Družba za avtoceste bo danes slovesno odprla še zadnji odsek pomurske avtoceste, uporabno dovoljenje zanj pa so dobili v zadnjem trenutku.
Na ministrstvu za okolje so za MMC pojasnili, da Darsu v sredo odločbe za poskusno obratovanje še niso mogli izdati, saj so ekipe na terenu še preverjale, ali je vse v skladu s pravili.
Danes pa so nam na MOP-u pojasnili, da so Darsu odločbo o poskusnem obratovanju na celotnem odseku avtoceste izdali. Odsek med Lenartom oz. Spodnjo Senarsko in Vučjo vasjo, ki je dolg 26,1 kilometra, je bil še zadnji nedograjen na pomurski avtocesti. Prometni minister Radovan Žerjav je sicer pred časom obljubil, da bo še zadnji del avtoceste odprt do 30. oktobra.
Za pomursko avtocesto 823 milijonov evov
Investicijska vrednost celotne pomurske avtoceste, ki je dolga 82,3 kilometra in povezuje Maribor in Pince, kjer se navezuje na madžarsko avtocesto Letenye-Pince/Tornyiszentmiklos, je 823 milijonov evrov.
Dars je del sredstev za gradnjo prejel tudi iz kohezijskega sklada Evropske komisije, in sicer za avtocestni projekt Beltinci–Lendava v višini 41,6 milijona evrov. Prvi del pomurske avtoceste, med Vučjo vasjo in Beltinci, so sicer začeli graditi leta 2000, končali pa so ga tri leta pozneje.
Skoraj končana povezava vzhod-zahod
S tem je sicer skoraj končana avtocestna povezava vzhod - zahod med slovensko obalo na zahodnem kraku (Koper) in madžarsko mejo na vzhodnem kraku. Avtocesta sicer ponuja tudi povezavo s sosednjimi državami - zgrajeni so namreč tudi odcepi do Sežane, Nove Gorice (povezava do Italije) in do Šentilja (s povezavo do Avstrije). Na celotni avtocesti manjka le še del odseka med Pesnico in Slivnico.
Začeli so s sprožitvijo mine
Avtocestno povezavo vzhod-zahod so začeli graditi že davnega leta 1970 - gradnja odseka Vrhnika-Postojna se je začela s simbolično sprožitvijo prve mine, avtocesta pa je bila predana prometu leta 1972. Tega leta so začeli še z gradnjo odsekov Hoče-Arja vas, ki so ga končali pet let pozneje in obnavljali med letoma 1994 in 1996, in Postojna-Razdrto.
Zej je to bole "tovornjakocesta"....da gda se po joj pelaš so sami tovorjoki gori....te pa se prehitevlejo pa jin za ritjo čokaš gda de potegna.....tak ka de skoro stora cesta za male avteke bole varna, hitra pa skorok tak....
Treba tak nareti kak majo v Italiji. Znake da je prehitevanje za tovorna vozila prepovedano. Če pa se keri nede toga drža te pa se morajo policaji stvoriti pred jim pa 300€ kazni. Kdo se to med tovorjakari razve nihče več nede prehiteva. Samo je pri nas problem ka nega policije ki bi nadzoruvala izvajanje predpisov. Ker v Sloveniji smo resen kavbojski šoferi in gda drugi vidijo ka se prinas tak vozi oni tudi tak votijo....
Tunč je napisal/a: Treba tak nareti kak majo v Italiji. Znake da je prehitevanje za tovorna vozila prepovedano. Če pa se keri nede toga drža te pa se morajo policaji stvoriti pred jim pa 300€ kazni. Kdo se to med tovorjakari razve nihče več nede prehiteva. Samo je pri nas problem ka nega policije ki bi nadzoruvala izvajanje predpisov. Ker v Sloveniji smo resen kavbojski šoferi in gda drugi vidijo ka se prinas tak vozi oni tudi tak votijo....
v italiji je kazen 386 evrov,,,,
in odvzem vozniškega za minimalno 3 mesce...
to lehko dokožen,z mojo vozniško in kaznijo...
Takši predpisi pa kazni bi bli na mesti. Mislin pa, ka so v Italiji malo bole kavbojski šoferi kak pri nas. Toti tovorjoki, ki pa se tak zaženejo v prehitevaje pa so glih Italijoni, Slovoki, Mađari, ...
Sej so znaki postovleni ka se tovorjoki nesmijo prehitevati pa ka morejo meti razdaljo 50m. San se malo keri to drži, ko se pelan po toti AC, nonstop vidin ka policeji z škodo mojo skos nekšega tovorjokarja v deli. Dere pa prideš vün z Močne (smer M tan se pa pojovi odstavni pas in pa znak keri razvelovla vse prešje omejitve.
Dejan je napisal/a: Takši predpisi pa kazni bi bli na mesti. Mislin pa, ka so v Italiji malo bole kavbojski šoferi kak pri nas. Toti tovorjoki, ki pa se tak zaženejo v prehitevaje pa so glih Italijoni, Slovoki, Mađari, ...
MHA keko sen se jaz vozja po Italiji moran rečti ka mon dobre izkušnje. Pa letos sen bija tam na dopusti in gdo sen priša nazaj v Slovenijo sen se kume navadja na pizdarije naših šoferof. V italiji me nije nihče prehiteva po desni na avtocesti prinas pa me je to redna praksa. Se pelam po ljubljanski obvoznici po desni špuri lepo 100 KM/h. Leva špura je tak bila nonstop puna ker se vsen midi. Te pa se začne po z uvoza vklučevati šlepar taka sma glih blo vštric. Na levo špuro sen ni moga ker je bila puna pa sen malo stisna po gasi ka bi napravja plac ka se šlepar vključi za menoj. Tpa naenkrat kak strela po moji desni med menoj pa šleparom prileti skoz BMW 5. Za par centimetrov je falilo ka je ne počilo. Posra sen se skoro tak sen se straša. Če bi te tištega šofera od BMW-ja lahko doba bi ga strelja pa makar bi moga iti za 30 let sedit.
To se v zahodnoevropskih držav nikoli nebi zgodilo. Če pa se bi bi pa ga policaji za 10 minut že meli v postopki pa kazen tak kak je štajerc13 napisa.
Romunski šoferi so pa druga pesem. Tisti ne poznajo zakonov dokič jih po žepi nevudre. Te se pa tudi vejo lepo pelati. To pa lahko samo policija reši. Samo našim gospodom se nedo delati to je največji problem....Na zadnje urejal: Tunč, dne: petek, 31. oktober 2008 ob 11:29
Romuni, Poloki pa vsa ostala gamat pa tak ne vejo ke pomeni se normalno pelati. Sej je v Sloveniji tak mišleno ustanoviti avtocestno policijo, kera de sen po AC patruljerala, san kda de še le to...
na toten naslovi pa si lehko poglednete še nekej slik z otvoritve AC
sigurno je to veka stvor za naš prostor. Malo lidi se zaveda ka je to
trenutek kerega ne doživiš tak pogosto.
Fiček je bija moj prvi avto.....fejn stvor za voziti....si priša v snegi v breg tak kak bi reka keks.....drügi z bojšimi Yugo avti pa so ostali na mesti še zej bi ga rejši mela kak toto kravo kej jo mon.....Milan če kej nücate dele za store fičeke? Mislin ka si je moj hrček še nekaj toga špara.....pa zej k ničemi ne slüži.....
bravo ZVONČIČA
z vekin veseljon bi vzeja dele za fičeka v zodjen cejti se jih dosti onovla pa fsakši del praf pride.
Samo morema se zgučati.Nesen si misla ka moš tüdi tü nekej iz naših lepih cejtof.
Dostikrot rečemo ka so bili tisti cejti nič vredni -samo zej dere moremo živeti v gnešjih nevolah pa vidimo ka so bili zloti -(žmetni pa zloti)
-veš kak je vnuk pita dedeka
takoj je doba za vüho tak ka je samo opa po tleh.
Dedek ga zdigne gor pa se mu zdere
ZLOTI cejti so bili ZLOTI -fačok./font" border="0" width="150" class="img-responsive">
Milan z deli de se zgodilo tak....na spomlod bomo romali v mojen prven gnezdi, te pa še v toten ke sen zej....deli so ziher nekši (bole za motor pa okoli jega) samo moren našega spraviti ka de to sprebra , te pa še ga moren zrihtati ka de se od toga ločja pa da za šejnk.....ve veš kak ste dedi hoklik gda se kej okoli "motorizacije" vrti......bon pa ziher za tebe to šparala pa te te pozoven.......zej mi je glih na pamet prišlo ka sen kak darovalec organov samo za fičeka...
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
MILAN sobota, 25. oktober 2008 ob 12:34
pomojen je gloven razvoj ne pa politična forba
satanje so si to tak naredli samo ka je več lopofčine
MHA sobota, 25. oktober 2008 ob 17:09
SNS bi mogla iti f koalicijo, te bi mogoče res osta na toten stoli. Nejbojše pa bi blo či bi v drugi stranki bija...
Dejan četrtek, 30. oktober 2008 ob 14:51
Pomurci bodo končno zadihali
Dars predaja še zadnji odsek avtoceste
Slovenija, pred dvema urama
Lenart - MMC RTV SLO
Družba za avtoceste bo danes slovesno odprla še zadnji odsek pomurske avtoceste, uporabno dovoljenje zanj pa so dobili v zadnjem trenutku.
Na ministrstvu za okolje so za MMC pojasnili, da Darsu v sredo odločbe za poskusno obratovanje še niso mogli izdati, saj so ekipe na terenu še preverjale, ali je vse v skladu s pravili.
Danes pa so nam na MOP-u pojasnili, da so Darsu odločbo o poskusnem obratovanju na celotnem odseku avtoceste izdali. Odsek med Lenartom oz. Spodnjo Senarsko in Vučjo vasjo, ki je dolg 26,1 kilometra, je bil še zadnji nedograjen na pomurski avtocesti. Prometni minister Radovan Žerjav je sicer pred časom obljubil, da bo še zadnji del avtoceste odprt do 30. oktobra.
Za pomursko avtocesto 823 milijonov evov
Investicijska vrednost celotne pomurske avtoceste, ki je dolga 82,3 kilometra in povezuje Maribor in Pince, kjer se navezuje na madžarsko avtocesto Letenye-Pince/Tornyiszentmiklos, je 823 milijonov evrov.
Dars je del sredstev za gradnjo prejel tudi iz kohezijskega sklada Evropske komisije, in sicer za avtocestni projekt Beltinci–Lendava v višini 41,6 milijona evrov. Prvi del pomurske avtoceste, med Vučjo vasjo in Beltinci, so sicer začeli graditi leta 2000, končali pa so ga tri leta pozneje.
Skoraj končana povezava vzhod-zahod
S tem je sicer skoraj končana avtocestna povezava vzhod - zahod med slovensko obalo na zahodnem kraku (Koper) in madžarsko mejo na vzhodnem kraku. Avtocesta sicer ponuja tudi povezavo s sosednjimi državami - zgrajeni so namreč tudi odcepi do Sežane, Nove Gorice (povezava do Italije) in do Šentilja (s povezavo do Avstrije). Na celotni avtocesti manjka le še del odseka med Pesnico in Slivnico.
Začeli so s sprožitvijo mine
Avtocestno povezavo vzhod-zahod so začeli graditi že davnega leta 1970 - gradnja odseka Vrhnika-Postojna se je začela s simbolično sprožitvijo prve mine, avtocesta pa je bila predana prometu leta 1972. Tega leta so začeli še z gradnjo odsekov Hoče-Arja vas, ki so ga končali pet let pozneje in obnavljali med letoma 1994 in 1996, in Postojna-Razdrto.
Tanja Kozorog
tanja.kozorog@rtvslo.si
Zej pa de se te pelalo
MHA četrtek, 30. oktober 2008 ob 20:47
Ja se bo, či se nede tak zgodilo kak z tunelon Šentvid.
Zvončica petek, 31. oktober 2008 ob 01:31
Zej je to bole "tovornjakocesta"....da gda se po joj pelaš so sami tovorjoki gori....te pa se prehitevlejo pa jin za ritjo čokaš gda de potegna.....tak ka de skoro stora cesta za male avteke bole varna, hitra pa skorok tak....
Tunč petek, 31. oktober 2008 ob 10:05
Treba tak nareti kak majo v Italiji. Znake da je prehitevanje za tovorna vozila prepovedano. Če pa se keri nede toga drža te pa se morajo policaji stvoriti pred jim pa 300€ kazni. Kdo se to med tovorjakari razve nihče več nede prehiteva. Samo je pri nas problem ka nega policije ki bi nadzoruvala izvajanje predpisov. Ker v Sloveniji smo resen kavbojski šoferi in gda drugi vidijo ka se prinas tak vozi oni tudi tak votijo....
stajerc13 petek, 31. oktober 2008 ob 10:16
Tunč je napisal/a:
Treba tak nareti kak majo v Italiji. Znake da je prehitevanje za tovorna vozila prepovedano. Če pa se keri nede toga drža te pa se morajo policaji stvoriti pred jim pa 300€ kazni. Kdo se to med tovorjakari razve nihče več nede prehiteva. Samo je pri nas problem ka nega policije ki bi nadzoruvala izvajanje predpisov. Ker v Sloveniji smo resen kavbojski šoferi in gda drugi vidijo ka se prinas tak vozi oni tudi tak votijo....
v italiji je kazen 386 evrov,,,,
in odvzem vozniškega za minimalno 3 mesce...
to lehko dokožen,z mojo vozniško in kaznijo...
Dejan petek, 31. oktober 2008 ob 10:52
Takši predpisi pa kazni bi bli na mesti. Mislin pa, ka so v Italiji malo bole kavbojski šoferi kak pri nas. Toti tovorjoki, ki pa se tak zaženejo v prehitevaje pa so glih Italijoni, Slovoki, Mađari, ...
MHA petek, 31. oktober 2008 ob 11:21
Sej so znaki postovleni ka se tovorjoki nesmijo prehitevati pa ka morejo meti razdaljo 50m. San se malo keri to drži, ko se pelan po toti AC, nonstop vidin ka policeji z škodo mojo skos nekšega tovorjokarja v deli. Dere pa prideš vün z Močne (smer M tan se pa pojovi odstavni pas in pa znak keri razvelovla vse prešje omejitve.
Tunč petek, 31. oktober 2008 ob 12:10
Dejan je napisal/a:
Takši predpisi pa kazni bi bli na mesti. Mislin pa, ka so v Italiji malo bole kavbojski šoferi kak pri nas. Toti tovorjoki, ki pa se tak zaženejo v prehitevaje pa so glih Italijoni, Slovoki, Mađari, ...
MHA keko sen se jaz vozja po Italiji moran rečti ka mon dobre izkušnje. Pa letos sen bija tam na dopusti in gdo sen priša nazaj v Slovenijo sen se kume navadja na pizdarije naših šoferof. V italiji me nije nihče prehiteva po desni na avtocesti prinas pa me je to redna praksa. Se pelam po ljubljanski obvoznici po desni špuri lepo 100 KM/h. Leva špura je tak bila nonstop puna ker se vsen midi. Te pa se začne po z uvoza vklučevati šlepar taka sma glih blo vštric. Na levo špuro sen ni moga ker je bila puna pa sen malo stisna po gasi ka bi napravja plac ka se šlepar vključi za menoj. Tpa naenkrat kak strela po moji desni med menoj pa šleparom prileti skoz BMW 5. Za par centimetrov je falilo ka je ne počilo. Posra sen se skoro tak sen se straša. Če bi te tištega šofera od BMW-ja lahko doba bi ga strelja pa makar bi moga iti za 30 let sedit.
To se v zahodnoevropskih držav nikoli nebi zgodilo. Če pa se bi bi pa ga policaji za 10 minut že meli v postopki pa kazen tak kak je štajerc13 napisa.
Romunski šoferi so pa druga pesem. Tisti ne poznajo zakonov dokič jih po žepi nevudre. Te se pa tudi vejo lepo pelati. To pa lahko samo policija reši. Samo našim gospodom se nedo delati to je največji problem....Na zadnje urejal: Tunč, dne: petek, 31. oktober 2008 ob 11:29
MHA petek, 31. oktober 2008 ob 12:46
Romuni, Poloki pa vsa ostala gamat pa tak ne vejo ke pomeni se normalno pelati. Sej je v Sloveniji tak mišleno ustanoviti avtocestno policijo, kera de sen po AC patruljerala, san kda de še le to...
MILAN petek, 31. oktober 2008 ob 13:48
zej de venda majciko bojše ven pa je toti del Aceste odprt
MALO SMO JIM POKOZALI NAŠA VOZILA -PUHOVCI
MILAN petek, 31. oktober 2008 ob 13:50
pa Ivan Zidar je meja 70.ti rojstni den glih fčera
MILAN petek, 31. oktober 2008 ob 13:53
nejbole pa smo jih presenetili ka smo izdali VINJETE ZA PRLEŠKE CESTE
kak so jih z veseljon kipivali
MHA petek, 31. oktober 2008 ob 13:55
MILAN je napisal/a:
nejbole pa smo jih presenetili ka smo izdali VINJETE ZA PRLEŠKE CESTE
kak so jih z veseljon kipivali
Kak pa te tota vinjeta vidi vün?
MILAN petek, 31. oktober 2008 ob 13:57
na toten naslovi pa si lehko poglednete še nekej slik z otvoritve AC
sigurno je to veka stvor za naš prostor. Malo lidi se zaveda ka je to
trenutek kerega ne doživiš tak pogosto.
http://picasaweb.google.si/mprlek/OTVORITEVAVTOCESTE#
to pa je našo spremljevalno vozilo
KE SO TISTI LEPI CEJTI?????Na zadnje urejal: MILAN, dne: petek, 31. oktober 2008 ob 12:58
MILAN petek, 31. oktober 2008 ob 15:39
to je bilo vozilo naše mladost dere smo ga zaglednoli smi se poskrili kak zofci
Zvončica sobota, 1. november 2008 ob 00:53
Fiček je bija moj prvi avto.....fejn stvor za voziti....si priša v snegi v breg tak kak bi reka keks.....drügi z bojšimi Yugo avti pa so ostali na mesti še zej bi ga rejši mela kak toto kravo kej jo mon.....Milan če kej nücate dele za store fičeke? Mislin ka si je moj hrček še nekaj toga špara.....pa zej k ničemi ne slüži.....
MILAN sobota, 1. november 2008 ob 10:26
bravo ZVONČIČA
z vekin veseljon bi vzeja dele za fičeka v zodjen cejti se jih dosti onovla pa fsakši del praf pride.
Samo morema se zgučati.Nesen si misla ka moš tüdi tü nekej iz naših lepih cejtof.
Dostikrot rečemo ka so bili tisti cejti nič vredni -samo zej dere moremo živeti v gnešjih nevolah pa vidimo ka so bili zloti -(žmetni pa zloti)
-veš kak je vnuk pita dedeka
takoj je doba za vüho tak ka je samo opa po tleh.
Dedek ga zdigne gor pa se mu zdere
ZLOTI cejti so bili ZLOTI -fačok./font" border="0" width="150" class="img-responsive">
Zvončica sobota, 1. november 2008 ob 23:59
Milan z deli de se zgodilo tak....na spomlod bomo romali v mojen prven gnezdi, te pa še v toten ke sen zej....deli so ziher nekši (bole za motor pa okoli jega) samo moren našega spraviti ka de to sprebra , te pa še ga moren zrihtati ka de se od toga ločja pa da za šejnk.....ve veš kak ste dedi hoklik gda se kej okoli "motorizacije" vrti......bon pa ziher za tebe to šparala pa te te pozoven.......zej mi je glih na pamet prišlo ka sen kak darovalec organov samo za fičeka...