Dejan torek, 24. januar 2012 ob 08:42

Avti bi že lehko šli na kej drügo, samo je naftni lobij premočen, ka bi se to tak hitro zgodilo. Tüdi či mo avto lehko na d*ek vozili, bodo pač tak d*ek obdavčili, tak ka se ti nede spločalo. Pogledni si na kej avti že lehko gnesden vozijo, samo pač nega s ten prodora zaradi zgorjih razlogov.

MHA torek, 24. januar 2012 ob 11:32

Mene fest plin mika,san kak nej ven, ka za por let nede plin takak je zej bencin? Nekda je bija plin 0,30€ gnes den je že prek 0,70€.

Ivek torek, 24. januar 2012 ob 12:27

Afti pa pecikli, že lehko grejo na alternativo, ne dugo, pa ne fol. Kda do zmislili alternativo za pancere, vojne eroplone no rakete, te mo tüdi civilisti krez en cajt dobili droptine z mize bogotih.
Tak je ot negda pa do zaj bilo s fsemi novotarijami, pa de tüdi s alternativno energijo.

Jas sen ziher, ka pračlovik neje zmisla prvi ceak, ka bi žjin dela, pač pa je prvi ceak bila batjaga s keroj je vzeja crkjenega jelena tistemu, ki ga je najša.

iTux sreda, 25. januar 2012 ob 08:21

MHA je napisal/a:
Mene fest plin mika,san kak nej ven, ka za por let nede plin takak je zej bencin? Nekda je bija plin 0,30€ gnes den je že prek 0,70€.

Ja praf mos, mene tüde mika samo kej ce cena roste predelava dobra pa se tüde gible med 1-2 k €.

zobl sreda, 25. januar 2012 ob 10:00

Maloprodajna cena [EUR/L]

1,32400


Prodajna cena brez dajatev

0,74112


Trošarina

0,36221

DDV

0,22067



Kda bi meja v ceni samo DDV pa Prodajno ceno , brez trošarine bi to blo zadovoljivo. Hahaha

pravični sreda, 25. januar 2012 ob 11:25

Lepo, zobl, ker si dal gor razdelitev. Jaaa

Sem sam nameraval in si mi prihranil iskanje. Hvala . To ja

Želel sem namreč povedati nekaj drugega.

Ponavadi vidimo arabce in še koga, ki nafto prodaja.

Res je, da so zelo bogati in bodo še bogatejši, ker prodajo ogromne količine tega črnega zlata.

Če pa pogledamo cene goriva potem po svetu, pa pridemo do zaključka, da so med državami oziroma med kontinenti tudi zelo velike razlike.

Nekatere države, tukaj gre tudi za večino Evropskih, ima zelo velik del proračuna vezan na goriva.

Od tod tudi tako velike trošarine zraven DDV-ja in posledično visoka cena.

Če pri prodajni ceni brez dajatev še odštejemo vse marže, posrednike in prodajalce, pridemo do zelo poceni goriva.

Vsi dobro vemo, da je finančna stiska zelo huda in državni proračun poka po vseh šivih, zato si država težko privošči še kaj manevrskega prostora, da bi držala cene goriva nespremenjene, če se slučajno nafta malo podraži.

In potem se moramo še obrniti k proračunu.

Vsi dobro vemo kam gre večina denarja in kako se ga troši.

Vsem je tudi znano dejstvo, da je javni sektor daleč prepožrešen in glede na gospodarsko situacijo živi na daleč preveliki nogi.

Ampak, če kdo samo omeni, da bi znižak kakšen cent tistim, ki imajo največ, se takoj oglasi kak Štrukelj ali nejmu podoben in že grozi z ulico.

Delavci, ki pa dejansko ustvarjajo, pa so pridno tiho za svojih 600 EUR in noben sploh ne razmišlja o ulici.

Tisti z najboljšimi plačami so najbolj glasni, da jim ne bi kdo odvzel kakšen cent.

Nihče pa sploh ne pomisli, da gre to na škodo celotne države in ravno zaradi takšnega obnašanja tistih, ki nič ne proizvedejo in želijo imeti najvišje dohodke, se lahko EU zlomi.

In Bog ne daj potem spet iskati krivca, kje čez lužo ali drugje.

Drug velik problem pa je trošenje državnega denarja na vseh nivojih od državne uprave, do lokalnih skupnosti.

Nikoli do sedaj nihče ni bil navajen varčevanja.

Še huje.

Stroške, ki so bili leto prej dvignejo za postavko inflacije in še kakšne stvari zraven in tako vsako leto pospešeno ustvarjajo večje izdatke in posledično tudi inflacijo in večjo luknjo v proračunu.

Seveda, če se to pove tistim, ki razpolagajo z državnim denarjem na vseh nivojih, bodo takoj skočili v zrak, da to ni res.

Če se pa kdo spravi analizirat proračun in vse odhodne postavke pa hitro pride do zelo velikih številk, da kar glava boli, kam vse se dobesedno meče denar.

Hudo je če razpolagaš s sredstvi, ki niso tvoja in potem še komu kaj razporediš, da te lepše gleda ali imaš sam kaj od tega.

V kolikor bi se šlo skozi javne finance v stilu dobrega gospodarja, kot počne kak moder človek v svojem gospodinjstvu, bi država imela presežek.

Če bi vsi, ki imajo prevelike plače znali vsaj malo racionalno živeti in ne bi brez potrebe zapravljali denarja in živeli na veliki nogi, bi bilo vsega za vse dovolj.

Druga zgodba, ki je ne bom sedaj načenjal pa je pobiranje davkov.

V Sloveniji je zanano, ampak nihče o tem ne govori, tudi nobena politična opcija ni nič rekla o tem, da imamo več, kot 2 milijardi denarja, od katerega se ne plača noben DDV. Neauradno ga je lahko še več.

In vse te stvari potem posledično dvignejo ceno goriva, ker država pač nekje mora vzeti denar za izdatke, ki sem jih prej navedel.



TUNČEK petek, 27. januar 2012 ob 11:00

Jas pa mislin malo drgačik. Cene goriva so še skos smešno niske, se se vozi po naših cestah večina lidi po eden v avti, jovnega prevoza skoro nega več, lidje mojo po dvo ali več avtof v familiji...
Istocejno pa nibeden ne pomosli, da avto izloči na vüro 250 000 kubičnih metrof ispušnih plinof, ke so plinof ke so jihove sestavine skoro fse rakotvorne.
Če bi bija bencin drožiši, bi se lehko razvija bojši jovni promet in bi se meje lidi vozilo po
eden v avti.
Po mojen je bija bencin v Jugovini drožiši, se smo mogli biti v avti štirje, da je bilo fale
ot avtobusa, zej pa son gren z avton v Lublano in je fale kak z avtobuson.
Je resen za razmisliti, čeglih neman nič proti avton.

iTux petek, 27. januar 2012 ob 12:19

TUNČEK je napisal/a:
Jas pa mislin malo drgačik. Cene goriva so še skos smešno niske, se se vozi po naših cestah večina lidi po eden v avti, jovnega prevoza skoro nega več, lidje mojo po dvo ali več avtof v familiji...
Istocejno pa nibeden ne pomosli, da avto izloči na vüro 250 000 kubičnih metrof ispušnih plinof, ke so plinof ke so jihove sestavine skoro fse rakotvorne.
Če bi bija bencin drožiši, bi se lehko razvija bojši jovni promet in bi se meje lidi vozilo po
eden v avti.
Po mojen je bija bencin v Jugovini drožiši, se smo mogli biti v avti štirje, da je bilo fale
ot avtobusa, zej pa son gren z avton v Lublano in je fale kak z avtobuson.
Je resen za razmisliti, čeglih neman nič proti avton.


s cugon nucas do lj cca. 3,5 ure, povratna korta pa je zaobkrozenih 25€. V toten cejti prijes z avton iz lotmerka v lj in nazaj pa se kafe spijes lehko podocke. Dos pa 5€ vec za benz kak pa za cug. Nega racunice, penez za obnovo zeleznice pa nikdor nede. Za avtobus po je neke podobnega.

pravični petek, 27. januar 2012 ob 12:40

Ja, TUNČEK, delno imaš prav.

Problem je javni prevoz, ker se je pač prilagajal razmeram na nepravilen način.

Tako, da so pričeli ukinjati določene proge, ker ni bilo ljudi.

Pravilno bi bilo, da bi država poskrbela, da se javni prevoz prilagodi potrebam ljudi, da se bo čim več ljudi vozilo.

Vsaj na bolj pomembnih relacijah, kjer je to možno.

Tudi tako, da se bodo lahko peljali ljudje na delo in z dela in seveda za dijake srednjih šol.

Očitno pa nihče nima interesa za kaj takega.

Nekaj pa je tudi prispevalo dejstvo, da so vsi večji trgovski centri precej oddaljeni od železniške in avtobusne postaje, katere so ostale na svojih starih lokacijah izpred 100 let.

Ljudje tudi veliko preveč trošijo in iz trgovin vozijo polne prtljažnike vsega mogoče, kar sploh ne rabijo.

Mimogrede. Vlak iz Murske Sobote odpleje za Ljutomer ob 14.55.

Mogoče bi se pa kdo, ki je v službi v MS vseeno peljal, če bi čas odhoda bil primeren.

Cena pa tudi naredi svoje.

Ponavadi se peljemo vsa družina in takrat je avtomobil cenejši, kot javni prevoz.

Dalerč smo še mi do tega, kot imajo v razvitih krajih na severu Evrope.


TUNČEK petek, 27. januar 2012 ob 13:50

To drži, če bi meli toki jovni prevos kak Nemci, se najbrš nebi teko vozili z avti. Tan
je železnica primestna in vozi v fsoki vekši krej. Je tüdi hitreša kak prinas in fol.

Avtobuse pa so prinas začeli ukinjati zavolo premalo potnikof in seveda vzdigovati cene
prevoza.

Gnešji den praktično jovnega prometa nega več, še tisto ke vozijo, so nikak ne zglihani
z delovnimi cejti lidi in de še meje potnikof.

Mi v Gorici momo mestni avtobus zapstuj že neke let, pa se vozi malo več lidi kak pret,
avtobusov je pa več kak pol meje ali op cejti dneva vozi tüdi malo vekši kombi.

Zej napraviti bojši jovni prevos je gnes čarovnija. Doklič mo meli samo križ železnic nede
nič bojše.
Jaaa

Dejan petek, 27. januar 2012 ob 21:07

Gnesden itak neje redkost, ka majo štiričlanske družine pri hiši tri avte. Či si lehko avte privoščijo, te ga venda tankajo tüdi lehko.

MHA sobota, 28. januar 2012 ob 12:37

Dejan po eni stroni ti don praf, san ke češ, či fsakši v sfojen kunci dela, te pa nüca sfoj avto. Dobro, tü ze ne mislin pokafce, ki mo oča avto küpi, pa leče okoli, totin res ne gre slabo. Tako

Dejan sobota, 28. januar 2012 ob 12:46

Pa firma ploča potne stroške pa si na nuli Nasmeh

MHA sobota, 28. januar 2012 ob 12:49

Eh kakši nuli, f plusi Hehe

zobl sobota, 28. januar 2012 ob 19:13

Dejan je napisal/a:
Pa firma ploča potne stroške pa si na nuli Nasmeh

tak mimogrede ko so potni stroški omenjeni, nova vlada je v svojem programu zapisala da bo obdavčila potne stroške, tak da bodo šli v dohodnino.

iTux sobota, 28. januar 2012 ob 20:39

Edino pravilno ka se tudi potni obdavcijo, ki eni to izrablajo. Obstaja primer, ka je policej z lotmerka, ki je dela na meji s Hrvasko v Vinice to prida izkorisca in sicer ka je dobiva stroske Lotmerk - Vinica in nazaj, pa ceprav je zivija na crno v Ljubljani. Po tem ko so posteni sodelavce pravtako policeji podali prijavo, je doticne "lotmerzonar" bija premescen v lublano, poleg tega pa je neke moga gverate drzove, ker jo je molza na opisan nacin vec kak leto dni.

Poanta je v tem, ka obstaja vec kak pescica lidi,ki se lazejo ka se v sluzbo vozijo od negi, ke pa sploh neje res. To se posebej vala za drzovno sluzbo, sej se za takso gamad brezpredmetno porablja davkoplacevalski peneze.

gorgona nedelja, 29. januar 2012 ob 02:50

evo opet se moren jas zglasitihttp@@@@@@@@@@@ pravični....se pa človek povej mi ke tebi ni jasno glede javnega sektorja,neven kak lehko neke gučiš na pamet,brez argumentov,kak lehko rečeš ka smo v javnem sektorje požrešne...če pa eni delavci delamo za maks700...lepo sen ti prešjič razložja kak stvari stojijo,enako kak v realnem sekstorju,zasebnem itd...ka lidje po pisarnah pa razni direktorji,javne in občinske uprave itd...posameznik zasluži o 4000eur,navoden delavecd pa 700maks,pa moren delati nočne,praznike,svetek pa petek pa me nihšče nede pita če lehko...tak ka ne bluzi in ne žali delavcov,oz če že neveš se bor jasno opredeli za katero vrsto javnega sektorja gre nepa neke na pamet gučati,ka marsikaterega z ten prizadeneš,želin ti ka samo en den greš delat v neki zavod z teško bolano deco,teškimi bolniki ali starostniki pa boš vidja ke je pojem delati in biti psihično obremenjen...pa še glede sindikatov,ljudje zaupajo sindikati,ker če nebi jih 90%nebi blo vpisano v zvezo..lp

iTux ponedeljek, 5. marec 2012 ob 18:38

Bencin spet gor, hvala dezeli! Nasmeh

MHA ponedeljek, 5. marec 2012 ob 21:05

Ze glih sen punega tanka, s ten ka je blo še polovico notri, pa sen ploča 48€ Šokiran Jah, nova vloda, pa ne spistijo trošarin. Tan pa se je tak pret volitvami hfolja, ka pre more biti v SLO za 10% nižja cena bencina, kak v sosednjih držovah.

iTux ponedeljek, 5. marec 2012 ob 21:11

MHA je napisal/a:
Ze glih sen punega tanka, s ten ka je blo še polovico notri, pa sen ploča 48€ Šokiran Jah, nova vloda, pa ne spistijo trošarin. Tan pa se je tak pret volitvami hfolja, ka pre more biti v SLO za 10% nižja cena bencina, kak v sosednjih držovah.

Tak je to, obljube in obljube. MHA lehko bi tüde jutre tanka, nega nekse razlike Nasmeh najc za pivo si ne s tem pridobija Hahaha



Za dodajanja objave se prijavite.
Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.