Na prometnem ministrstvu vsaj leto dni niso prebrali pošte Darsa, v kateri piše, da pomurske in drugih avtocest brez odstavnih pasov ne bodo širili, ker so tako pokazale – študije.
Pepek z brega je napisal/a:
To se je znalo že te, dere so avtocesto odpirali.... nobene študije smo ne nücali, ka bi to potrdila
Tote študije so toliko pro forma toliko da se zadovolji zakon, drugače pa vprašanje je kdo je te študije delal in na kakšen način.
Definitivno mi je jasno da je študija imela smernico, da odstavni pasovini niso potrebni ker varnost ne bi bila boljša.
Pepek z brega je napisal/a:
To se je znalo že te, dere so avtocesto odpirali.... nobene študije smo ne nücali, ka bi to potrdila
Venda je moga neše s študijo zaslužiti.
Sicer pa glavno ka avtoceste so pa makar brez uporabnih dovolej.
Ka pomeni uporabno dovoleje, pa se spomnite malo na Merkur, pa pisaje kazni, pa je bine reka, ka je kazen nižja kak zaslužek odprtega centra. Venda je kazni tak ne meja namena pločati
Kak se jin san gre za lobije, namesto ka bi nejcenejšo varjanto zbrali, pa tüdi nejbol ejnfoh varjanto, te se odločijo za nejdražjo. Gre se za izgradnjo 3. razvojne osi od Velenja do Arje vesi.
to ti gre na kozlaje dere sen poslüša tote projektante
s evidi ka jih penezi sploh ne zanimajo samo ka de jihova ideja
uresničen afse ostalo pa je ne važno.
Oblost pa tak ne ve za kej segre,tak bor kože.
Znojo pa keri de keko fkrej dobja to pa za sigurno.....
Ustava Republike Slovenije, osnovne družbene pogodbe - v 150. členu je zapisano: Računsko sodišče je najvišji organ kontrole državnih računov, državnega proračuna in celotne javne porabe. Računsko sodišče je pri svojem delu neodvisno.
Primer avtoprevoznika Mirka Kovačiča, ki živi in dela tam, kjer so zgradili dolenjsko avtocesto. Človek, ki mu je Dars ob močnem pritisku politike šel še kako na roko, sugeriral cenitve, denar nakazoval na zasebni račun, zidal nadvoze in še kaj, ni pa ga razlastil. A težava ni v njem, temveč v državnem podjetju, ki upravlja javni denar.
Računsko sodišče zato že januarja letos ob izdelavi revizijskega poročila ovadi ministra za promet Patricka Vlačiča, upravo oz. predsednico uprave Darsa Matejo Duhovnih in cenilca, ki je izvajal sporno cenitev.
A se ni zgodilo nič.
Obeta se izplačilo nagrad ... Na Darsu lahko zato namesto o razrešitvi mirno razmišljajo o izplačilu letnih nagrad upravi. Predsednica uprave, o tem nadzorni svet sicer še ni sklepal, naj bi dobila 12 odstotkov svoje letne plače. Na leto zasluži dobrih 122 tisoč evrov bruto. Na vprašanje, na podlagi katerih kriterijev, je uprava odgovorila, da zaradi realizacije načrta, poslovnih uspehov ter povečanja zadovoljstva uporabnikov in zaposlenih.
Za pol mio € so preveč pločali za tisto zemlišče, naredli mu drüge nadvoze, na kunci pa še ga niti razlastili neso.... račünsko sodišče ugotovilo nepravilnosti, zahtevali so odstop Duhovnikove, pa jo še izda ne odstovijo, namesto odstopa do še nagrode dobili.
pa jas vos resen ne razmin, minister pa podobni tan delajo za 4-5 jurjov na mesec, morejo nekak se napuniti črni fondi, ka stranka pa jeni zaslužijo.
najležje je krasti gda se ceste delajo, kupiš zemlo za 1eu/m2 potli pa prek je de se delala cesta pa jo prodaš državi za 30eu/m2, ka ne gučin keko je SCT fkra na materjali pa kak slabo so naredli. to je fse ista banda prek kere se financira politična elita.
toto računsko sodišče pa je itak brezveze, oni nekša svoja mnenja dovlejo glede nepravilnosti, či pa niše jih ne upoštevle, sploh ne ven zakoj toti šoltes pa ovi tan so zaposleni pa dobivlejo veke ploče či pa to kaj oni revizije naredijo niše ne mrda.
vedno gda računsko sodišče do nekšo pirpombo ka je bla nepravilnost, takoj se začne gučati o političlnen konstrukti in fse se stovi.
pahor pa jegova vlada oz. ministri in jihovi resori mojo teko nepravilnosti, teko se krodne na raznih razpisih ka ti je to slabo gda vidiš, pa nikomi nič se ne zgodi, zaj gda je gusto grotalo, zaposlenin keri neso SD dovlejo izredne odpovedi, pa zaposluvlejo svoje lidi, ker vejo ka do odleteli pa ka de priša nazaj janševec&co.
tota duhovnikova nemre soma teko mafniti, poleg so še drugi iz poltiike keri ji držijo štajngo.
No zaj pa bi lehko pomalen vün popravili naslov " ...na čelu zdrafstvenega doma", pač cejti se mejovlejo, pa veter hito fudne v drugo smer. No mislin pa ka je tu ena povezava, med prešjo pa toto službo, bor kaj se tiče pomurske "avtoceste", pa hujših prometnih nesreč, kda do pa ob taken dogodki šlepari zabarikadirali dostop do prometne nesreče, ka se reševalna vozila nedo mogla prebiti skozi. No te bomo zaj po noven lehko s prve roke zvedli zakaj so ne mogli kcoj, pa zakaj so ne razširili toto cesto!
kobreti je napisal/a: No zaj pa bi lehko pomalen vün popravili naslov " ...na čelu zdrafstvenega doma", pač cejti se mejovlejo, pa veter hito fudne v drugo smer. No mislin pa ka je tu ena povezava, med prešjo pa toto službo, bor kaj se tiče pomurske "avtoceste", pa hujših prometnih nesreč, kda do pa ob taken dogodki šlepari zabarikadirali dostop do prometne nesreče, ka se reševalna vozila nedo mogla prebiti skozi. No te bomo zaj po noven lehko s prve roke zvedli zakaj so ne mogli kcoj, pa zakaj so ne razširili toto cesto!
Pa ne misliš venda resno, ka je negdanji direktor darsa meja nekšni vpliv?
On s toto hitrocesto al pa "avtocesto" nima nič, neje on krif ka so ne naredli zaustavljalnih pasof.
Ve se što je projektira toto bedarijo in on je odgovoren.
Ka je on tak vpliven človik pa iskana strokovna roba ne bi se trga za mesto direktora zdrafstvenega duma v enen lotmerki ampak bi osta negi v lublani na kakšen menadžersken mesti kero ma mesečno pločo 10.000 eur pa več.
O hitrosti tote gradnje se je že večkrat gučalo. Strokovjoki provijo, da se toke stvari ne delajo na šnelzider. Slabosti toke gradnje se vidijo fsepofsodik po Sloveniji. Ali se cesta vgreza ali se nasipi posedajo, poka asfaltna prevleka in podobno.
Ka se pa tiče trejega posa, so vas okoli prnesli, kak nos v Gorici. Lokalni veljoki so se neke bunli in vete kej so dosegnili ? Samo to, da je naša "avtocesta" bres otstavnih pasov ot Razdrtega do Sela hitra cesta z plovimi znoki, napra v Goriško opčino pa avtocesta z zelenimi oznokami. Je pa isdto šuroka po celi trasi ot Razdrtega do Vrtojbe.
Ve se, kda so se začeli projekti za izgradnjo avtoceste, pa kda so se delala glovna dela. Pa te se je tudi Žerjav nekej bunja zavolo tega, kda še je bija minister za promet v Janšovi vladi, tepa je na kunci itak nič ne s tega blo. Potegnili smo krotki kunec, takak skoz. Za nos tote bedačeke tu je itak vse dobro. Bor tak si venda mislijo v LJ, ka nede nesporazuma. Pa tudi sami se ne znomo za sebe malo bole potegnoti, tudi to je.
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
MHA petek, 4. februar 2011 ob 20:53
Na prometnem ministrstvu vsaj leto dni niso prebrali pošte Darsa, v kateri piše, da pomurske in drugih avtocest brez odstavnih pasov ne bodo širili, ker so tako pokazale – študije.
klik
Takak je v izjavi reka prešji minister Žerjof, od loni se je naša AC verjetno razširila in ze ne nücamo odstavnih pasof.
Pepek z brega petek, 4. februar 2011 ob 21:56
To se je znalo že te, dere so avtocesto odpirali.... nobene študije smo ne nücali, ka bi to potrdila
optix petek, 4. februar 2011 ob 22:06
Pepek z brega je napisal/a:
To se je znalo že te, dere so avtocesto odpirali.... nobene študije smo ne nücali, ka bi to potrdila
Tote študije so toliko pro forma toliko da se zadovolji zakon, drugače pa vprašanje je kdo je te študije delal in na kakšen način.
Definitivno mi je jasno da je študija imela smernico, da odstavni pasovini niso potrebni ker varnost ne bi bila boljša.
Lenny petek, 4. februar 2011 ob 23:06
Pepek z brega je napisal/a:
To se je znalo že te, dere so avtocesto odpirali.... nobene študije smo ne nücali, ka bi to potrdila
Venda je moga neše s študijo zaslužiti.
Sicer pa glavno ka avtoceste so pa makar brez uporabnih dovolej.
Ka pomeni uporabno dovoleje, pa se spomnite malo na Merkur, pa pisaje kazni, pa je bine reka, ka je kazen nižja kak zaslužek odprtega centra. Venda je kazni tak ne meja namena pločati
MHA sobota, 5. februar 2011 ob 06:33
To smo res že te znali, ka z odstavnimi nede nič Za študije pa je šlo 2 mio €...
Ivek sobota, 5. februar 2011 ob 07:04
Navodno je tak. Kda NAŠ človik prplezi na vrh grota JIHOF človik.
simon.prleski sobota, 5. februar 2011 ob 07:39
to je vse zato ker vsako leto vinjete mijovlejo potlan pa pens nega za vse drugo nas človil pa 20 let zato dela kak živina z krampon na hrpti
MHA sreda, 23. februar 2011 ob 00:07
Kak se jin san gre za lobije, namesto ka bi nejcenejšo varjanto zbrali, pa tüdi nejbol ejnfoh varjanto, te se odločijo za nejdražjo. Gre se za izgradnjo 3. razvojne osi od Velenja do Arje vesi.
Video
MILAN sreda, 23. februar 2011 ob 08:01
to ti gre na kozlaje dere sen poslüša tote projektante
s evidi ka jih penezi sploh ne zanimajo samo ka de jihova ideja
uresničen afse ostalo pa je ne važno.
Oblost pa tak ne ve za kej segre,tak bor kože.
Znojo pa keri de keko fkrej dobja to pa za sigurno.....
MHA sreda, 23. februar 2011 ob 13:48
Se so rekli f prispefki, ka penezi tü ne špilajo vloge. Pa edino kmetiski minister Židan je proti toti trasi.
MHA petek, 13. maj 2011 ob 10:06
Kdo se bo dotaknil nedotakljive Mateje Duhovnik?
Ljubljana - MMC RTV SLO
Ustava Republike Slovenije, osnovne družbene pogodbe - v 150. členu je zapisano: Računsko sodišče je najvišji organ kontrole državnih računov, državnega proračuna in celotne javne porabe. Računsko sodišče je pri svojem delu neodvisno.
Primer avtoprevoznika Mirka Kovačiča, ki živi in dela tam, kjer so zgradili dolenjsko avtocesto. Človek, ki mu je Dars ob močnem pritisku politike šel še kako na roko, sugeriral cenitve, denar nakazoval na zasebni račun, zidal nadvoze in še kaj, ni pa ga razlastil. A težava ni v njem, temveč v državnem podjetju, ki upravlja javni denar.
Računsko sodišče zato že januarja letos ob izdelavi revizijskega poročila ovadi ministra za promet Patricka Vlačiča, upravo oz. predsednico uprave Darsa Matejo Duhovnih in cenilca, ki je izvajal sporno cenitev.
A se ni zgodilo nič.
Obeta se izplačilo nagrad ...
Na Darsu lahko zato namesto o razrešitvi mirno razmišljajo o izplačilu letnih nagrad upravi. Predsednica uprave, o tem nadzorni svet sicer še ni sklepal, naj bi dobila 12 odstotkov svoje letne plače. Na leto zasluži dobrih 122 tisoč evrov bruto. Na vprašanje, na podlagi katerih kriterijev, je uprava odgovorila, da zaradi realizacije načrta, poslovnih uspehov ter povečanja zadovoljstva uporabnikov in zaposlenih.
Celi recepis lehko preštejete tü
Za pol mio € so preveč pločali za tisto zemlišče, naredli mu drüge nadvoze, na kunci pa še ga niti razlastili neso.... račünsko sodišče ugotovilo nepravilnosti, zahtevali so odstop Duhovnikove, pa jo še izda ne odstovijo, namesto odstopa do še nagrode dobili.
Treba jo odstaviti pa to bres odpravnine.
zobl petek, 13. maj 2011 ob 10:24
pa jas vos resen ne razmin, minister pa podobni tan delajo za 4-5 jurjov na mesec, morejo nekak se napuniti črni fondi, ka stranka pa jeni zaslužijo.
najležje je krasti gda se ceste delajo, kupiš zemlo za 1eu/m2 potli pa prek je de se delala cesta pa jo prodaš državi za 30eu/m2, ka ne gučin keko je SCT fkra na materjali pa kak slabo so naredli. to je fse ista banda prek kere se financira politična elita.
toto računsko sodišče pa je itak brezveze, oni nekša svoja mnenja dovlejo glede nepravilnosti, či pa niše jih ne upoštevle, sploh ne ven zakoj toti šoltes pa ovi tan so zaposleni pa dobivlejo veke ploče či pa to kaj oni revizije naredijo niše ne mrda.
vedno gda računsko sodišče do nekšo pirpombo ka je bla nepravilnost, takoj se začne gučati o političlnen konstrukti in fse se stovi.
pahor pa jegova vlada oz. ministri in jihovi resori mojo teko nepravilnosti, teko se krodne na raznih razpisih ka ti je to slabo gda vidiš, pa nikomi nič se ne zgodi, zaj gda je gusto grotalo, zaposlenin keri neso SD dovlejo izredne odpovedi, pa zaposluvlejo svoje lidi, ker vejo ka do odleteli pa ka de priša nazaj janševec&co.
tota duhovnikova nemre soma teko mafniti, poleg so še drugi iz poltiike keri ji držijo štajngo.
kobreti torek, 14. junij 2011 ob 09:12
No zaj pa bi lehko pomalen vün popravili naslov " ...na čelu zdrafstvenega doma", pač cejti se mejovlejo, pa veter hito fudne v drugo smer. No mislin pa ka je tu ena povezava, med prešjo pa toto službo, bor kaj se tiče pomurske "avtoceste", pa hujših prometnih nesreč, kda do pa ob taken dogodki šlepari zabarikadirali dostop do prometne nesreče, ka se reševalna vozila nedo mogla prebiti skozi. No te bomo zaj po noven lehko s prve roke zvedli zakaj so ne mogli kcoj, pa zakaj so ne razširili toto cesto!
zobl torek, 14. junij 2011 ob 09:44
kobreti je napisal/a:
No zaj pa bi lehko pomalen vün popravili naslov " ...na čelu zdrafstvenega doma", pač cejti se mejovlejo, pa veter hito fudne v drugo smer. No mislin pa ka je tu ena povezava, med prešjo pa toto službo, bor kaj se tiče pomurske "avtoceste", pa hujših prometnih nesreč, kda do pa ob taken dogodki šlepari zabarikadirali dostop do prometne nesreče, ka se reševalna vozila nedo mogla prebiti skozi. No te bomo zaj po noven lehko s prve roke zvedli zakaj so ne mogli kcoj, pa zakaj so ne razširili toto cesto!
Pa ne misliš venda resno, ka je negdanji direktor darsa meja nekšni vpliv?
On s toto hitrocesto al pa "avtocesto" nima nič, neje on krif ka so ne naredli zaustavljalnih pasof.
Ve se što je projektira toto bedarijo in on je odgovoren.
Ka je on tak vpliven človik pa iskana strokovna roba ne bi se trga za mesto direktora zdrafstvenega duma v enen lotmerki ampak bi osta negi v lublani na kakšen menadžersken mesti kero ma mesečno pločo 10.000 eur pa več.
gorgona torek, 14. junij 2011 ob 10:57
tak so slabo naredle toto avtocesto ka se jin je začeja murski most posedati že po 2ali3mescreh od otvoritvre
TUNČEK torek, 14. junij 2011 ob 14:03
O hitrosti tote gradnje se je že večkrat gučalo. Strokovjoki provijo, da se toke stvari ne delajo na šnelzider. Slabosti toke gradnje se vidijo fsepofsodik po Sloveniji. Ali se cesta vgreza ali se nasipi posedajo, poka asfaltna prevleka in podobno.
Ka se pa tiče trejega posa, so vas okoli prnesli, kak nos v Gorici. Lokalni veljoki so se neke bunli in vete kej so dosegnili ? Samo to, da je naša "avtocesta" bres otstavnih pasov ot Razdrtega do Sela hitra cesta z plovimi znoki, napra v Goriško opčino pa avtocesta z zelenimi oznokami. Je pa isdto šuroka po celi trasi ot Razdrtega do Vrtojbe.
MILAN torek, 14. junij 2011 ob 15:09
te pa je en falat za trezne drügi pas za pijane šofere
Legionar torek, 14. junij 2011 ob 21:14
Ve se, kda so se začeli projekti za izgradnjo avtoceste, pa kda so se delala glovna dela. Pa te se je tudi Žerjav nekej bunja zavolo tega, kda še je bija minister za promet v Janšovi vladi, tepa je na kunci itak nič ne s tega blo. Potegnili smo krotki kunec, takak skoz. Za nos tote bedačeke tu je itak vse dobro. Bor tak si venda mislijo v LJ, ka nede nesporazuma. Pa tudi sami se ne znomo za sebe malo bole potegnoti, tudi to je.