne barve zunaj vozila na avtocestah in cestah, rezerviranih za motorna vozila.Gulič: "To je navaden rop ljudi"
Prva obravnava novele zakona o varnosti cestnega prometa je pokazala različna stališča. V vrstah vladne koalicije napovedujejo podporo zakonskim spremembam, a opozarjajo, da je treba za prometno varnost poleg višjih glob veliko narediti tudi na drugih področjih.
V opoziciji pa spremembam nasprotujejo, saj so prepričani, da zaostrovanje represije ni pravi odgovor na slabe razmere na področju prometne varnosti.
V SD pri noveli zakona pogrešajo predvsem preventivo, saj se vlada namesto preventivnih ukrepov poslužuje represivnih, poudarja Janko Veber.
Pri tem ugotavlja tudi, da v zakonu ni zaslediti prizadevanj za izboljšanje pogojev za delo policistov in povečevanje njihove prisotnosti na cestah.
Novost predstavlja tudi razširitev pooblastil občinskih redarjev, ki naj bi po novem ugotavljali kršitve tudi z elektronskimi napravami, ki beležijo najbolj nevarne prometne prekrške, kot sta hitrost ter neupoštevanje rdeče luči.
Aleš Gulič (LDS) opozarja, da vlada, če bi resnično želela zmanjšati število prometnih nesreč, ne bi dvigovala kazni za prekrške, ampak povečala prisotnost policistov na cestah. Opozoril je tudi na enormne razlike v višini kazni v primerjavi z drugimi evropskimi državami. "To je navaden rop ljudi, ker točno vemo, da bomo spet kaznovani v glavnem za bagatelne prekrške."
Predloga ne nameravajo podpreti niti v SNS in Zares, poslanci DeSUS pa novelo ocenjujejo kot popolnoma neustrezno in neprimerno. Menijo, da gre pri predvidenem zasegu vozila, za popolnoma nesorazmerno sankcijo glede na težo storjenega prekrška.
Koalicija podpira spremembe zakona
Po mnenju Branka Mariniča (SDS) bo zakon v nadaljnjih postopkih doživel tiste "spremembe in dopolnitve, ki so nujne in ki bodo skozi obravnavo dobile tudi našo podporo". Tudi glede glob se zakon lahko že ustrezno dopolni, meni Marinič, ki hkrati opozarja, da je treba za zagotovitev varnosti poskrbeti tudi za urejeno cestno infrastrukturo.
Podporo zakonskim spremembam je v imenu NSi napovedal Jožef Horvat.
Kazni bodo zagotovo pomenile socialni zlom vsaj za socialno šibkejše, zato morajo temu ukrepu slediti tudi drugi, predvsem na področju preventive in vzgoje, opozarja Horvat. V NSi se tudi sprašujejo, ali je policija do zadnje možnosti izčrpala tudi sedaj veljavna določila.
Josip Bajc (SLS) meni, da bodo zaostrovanju represivne politike morali slediti še drugi ukrepi, in sicer poostren nadzor nad prometom in izvajanjem določb zakona. Zato bo treba poskrbeti tudi za kadrovsko okrepitev policije, ki se srečuje s pomanjkanjem kadrov.
ka do za vsaki drek zej zdigovali kazni je brezveze...nej več delajo pa stojijo..ke hasni ka bode nehce doba 1500 evrov kazni ce pa nigi nega policejov pa še to ko stovijo stovijo tistega ki pela 10 preveč pa ga zafrkovlejo tan pol vure medten pa se 3 avti mimo pelajo z 40 vec...brezveze...dokler nede folk pri sebi skapira tak dugo do taksne prometne pa ce do kazni neven kak veke
Brezveze, ke te neke kazni nabijovlejo, što pa de jih ploča. Kak de človik ploča kazen ki je 2x višja od jegove ploče?
Te pa do se po tak dugo štükali, ka de primer zastara. Kazni bi nej püstili takše, nej bi san točke nabili, in kak bi tisti divjoki dosegnoli 18, izpit papa.
Jas ali ne ven, či v Lublani nišče künštno ne razmišla?
MHA je napisal/a: Ste čüli po poročilih, kej momo novega v Lotmerki? Enega policeja Janka, ke strela z radaron, ki dela 24 vür, malice ne treba meti, pa še v fseh vremenskih razmerah lehko dela.
Policeji so lutko oblekli v policejske cote, mu dali radar v roke, pa ga na cesto postavili. Edino kazniti vas nemre.
Tak, pa so totega našega Janka suspenderali. Pre je ne bija oblečeni v skladi s pravili in so ga zato skinoli. Zej mo pre nekše veze na ministrstvi za notraje zadeve, minister Mate de mo prer proba slüžbo nazej zrihtati.
...kaj če je teko nadvür gor nabja, ka mu nemrejo vün spločati, e pa so ga rajši fudnoli? San keko sen čuja od enega jegovega sodelafca, je pre fajn rezultate pokoza,ker so lidje pre redno doj žlajfali, ka jih je prestraša.
Nebesno znamenje, v katerem smo rojeni, v veliki meri kaže, kakšni smo osebnostno, kako bomo v življenju uspeli in celo, kako se znajdemo za volanskim obročem jeklenega konjička. Ugotovitve glede slednjega so zanimive.
Sicer pa si lahko tudi sami preberete, ali se vaše vozniške sposobnosti in želje, kakšen avto imeti v svoji garaži, ujemajo z napovedmi astrologov. Prosimo pa vas, da vse skupaj vzamete z manjšo rezervo. Saj veste, da horoskopom ni treba povsem verjeti.
Vodnar - ljubi dolge vožnje
Vodnarji vozijo energično, a pri tem vedno pazijo na primerno varnostno razdaljo. Nepazljivi udeleženci v prometu jih vznemirjajo. Ljubijo dolge vožnje v neznane svetove in sovražijo zastoje. Njihov moto je: Zaupaj tehniki! Zato se hitro lahko zgodi, da bodo tri ure vozili v krogu, ker bodo bolj zaupali navigacijskemu sistemu kot cestnim oznakam. Vodnarji imajo radi velike avtomobile: od Volkswagnovega kombija (za tiste s tanjšimi denarnicami) prek Mercedesovega razreda E do BMW serije 7 in cadillaca STS. V naboru najdemo tudi serijo 5, maseratija granturismo in jaguarja XK. V bistvu si želijo križanca med BMW X5 in helikopterjem ali pa med smartom in zrakoplovom.
Ribi - rad(a) sanja
Zasanjani vozniki, ki ob poslušanju glasbe zamudijo avtocestni odcep. Vozijo brez načrta, na cilj pa se pripeljejo zgolj po občutku. Skoraj nikoli ne hupajo. Ker se jim ne mudi, se pogosto ustavijo in pomagajo drugim udeležencem v prometu. Avto je za njih živ organizem, ki ima seveda tudi svojo dušo, zato je ljubezen do avtomobila zanje vsaj tako pomembna kot redno vzdrževanje. Tehnika jih ne zanima, zato pri svojem avtu ne preverijo niti ravni olja. Temu primerno so napake pogoste, zato so zelo priljubljeni v mehaničnih delavnicah. Ker so zelo zasanjani, običajno povzročijo več nesreč. Zato ribam zvezde svetujejo nakup varnih avtomobilov in sklepanje kasko zavarovanja.
Oven - rad(a) pospešuje in zavira
Navdušeni avtomobilisti, ki ne marajo javnih prevoznih sredstev. Nepotrpežljivi ljubitelji prehitevalnih pasov. Tudi v mestni gneči zmeraj iščejo najhitrejši pas. Cestno dirkanje je njihov konjiček. Rumena luč je zanje enaka zeleni, vzvratno ogledalo pa nepotreben del avtomobila. Ljubijo hiter seks, tudi v avtomobilu! Slogu primerno ljubijo hitre in okretne avtomobile. Udobje, število predalov ali nosilcev za pločevinke so nepomembni podatki. Edino, kar želijo na seznamu opreme, je močan avdiosistem. Oven sanja o porscheju boxsterju, BMW Z4, audiju TT in mercedesu CLK.
Bik - med vožnjo vzkipi
Hitri vozniki, ki s hupanjem in jasnimi kretnjami branijo svoje pravice. Če jih kdo izzove, vzkipijo. Zmeraj želijo vedeti, kje vozijo, zato se običajno držijo preizkušenih in znanih poti. V avtu se zmeraj najdeta hrana in pijača. Drugače pa, če odmislimo njihovo trmoglavost, so biki precej nezahtevni, radi pomagajo drugim, za štoparja pa so pripravljeni narediti tudi ovinek s poti. Veliko dajo na najboljšo opremo s področja varnosti, prav tako pomembni so še klimatska naprava in električna pomagala. Da bi bilo zadoščeno bikovim željam po uglajenem teku motorja, mora ta imeti vsaj šest ali - še bolje - osem valjev. Zato biki raje kupijo rabljenega mercedesa, audija ali lexusa kot pa novega opla ali škodo. Majhni avtomobili? Že misel na sedeže jih ubija.
Dvojčka - klepeta po telefonu
Zanje je avto premikajoči se telefon. Če ne poslušajo glasne glasbe, klepetajo po telefonu ali s sopotniki. Pri tem mahajo z rokami, spuščajo volan iz rok in obračajo poglede k sopotnikom. Zato vozijo nezbrano, pasove menjavajo zadnji trenutek, parkirajo pa predvsem tam, kjer ne bi smeli. Na splošno so spontani in veseli, zastoji jih ne spravljajo ob živce; izkoristijo jih za pogovore ali spogledovanje. Dvojčki ljubijo seks v avtu, še posebno med vožnjo. Pri izbiri avta niso čustveni in ne prisegajo na določeno znamko. Običajno iščejo kompromis med uporabnostjo, finančnimi zmogljivostmi, stilom in zabavo.
Rak - pazi na šibkejše
Raki vozijo čustveno, zato je vožnja v veliki meri odvisna od njihovega razpoloženja. Splošno gledano vozijo sproščeno in strpno, kadar so slabe volje, pa se jezijo na vse okoli sebe. Kadar vozijo sami, so hitri, s sopotniki v avtu pa postanejo nepazljivi in počasni. Do svojega avtomobila imajo zelo oseben odnos. Običajno izbirajo večje avtomobile, v katerih je prostor za družino ali prijatelje in hišne ljubljenčke. Avto mora biti robusten, kakovostno izdelan ter z enostavnim vzdrževanjem in čiščenjem notranjosti. V njihov izbor lahko pridejo predvsem enoprostorci in dostavniki. Tisti z globljo denarnico posegajo po karavanskih različicah BMW serije 5 in audija A6.
Lev - vozi suvereno
Levi vozijo srčno in suvereno, vožnja jih mora predvsem zabavati. Radi poslušajo glasno glasbo in se vozijo zgoraj brez (strehe seveda). Pri izbiri avtomobila je pomemben predvsem slog. V prometu branijo svoje pravice, radi se prerivajo, drugi vozniki jih zanimajo le po sili razmer. Avto je zanje prostor za erotične igrice. Levi ne kupujejo navadnih avtomobilov. Avto mora biti dober in vpadljiv. Užitek v vožnji in tehnična popolnost sta tudi povsem na vrhu. Njihova izbira so močni športni terenci (jeep grand cherokee), velike limuzine (Mercedesov razred S, audi A8, jaguar XJ) in avtomobili brez strehe.
Devica - spoštuje omejitve
Vozijo korektno, previdno in pogosto tudi počasi. Omejitve so zato, da se jih spoštuje, zato praviloma tudi ne plačujejo kazni. Ne upajo prehitevati ali pa se za prehitevanje odločijo, a si po tem, ko so že na drugem pasu, premislijo. V zastojih se ne jezijo, temveč poskušajo koristno izrabiti čas za telefonske pogovore, pospravljanje avtomobila in prigrizke. Avto jim predstavlja le prevozno sredstvo. Res je, da sanjajo o kabrioletu, a na koncu kupijo le tisto, kar jim dopušča njihova denarnica, in tisto, kar lahko postavijo na vsako parkirišče. Izbirajo avtomobile, ki so zanesljivi in imajo dobro razmerje med ceno ter tem, kar ponujajo. Pogosto izberejo japonce.
Tehtnica - neosredotočen
Neosredotočeni, takšen je najenostavnejši opis tipičnih tehtnic. V avtu se pogosto spogledujejo, pogovarjajo ali telefonirajo, zato se pogosto izgubijo. Tehtnice v križiščih rade zaspijo za volanom, zato jih je treba pogosto zbujati s hupanjem. Do drugih udeležencev so zelo tolerantne. Hitro vozijo le zato, ker jim to predstavlja zabavo. Njihova največja slabost je nepredvidljivost. Pri nakupu avtomobila jih tehnične podrobnosti ne zanimajo. Prisegajo pa na udobje in dodatno opremo, a tudi to ne pomeni nič, če avto nima pravega sloga. Raje imajo Alfin kabriolet spider, mini ali fiat 500, tisti z družinami pa alfo 159 sportwagon. Tehtnice z nekoliko višjimi zahtevami se zanimajo za peugeot 607 in jaguar S-type.
Škorpijon - pravica močnejšega
Škorpijoni so vzdržljivi, zanesljivi in hitri vozniki z odličnim občutkom za prostor in orientacijo. Za svoje bližnje so pripravljeni prevoziti ogromne razdalje. Na druge udeležence v prometu se jezijo za vsako malenkost. Hupanje, prerivanje... Zob za zob, oko za oko, je njihov glavni moto. So v veliki večini odlični vozniki z dobrimi reakcijskimi sposobnostmi. Škorpijoni kupujejo avto po tehtnem premisleku in tehtanju med tehniko, ceno in splošno pojavo, končna odločitev pa je vseeno na podlagi občutka. Želijo si zmogljiv avtomobil, ki ne porabi preveč goriva. Škorpijon se sklada z BMW ali hitrimi športnimi avtomobili tipa ferrari. Ujamejo se tudi z znamko Volvo, ki velja za pametno izbiro.
Strelec - jeza zaradi počasnih
Temperamentni vozniki, ki se jezijo zaradi počasnežev. Kadar jih kdo zmoti, pa lahko tudi sami postanejo nezbrani in temu primerno ovirajo promet. Ljubijo vožnjo po brezpotjih in so rojeni vozniki bivalnikov. Sovražijo zastoje. Težko jih šokiramo. Njihova slabost je površnost. V njihovem avtu se znajde vse, kar bi lahko prišlo prav. Običajno predmeti ležijo neurejeno po vsem avtomobilu. Strelci s tanjšimi denarnicami kupujejo rabljene kombije (VW bus, transporter) ali pa stare ameriške cestne križarke. Tisti z debelejšimi denarnicami prisegajo na (športne) terence (volvo XC90). Tudi pick-upi in kabrioleti se znajdejo na njihovem seznamu želja. Družinsko orientirani bodo izbrali enoprostorca (seat alhambra, renault espace).
Kozorog - ne mara zamujanja
Je zmeraj hiter, ker ne mara zamujanja. Zato raje izbere hitro in daljšo pot po avtocesti kot bližnjico čez zavite počasne bližnjice. Med vožnjo so kozorogi sposobni opravljati poslovne zadeve in številne telefonske pogovore. Običajno so nekoliko hitrejši, a praviloma ne zbirajo kazenskih točk. Kozorogi so zanesljivi, zelo osredotočeni, a egoistični vozniki, ki poznajo svoje meje. Njihov avto mora biti preprosto popoln. Glede na to, da hočejo zmeraj priti hitro in zanesljivo na cilj, jim veliko pomeni statistika napak ADAC (nemška različica slovenske AMZS). Kozorogom še najbolj pristajajo znamke, kot so Toyota, Volvo in Lexus. Blizu sta jim tudi Audi in Mercedes, vendar tukaj nekoliko dvomijo o zanesljivosti.
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
Zvončica nedelja, 16. september 2007 ob 02:45
Je pa Maučec po TV zanimivo komentira.....ka de toti Jankec vse prenesa...tÜdi batine (pre brez kazni - ka je skoro nemogoče)...
erof ponedeljek, 17. september 2007 ob 16:09
Čudežni policist
Novi član policije v Ljutomeru bo poskrbel, da bodo vozniki zmanjšali hitrost, ki je največkrat vzrok za nesreče
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3105528&show_media=60046406
.............................................................
erof ponedeljek, 17. september 2007 ob 16:24
...pa tudi take fenomene najdemo,, ki,,opozarjajo na hitrost......(rezultati vidni)...
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3100286&show_media=60027179
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3100292&show_media=60027225
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3104592&show_media=60042609 (visoke kazni)
kobreti nedelja, 14. oktober 2007 ob 22:04
http://www.alter.si/tabla/showflat.php?Cat=0&Board=spam&Number=66288&page=0&fpart=all
Radar...
Pazite da vas ne slikne
erof petek, 14. december 2007 ob 17:23
Slovenski policijski avtomobili z vgrajenimi merilniki hitrosti
Policijska enota Kranj Vozilo: Opel Vectra 3.2 GTS Najvišja hitrost: 248 km/h Teža: 1.503 kg Motor: V6 24V, 3.175 ccm
Policijska enota Novo Mesto Vozilo: Skoda Superb 2.8 V6 Najvišja hitrost: 237 km/h Teža: 1.501 kg Motor: 2.8 V6, 2.771 ccm
Policijska enota Ljubljana Vozilo: Volvo S60 2.5 T Najvišja hitrost: 235 km/h Teža: 1.427 kg Motor: 2.5 T, 2.521 ccm
Policijska enota Celje Vozilo: Ford Mondeo ST 220 Najvišja hitrost: 243 km/h Teža: 1.510 kg Motor: V6 24V, 2.967 ccm
Policijska enota Maribor Vozilo: Honda Accord 2.4 executive Najvisja hitrost: 227 km/h Teža: 1.395 kg Motor: 2.4, 2.354 ccm
Policijska postaja Koper Vozilo: Alfa Romeo 156 2.5 V6 Najvisja hitrost: 230 km/h Teža: 1.355 kg Motor: 2.5 V6, 2.771 ccm
------------------------------------------------------------
Slovenski policijski avtomobili z vgrajenimi merilniki hitrosti
10. člen Zakona o varnosti cestnega prometa namreč pravi, da so meritve hitrosti iz premikajočega se merilnega vozila "pri mobilnem merjenju hitrosti dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev: dovoljeno je samo merjenje hitrosti vozil, ki prehitevajo vozilo, v katerem je vgrajen merilnik hitrosti, oziroma vozijo mimo merilnika hitrosti."
Kar pomeni da moraš prehitet mobilni radar, da te lahko začne zasledovati in da te lahko izmeri in kaznuje. Če pa te policist le opazi in presodi, da voziš prehitro in gre za tabo, ali pa vozi za tabo z zelo majhno varnostno razdaljo ter te izziva, da pohodiš plin, pa te po zgornjem členu ne more kaznovati.
------------------------------------------------------------
Merilnike hitrosti...tudi provido pa obravnava P R A V I L N I K
o spremembah in dopolnitvah Pravilnika o meroslovnih zahtevah za merilnike hitrosti v cestnem prometu ( ur. list RS 90/2005 ), ki v 10. členu, ki ga vi navajata pravi naslednje:
»10. člen
Meritve hitrosti pri mobilnem merjenju s sledenjem so dovoljene ob upoštevanju naslednjih zahtev:
– merjenje hitrosti je treba izvajati na najmanj 200 m dolgem odseku;
– pri izmerjenem rezultatu se pri merjenjih hitrosti upoštevajo naslednje varnostne razlike:....
nadalje pa je pomemmeb 11. člen tega pravilnika, ki pravi:
»11. člen
Pri merjenju hitrosti s sledenjem je izmerjena hitrost aritmetična srednja vrednost hitrosti vožnje na celotnem območju merjenja.
Pri merjenju hitrosti s sledenjem je treba upoštevati naslednje zahteve:
– merilno vozilo v času meritve ne sme prehiteti kontroliranega vozila;
– na koncu merjenja mora biti razdalja med merilnim vozilom in kontroliranim vozilom enaka ali večja kot na začetku merjenja;....
Torej... – merilno vozilo v času meritve ne sme prehiteti kontroliranega vozila( kar pomeni, da policijsko vozilo ne sme pri tem merjenju prehitevati kontroliranega vozila ....
MHA sobota, 15. december 2007 ob 10:08
San tota Honda Accord se večkrot zvoža po Lotmerki.
MILAN sobota, 15. december 2007 ob 11:27
veda jin tak ne dela toti mašin za meriti
bol verjetno ka se ne razmijo najega(policaji)
erof nedelja, 16. december 2007 ob 08:24
Šengen Brošura
www.policija.si/portal/publikacije/pdf/Schengen_brosura_SLO.pdf
dušan1 nedelja, 16. december 2007 ob 12:02
včoseh bi se še jih več moglo voziti. kultura šoferof na območju SLO, je takorekoč v "razsulu". Represija itak nede pomogala preveč, mogle bi že začete v sami avtošoli, nej jin pokožejo malo slike pa kakšen krotke film, s kakšen prometne nesreče, mogoče se bi kere dobro dobro zamisla, če bode dova gas..
lp
dušan
MHA nedelja, 16. december 2007 ob 12:57
Takše filme bi resen mogli predvajati na predevanjih v avto šoli. Nej vidijo kej se lehko zgodi, nepa vidijo kumej te, dere se jin že zgodi.
MILAN nedelja, 16. december 2007 ob 13:01
evo van kak se policaji selijo na novo delovno mesto
vrabec ve kak dugo de toti režim???
erof sreda, 19. december 2007 ob 15:47
........Višje globe burijo duhove.........
Državni zbor redno decembrsko sejo nadaljuje s prvo obravnavo novele zakona o varnosti cestnega prometa. Novela zakona predvideva višje globe za kršitve, ki so med glavnimi vzroki najhujših prometnih nesreč.
Lahko višje globe res izboljšajo varnost v prometu?
Splošno razpravo o zakonskih spremembah na področju varnosti cestnega prometa so zahtevali poslanci opozicijske SD. Po koncu razprave pa bodo poslanke in poslanci odločali o ustreznosti vladnega zakonskega predloga.Povišanje kazenskih točk in glob.
Letos je na slovenskih cestah v prometnih nesrečah umrlo že 282 ljudi. Do novembra je bilo največ žrtev (78) na regionalnih cestah, na cestah v naseljih je umrlo 71 ljudi, na glavnih cestah 44, na lokalnih 22 in na avtocestah 20 ljudi. Glavni cilj predloga sprememb, ki jih je vlada obravnavala 25. oktobra, je zmanjšanje števila prometnih nesreč z najhujšimi posledicami.
Vlada predlaga bistveno povišanje kazenskih točk in glob za prekrške, povezane s prekoračitvijo hitrosti, nevarnim prehitevanjem ter vožnjo pod vplivom alkohola in mamil.Za najhujše prekrške je kot sankcija za kršitelja predviden zaseg motornega vozila. Predvidena je tudi nova oblika vozniškega dovoljenja, ki naj bi se izdajala v obliki plastičnih kartic žepnega formata. Med predlaganimi novostmi je med drugim nošenje telovnika živo rumene ali oranžne barve zunaj vozila na avtocestah in cestah, rezerviranih za motorna vozila.Gulič: "To je navaden rop ljudi"
Prva obravnava novele zakona o varnosti cestnega prometa je pokazala različna stališča. V vrstah vladne koalicije napovedujejo podporo zakonskim spremembam, a opozarjajo, da je treba za prometno varnost poleg višjih glob veliko narediti tudi na drugih področjih.
V opoziciji pa spremembam nasprotujejo, saj so prepričani, da zaostrovanje represije ni pravi odgovor na slabe razmere na področju prometne varnosti.
V SD pri noveli zakona pogrešajo predvsem preventivo, saj se vlada namesto preventivnih ukrepov poslužuje represivnih, poudarja Janko Veber.
Pri tem ugotavlja tudi, da v zakonu ni zaslediti prizadevanj za izboljšanje pogojev za delo policistov in povečevanje njihove prisotnosti na cestah.
Novost predstavlja tudi razširitev pooblastil občinskih redarjev, ki naj bi po novem ugotavljali kršitve tudi z elektronskimi napravami, ki beležijo najbolj nevarne prometne prekrške, kot sta hitrost ter neupoštevanje rdeče luči.
Aleš Gulič (LDS) opozarja, da vlada, če bi resnično želela zmanjšati število prometnih nesreč, ne bi dvigovala kazni za prekrške, ampak povečala prisotnost policistov na cestah. Opozoril je tudi na enormne razlike v višini kazni v primerjavi z drugimi evropskimi državami. "To je navaden rop ljudi, ker točno vemo, da bomo spet kaznovani v glavnem za bagatelne prekrške."
Predloga ne nameravajo podpreti niti v SNS in Zares, poslanci DeSUS pa novelo ocenjujejo kot popolnoma neustrezno in neprimerno. Menijo, da gre pri predvidenem zasegu vozila, za popolnoma nesorazmerno sankcijo glede na težo storjenega prekrška.
Koalicija podpira spremembe zakona
Po mnenju Branka Mariniča (SDS) bo zakon v nadaljnjih postopkih doživel tiste "spremembe in dopolnitve, ki so nujne in ki bodo skozi obravnavo dobile tudi našo podporo". Tudi glede glob se zakon lahko že ustrezno dopolni, meni Marinič, ki hkrati opozarja, da je treba za zagotovitev varnosti poskrbeti tudi za urejeno cestno infrastrukturo.
Podporo zakonskim spremembam je v imenu NSi napovedal Jožef Horvat.
Kazni bodo zagotovo pomenile socialni zlom vsaj za socialno šibkejše, zato morajo temu ukrepu slediti tudi drugi, predvsem na področju preventive in vzgoje, opozarja Horvat. V NSi se tudi sprašujejo, ali je policija do zadnje možnosti izčrpala tudi sedaj veljavna določila.
Josip Bajc (SLS) meni, da bodo zaostrovanju represivne politike morali slediti še drugi ukrepi, in sicer poostren nadzor nad prometom in izvajanjem določb zakona. Zato bo treba poskrbeti tudi za kadrovsko okrepitev policije, ki se srečuje s pomanjkanjem kadrov.
http://24ur.com/naslovnica/novice/slovenija/20071219_3113044_60081133.php
http://24ur.com/bin/article.php?article_id=3113044
Ostrejše kazni
MHA sreda, 19. december 2007 ob 17:25
S totimi kazni pa zej že resen pretirovlejo
Makaveli četrtek, 20. december 2007 ob 01:44
ka do za vsaki drek zej zdigovali kazni je brezveze...nej več delajo pa stojijo..ke hasni ka bode nehce doba 1500 evrov kazni ce pa nigi nega policejov pa še to ko stovijo stovijo tistega ki pela 10 preveč pa ga zafrkovlejo tan pol vure medten pa se 3 avti mimo pelajo z 40 vec...brezveze...dokler nede folk pri sebi skapira tak dugo do taksne prometne pa ce do kazni neven kak veke
MHA četrtek, 20. december 2007 ob 10:33
Brezveze, ke te neke kazni nabijovlejo, što pa de jih ploča. Kak de človik ploča kazen ki je 2x višja od jegove ploče?
Te pa do se po tak dugo štükali, ka de primer zastara. Kazni bi nej püstili takše, nej bi san točke nabili, in kak bi tisti divjoki dosegnoli 18, izpit papa.
Jas ali ne ven, či v Lublani nišče künštno ne razmišla?
MILAN četrtek, 20. december 2007 ob 20:51
to ke ze vi štenderat pa gočite smo že mi künštni prleki negda predlagali pa javno povedali pa en veki kakec je bija s toga.
Butalci na kvadrat.
MHA četrtek, 27. december 2007 ob 20:45
MHA je napisal/a:
Ste čüli po poročilih, kej momo novega v Lotmerki? Enega policeja Janka, ke strela z radaron, ki dela 24 vür, malice ne treba meti, pa še v fseh vremenskih razmerah lehko dela.
Policeji so lutko oblekli v policejske cote, mu dali radar v roke, pa ga na cesto postavili. Edino kazniti vas nemre.
Tak, pa so totega našega Janka suspenderali. Pre je ne bija oblečeni v skladi s pravili in so ga zato skinoli. Zej mo pre nekše veze na ministrstvi za notraje zadeve, minister Mate de mo prer proba slüžbo nazej zrihtati.
kobreti četrtek, 27. december 2007 ob 21:53
...kaj če je teko nadvür gor nabja, ka mu nemrejo vün spločati, e pa so ga rajši fudnoli? San keko sen čuja od enega jegovega sodelafca, je pre fajn rezultate pokoza,ker so lidje pre redno doj žlajfali, ka jih je prestraša.
Jernej petek, 28. december 2007 ob 08:26
In vas je kaj Policija stavlala tej svetke?
erof petek, 28. december 2007 ob 09:29
........Nebesna znamenja na cesti........
Nebesno znamenje, v katerem smo rojeni, v veliki meri kaže, kakšni smo osebnostno, kako bomo v življenju uspeli in celo, kako se znajdemo za volanskim obročem jeklenega konjička. Ugotovitve glede slednjega so zanimive.
Sicer pa si lahko tudi sami preberete, ali se vaše vozniške sposobnosti in želje, kakšen avto imeti v svoji garaži, ujemajo z napovedmi astrologov. Prosimo pa vas, da vse skupaj vzamete z manjšo rezervo. Saj veste, da horoskopom ni treba povsem verjeti.
Vodnar - ljubi dolge vožnje
Vodnarji vozijo energično, a pri tem vedno pazijo na primerno varnostno razdaljo. Nepazljivi udeleženci v prometu jih vznemirjajo. Ljubijo dolge vožnje v neznane svetove in sovražijo zastoje. Njihov moto je: Zaupaj tehniki! Zato se hitro lahko zgodi, da bodo tri ure vozili v krogu, ker bodo bolj zaupali navigacijskemu sistemu kot cestnim oznakam. Vodnarji imajo radi velike avtomobile: od Volkswagnovega kombija (za tiste s tanjšimi denarnicami) prek Mercedesovega razreda E do BMW serije 7 in cadillaca STS. V naboru najdemo tudi serijo 5, maseratija granturismo in jaguarja XK. V bistvu si želijo križanca med BMW X5 in helikopterjem ali pa med smartom in zrakoplovom.
Ribi - rad(a) sanja
Zasanjani vozniki, ki ob poslušanju glasbe zamudijo avtocestni odcep. Vozijo brez načrta, na cilj pa se pripeljejo zgolj po občutku. Skoraj nikoli ne hupajo. Ker se jim ne mudi, se pogosto ustavijo in pomagajo drugim udeležencem v prometu. Avto je za njih živ organizem, ki ima seveda tudi svojo dušo, zato je ljubezen do avtomobila zanje vsaj tako pomembna kot redno vzdrževanje. Tehnika jih ne zanima, zato pri svojem avtu ne preverijo niti ravni olja. Temu primerno so napake pogoste, zato so zelo priljubljeni v mehaničnih delavnicah. Ker so zelo zasanjani, običajno povzročijo več nesreč. Zato ribam zvezde svetujejo nakup varnih avtomobilov in sklepanje kasko zavarovanja.
Oven - rad(a) pospešuje in zavira
Navdušeni avtomobilisti, ki ne marajo javnih prevoznih sredstev. Nepotrpežljivi ljubitelji prehitevalnih pasov. Tudi v mestni gneči zmeraj iščejo najhitrejši pas. Cestno dirkanje je njihov konjiček. Rumena luč je zanje enaka zeleni, vzvratno ogledalo pa nepotreben del avtomobila. Ljubijo hiter seks, tudi v avtomobilu! Slogu primerno ljubijo hitre in okretne avtomobile. Udobje, število predalov ali nosilcev za pločevinke so nepomembni podatki. Edino, kar želijo na seznamu opreme, je močan avdiosistem. Oven sanja o porscheju boxsterju, BMW Z4, audiju TT in mercedesu CLK.
Bik - med vožnjo vzkipi
Hitri vozniki, ki s hupanjem in jasnimi kretnjami branijo svoje pravice. Če jih kdo izzove, vzkipijo. Zmeraj želijo vedeti, kje vozijo, zato se običajno držijo preizkušenih in znanih poti. V avtu se zmeraj najdeta hrana in pijača. Drugače pa, če odmislimo njihovo trmoglavost, so biki precej nezahtevni, radi pomagajo drugim, za štoparja pa so pripravljeni narediti tudi ovinek s poti. Veliko dajo na najboljšo opremo s področja varnosti, prav tako pomembni so še klimatska naprava in električna pomagala. Da bi bilo zadoščeno bikovim željam po uglajenem teku motorja, mora ta imeti vsaj šest ali - še bolje - osem valjev. Zato biki raje kupijo rabljenega mercedesa, audija ali lexusa kot pa novega opla ali škodo. Majhni avtomobili? Že misel na sedeže jih ubija.
Dvojčka - klepeta po telefonu
Zanje je avto premikajoči se telefon. Če ne poslušajo glasne glasbe, klepetajo po telefonu ali s sopotniki. Pri tem mahajo z rokami, spuščajo volan iz rok in obračajo poglede k sopotnikom. Zato vozijo nezbrano, pasove menjavajo zadnji trenutek, parkirajo pa predvsem tam, kjer ne bi smeli. Na splošno so spontani in veseli, zastoji jih ne spravljajo ob živce; izkoristijo jih za pogovore ali spogledovanje. Dvojčki ljubijo seks v avtu, še posebno med vožnjo. Pri izbiri avta niso čustveni in ne prisegajo na določeno znamko. Običajno iščejo kompromis med uporabnostjo, finančnimi zmogljivostmi, stilom in zabavo.
Rak - pazi na šibkejše
Raki vozijo čustveno, zato je vožnja v veliki meri odvisna od njihovega razpoloženja. Splošno gledano vozijo sproščeno in strpno, kadar so slabe volje, pa se jezijo na vse okoli sebe. Kadar vozijo sami, so hitri, s sopotniki v avtu pa postanejo nepazljivi in počasni. Do svojega avtomobila imajo zelo oseben odnos. Običajno izbirajo večje avtomobile, v katerih je prostor za družino ali prijatelje in hišne ljubljenčke. Avto mora biti robusten, kakovostno izdelan ter z enostavnim vzdrževanjem in čiščenjem notranjosti. V njihov izbor lahko pridejo predvsem enoprostorci in dostavniki. Tisti z globljo denarnico posegajo po karavanskih različicah BMW serije 5 in audija A6.
Lev - vozi suvereno
Levi vozijo srčno in suvereno, vožnja jih mora predvsem zabavati. Radi poslušajo glasno glasbo in se vozijo zgoraj brez (strehe seveda). Pri izbiri avtomobila je pomemben predvsem slog. V prometu branijo svoje pravice, radi se prerivajo, drugi vozniki jih zanimajo le po sili razmer. Avto je zanje prostor za erotične igrice. Levi ne kupujejo navadnih avtomobilov. Avto mora biti dober in vpadljiv. Užitek v vožnji in tehnična popolnost sta tudi povsem na vrhu. Njihova izbira so močni športni terenci (jeep grand cherokee), velike limuzine (Mercedesov razred S, audi A8, jaguar XJ) in avtomobili brez strehe.
Devica - spoštuje omejitve
Vozijo korektno, previdno in pogosto tudi počasi. Omejitve so zato, da se jih spoštuje, zato praviloma tudi ne plačujejo kazni. Ne upajo prehitevati ali pa se za prehitevanje odločijo, a si po tem, ko so že na drugem pasu, premislijo. V zastojih se ne jezijo, temveč poskušajo koristno izrabiti čas za telefonske pogovore, pospravljanje avtomobila in prigrizke. Avto jim predstavlja le prevozno sredstvo. Res je, da sanjajo o kabrioletu, a na koncu kupijo le tisto, kar jim dopušča njihova denarnica, in tisto, kar lahko postavijo na vsako parkirišče. Izbirajo avtomobile, ki so zanesljivi in imajo dobro razmerje med ceno ter tem, kar ponujajo. Pogosto izberejo japonce.
Tehtnica - neosredotočen
Neosredotočeni, takšen je najenostavnejši opis tipičnih tehtnic. V avtu se pogosto spogledujejo, pogovarjajo ali telefonirajo, zato se pogosto izgubijo. Tehtnice v križiščih rade zaspijo za volanom, zato jih je treba pogosto zbujati s hupanjem. Do drugih udeležencev so zelo tolerantne. Hitro vozijo le zato, ker jim to predstavlja zabavo. Njihova največja slabost je nepredvidljivost. Pri nakupu avtomobila jih tehnične podrobnosti ne zanimajo. Prisegajo pa na udobje in dodatno opremo, a tudi to ne pomeni nič, če avto nima pravega sloga. Raje imajo Alfin kabriolet spider, mini ali fiat 500, tisti z družinami pa alfo 159 sportwagon. Tehtnice z nekoliko višjimi zahtevami se zanimajo za peugeot 607 in jaguar S-type.
Škorpijon - pravica močnejšega
Škorpijoni so vzdržljivi, zanesljivi in hitri vozniki z odličnim občutkom za prostor in orientacijo. Za svoje bližnje so pripravljeni prevoziti ogromne razdalje. Na druge udeležence v prometu se jezijo za vsako malenkost. Hupanje, prerivanje... Zob za zob, oko za oko, je njihov glavni moto. So v veliki večini odlični vozniki z dobrimi reakcijskimi sposobnostmi. Škorpijoni kupujejo avto po tehtnem premisleku in tehtanju med tehniko, ceno in splošno pojavo, končna odločitev pa je vseeno na podlagi občutka. Želijo si zmogljiv avtomobil, ki ne porabi preveč goriva. Škorpijon se sklada z BMW ali hitrimi športnimi avtomobili tipa ferrari. Ujamejo se tudi z znamko Volvo, ki velja za pametno izbiro.
Strelec - jeza zaradi počasnih
Temperamentni vozniki, ki se jezijo zaradi počasnežev. Kadar jih kdo zmoti, pa lahko tudi sami postanejo nezbrani in temu primerno ovirajo promet. Ljubijo vožnjo po brezpotjih in so rojeni vozniki bivalnikov. Sovražijo zastoje. Težko jih šokiramo. Njihova slabost je površnost. V njihovem avtu se znajde vse, kar bi lahko prišlo prav. Običajno predmeti ležijo neurejeno po vsem avtomobilu. Strelci s tanjšimi denarnicami kupujejo rabljene kombije (VW bus, transporter) ali pa stare ameriške cestne križarke. Tisti z debelejšimi denarnicami prisegajo na (športne) terence (volvo XC90). Tudi pick-upi in kabrioleti se znajdejo na njihovem seznamu želja. Družinsko orientirani bodo izbrali enoprostorca (seat alhambra, renault espace).
Kozorog - ne mara zamujanja
Je zmeraj hiter, ker ne mara zamujanja. Zato raje izbere hitro in daljšo pot po avtocesti kot bližnjico čez zavite počasne bližnjice. Med vožnjo so kozorogi sposobni opravljati poslovne zadeve in številne telefonske pogovore. Običajno so nekoliko hitrejši, a praviloma ne zbirajo kazenskih točk. Kozorogi so zanesljivi, zelo osredotočeni, a egoistični vozniki, ki poznajo svoje meje. Njihov avto mora biti preprosto popoln. Glede na to, da hočejo zmeraj priti hitro in zanesljivo na cilj, jim veliko pomeni statistika napak ADAC (nemška različica slovenske AMZS). Kozorogom še najbolj pristajajo znamke, kot so Toyota, Volvo in Lexus. Blizu sta jim tudi Audi in Mercedes, vendar tukaj nekoliko dvomijo o zanesljivosti.