Ven ka si pismeni. Zato če bi rad zna, kak je z dugon idi na opčinsko stran, pa pogledni proračune, pa tudi Jüršovo poročilo o reviziji, pa boš hitro vida keko, pa kda je bija kaki kredit najeti.
Či češ, pa se bon čez vikend, če bo čas dopušča fkup potegna dokumente, pa linke pa objavin makar v blogi.
Či bi opčina bila firma, bi zaj že bila na "parah".
Istina je, ka brez duga ne gre, se strinjan. Samo če je cilj en kontinuerani razvoj, te se tudi tak zadužuvle. Provijo ka se pokrij tak daleč kak daleč di güja segne.
Samo tak kak je Jűrša dela pa ne ide. Ka je dela svijarije zavolo volitef, pa še jemi teko bole zamerin.
Ne da se mi navajati že napisane stvari, ali zgleda ka je treba, ka se nede pozabilo, ka se je godilo. Problem je, ka so zavolo tega posledice. In eden izved glovnih vzrokof je Jűrša in kimafci v prejšji sestavi opčinskega sfeta.
Mogoče ma što krotki spomin, jaz ga neman. Na interneti pa je ogromno podatkof, s kerimi je lehko podkrepiti trditve. Samo poiskati je treba in prešteti. Nega tu neke znanosti.
Seveda, s ten se strnjan. Skoz poudarjan, ka nikoga ne ščitin, samo mrzin pa kda nešče samo nekej nabija, brez vsakših papirov pa številk. Či to moš, te vredi, samo nej se to negi obelodani, zakej pa ne? Sapa so to javni podatki, mamo vsi pravico to viditi, neje to nikša skrivnost oz. nebi smela biti. Pa tüdi na izsledke revizije čokan, kere nan je nova županja oblüblala v predvolilnen boji.
misekovi je napisal/a: Nekak se bojin ka nižje sejnine nebi rešile proračuna.
Ne gre se za to, či bi rešile ali ne. Gre se za nekej, čemi se reče "politična higiena" ali nekej v toten smisli. Pa nemre prvi ukrep biti to, ka si zdigneš sejnine! Že po ten se vidi, ke je vsen nejpred po glovi začelo hoditi.
driver je napisal/a: madmax ka pa ti opet klunfe serješ??
nan lehko poveš o čen se to gre? predvidevlen ka ven kej misliš, v toten primeri nimaš prav, či isto mislima
sen skoro 100% ka se gre za volilno komisijo, tudi jas sen prebra to vse, kak vedno, tak ka si ne edini medmex tak pameten
Legionar je napisal/a: misekovi je napisal/a: Nekak se bojin ka nižje sejnine nebi rešile proračuna.
Ne gre se za to, či bi rešile ali ne. Gre se za nekej, čemi se reče "politična higiena" ali nekej v toten smisli. Pa nemre prvi ukrep biti to, ka si zdigneš sejnine! Že po ten se vidi, ke je vsen nejpred po glovi začelo hoditi.
Se čist strinjan s teboj. Politična higijena kak si reka, bi bila stvor, s kero bi nakozali, ka jin ne gre za jihove riti.
Bon obdela zadeve v blogi. Ka de negi zbrano, ke se mi zdi, ka de čez leto pa pol praf prišlo , in de leži samo link na blog dati, kak vse še enkrat iskati in pisati.
Mislin, ka mo v krotken meli revizijsko poročilo na mizi. Prvi isledki so že ziher dostopni občinskemi sveti in županji. Komplet pa de zagledna luč sveta v krotken.
Do kunca mesca bon čaka, te pa bon županjo za "rokof" pocuka.
madmax je napisal/a: Zanimiv je nepotizem, kda poglejaš občinske odbore in ugotoviš ka so nekateri v jih postavili vso svojo družino, npr. partnerja, sestro, sestringa moža, soseda,...
Ne vem če je keri pogledna razen g. Iveka malo številke in ugotovija da so si dvignili sejnine, razna nadomestila za odbore, itd... lepe so tudi ploče župana, podžupana ko še naletijo dodatki pa dnevnice za kere se ne plačuvle dohodnina...
Kej se to sploh meša sen kcoj, sej to nima veze s proračünon. Pa tüdi županja pri imenovanji tote komisije, nima nič, to določi Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja na podlagi prispelih predlogov. Tak ka bi v toti komisiji lehko bija tüdi madmax, sosidov Juž pa Franc z grabe. Keko ven pa niti zadostno število predlogov neje prišlo, tak ka te očitno nega takše gužve pri ten.
Sorodstveno ali zakonsko/izvenzakonsko razmerje z županon/njo, svetniki, kandidati na volitvah, ... pa tüdi nima nikše veze. To vala samo za volilne odbore. Tak ka je s toto sestavo ne čist nič narobe.
No, to zej mote. Franc provi, ka je Lotmerk na kuji, samo osedlati ga treba
Ljutomerska občina ni na psu, je na konju
Trditve, ki jih navaja Miha Šoštarič v Večeru 3. in 11. februarja z naslovom Velike likvidnostne težave ljutomerske občine in Pogledi iz viničarije, odločno in argumentirano zanikam. Občina Ljutomer ni na psu, je na konju. Treba jo je samo dobro osedlati in že je pripravljena na dirko. Zapuščina, ki jo je podedovala naslednica Olga Karba, je zelo dobra osnova za izpeljavo mandata, ki ga je dobila od občanov na zadnjih lokalnih volitvah. Večina velikih projektov je trasiranih, za mnoge projekte so že pridobljena sredstva ali pa postopki za pridobitev tečejo.
Projekte, kot so obnova zadružnega doma na Cvenu, celovita prenova mestnih ulic, cesta Pristava-Mota, krožišče pri Babinski, projekti vodooskrbe - pomurski vodovod C-sistem, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih voda, komunalna infrastruktura na Jurševki, Splošna knjižnica Ljutomer, Športnorekreacijski center Ljutomer idr., je treba samo realizirati. Za nekatere od teh smo že v mojem mandatu pridobili več kot 3,10 mlijona evrov nepovratnih oziroma namenskih sredstev. Veliko sredstev pa se lahko pridobi na osnovi že pripravljenih projektov.
Ljutomerska občina ni prezadolžena, občinske finance niso v grozljivem stanju in občinska blagajna ni prazna, kar dokazujejo uradne listine. Na srečo županje Karbove Občina Ljutomer ni Vegrad.
O zadolžitvi občine sem ves mandat govoril javno in transparentno ter podatke zapisal v Poročilo o delu v mandatnem obdobju 2006-2010, ki ga je obravnaval in sprejel občinski svet. Podatke in sprejete proračune smo pošiljali Ministrstvu za finance RS, ki neposredno nadzoruje poslovanje občin in njihovo finančno stanje. Vsako leto pa je bila opravljena tudi revizija poslovanja, ki so jo prejeli člani občinskega sveta.
Občina Ljutomer je imela 31. 6. 2010 2.233.330 evrov dolgoročnega kredita. To pomeni 183,58 evra na občana, kar je bistveno pod povprečjem občin na državni ravni. O dolgoročnem zadolževanju je odločal najvišji organ občine, to je občinski svet, ki se je temeljito seznanil z upravičenostjo investicije.
Oba kredita, ki sta bila najeta v mandatu mojega županovanja, sta zelo zelo ugodna. Obrestna mera za OŠ Stročja vas je fiksna, in to le 1,16-odstotna. Prepričan sem, da se ugodnejšega kredita za dolgoročne naložbe ne da dobiti!
Športna dvorana je "bolečina" Karbove, ki pa jo ima rada. Instrumenti stavbne pravice se ne štejejo kot zadolževanje občine.
Športna dvorana je v skladu s predpisi v najemu. Najem znaša nekaj več kot 9 evrov na m2. Športna dvorana po preteku stavbne pravice po 14 letih preide v last občine. Vesel in ponosen sem, da smo športno dvorano zgradili. Znali smo izkoristiti "neki trenutek možnosti, ker smo bili zraven". Gradili smo jo predvsem za mlade, gimnazijce, športnike in rekreativce vseh generacij.
Za odločitvijo izgradnje športne dvorane stoji tudi najvišji organ občine, saj jo je sprejel občinski svet soglasno. Zanimivo je, da nekateri svetniki sedanje koalicije, "županja govori o partnerstvu", ki so bili ponovno izvoljeni, delujejo, kot da bi izgubili spomin. Prav je, da je dvorana zasedena, lepo je tudi, da jo rabi županja, čeprav so njene besede o njej še vedno izpred volilnega obdobja.
Vsako leto mojega mandata, pa tudi osem let mandata mojega predhodnika, je bil opravljen prenos dela obveznosti v novo proračunsko leto. Tudi letos se je to zgodilo. Ostalo je za 550.000 neporavnanih obveznosti iz leta 2010. To pomeni 4,1 % proračuna za leto 2011. Ta denar se v občinsko blagajno steče v dobrih štirinajstih dneh.
Kratkoročne oziroma premostitvene kredite najemajo vse občine v Sloveniji, ki vodijo intenzivno investicijsko politiko. To je zakonsko možno, in to smo počeli in bodo počeli tisti, ki prihajajo za menoj in bodo prihajali tudi za Karbovo.
Županja še zdaleč ni prejela prazne občinske blagajne. Sredstva se po zagotovljenih virih stekajo dnevno, tedensko ali mesečno na račun, zato ni nikoli prazna, pa tudi polna ne more biti, če se programi izvajajo. Vodili smo intenzivno investicijsko politiko, rezultati so vidni, saj smo v mojem mandatu ustvarili številne nove vrednosti za vse občane. Vse podatke in finančna stanja sem pripravil in predstavil Karbovi in ji ob primopredaji predal zajetno zbirko podatkov o vsem, kar je želela, kar se meni ob začetku mandata v letu 2006 ni zgodilo.
Prevzel sem za 2,57 milijona evrov obveznosti iz naslova projektov, začetih investicij, pogodbenih obveznosti ter neurejenih razmerij: bazen, CERO Puconci, industrijska cona za MTT, sofinanciranje pokrajinske študijske knjižnice, cesta Radoslavci-Gajševci itd. Okrog tega nisem delal panike. Zadeve sem vzel v roke in jih rešil v okviru takratnih zmožnosti. Za te projekte pa smo dobili takrat le 271 tisoč evrov nepovratnih sredstev.
Šoštarič navaja tudi, da sem pustil Karbovi za 4 milijone evrov podpisanih pogodb. To ne drži. Za projekt vodovoda - sistem C - v višini slabega milijona evrov, tudi za projekt odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda v porečju Mure za 610.000 evrov in nekatere druge nisem podpisal pogodbe, ki bi finančno zavezovala občino v navedeni višini. Res pa je, da smo te projekte pripravljali in da bodo, vsaj upam, še v tem mandatu prišli v realizacijo.
Za vse projekte, za katere so podpisane pogodbe, pa pomeni, da bodo prišli tudi v realizacijo. Zanje je že pridobljenih 3.120.102 evrov nepovratnih sredstev in predvsem zaradi tega bi novo vodstvo lahko pozitivno ocenilo naše napore v minulem mandatu.
V vednost bralcem bi rad posredoval podatek, da smo v mandatnem obdobju 2006-2010 v ljutomerski občini pridobili okrog 15 milijonov evrov vseh nepovratnih sredstev. Priliv za Pomurski vodovod sistem C bo realiziran v naslednjem obdobju. Kupljenih in brezplačno pridobljenih je bilo okrog 20 hektarjev zemljišč, ki so oziroma bodo v bližnji prihodnosti stavbna zemljišča. Ocenjuje se, da je to vredno več kot 3 milijone evrov.
Strinjam pa se z navedbo novinarja, da bo županja morala reševati probleme, povezane s prodajo stare osnovne šole pri Mali Nedelji in najemom dvorca Jeruzalem. A to ji ne bi smelo delati težav, saj je sama pred leti sodelovala pri pripravi obeh pogodb. Gospe županji predlagam, da se čim manj ukvarja s preteklostjo in se loti nalog prihodnosti.
lotmerška občina je vedno bila na psu, pa či jo je vodija ovi ali oni.
tudi češ 4 leta de na psu tak kak zej, politične govore pa floskule kere odvolejo "lokalni politiki "so še edino za špriceroše ob šanki pa še ovi pomalen jin nedo vervalil.
no jaz sen se pozanima zakaj je indeksacija za sejnine itd...125%....zadeva je takšna, ka so sejnine ostale enake....večji stroški se predvidevajo za to, ker se predvideva več sej....predvsem določenih odborov kateri so v preteklosti zasedali bolj poredko...in tako niso dosegali željenih rezultatov.
Meja bi eno prošnjo. Či boš 17.3 na občinski seji prisoten, pitaj kdaj bo, či bo javno dostopno Poročilo o opravljeni notranji reviziji v
Občini Ljutomer, ki ga je izdelala družba za revizijo ABC revizija d. o. o., Dunajska
cesta 101, 1000 Ljubljana
V primeri negativnega odgovora, pa bi ti bija hvaležen, či poveš, ka bi moglo biti javno dostopno/objovleno na opčinski strani, ker je revizija bila naročena/de pločana z dafkoplačevalskimi/javnimi penezi.
V gradivi za 4. sejo vidin, ka de županja OS seznanila z ugotovitvami, poročila pa v gradivi na jihovi stroni nega objavlenega .
Meja bi eno prošnjo. Či boš 17.3 na občinski seji prisoten, pitaj kdaj bo, či bo javno dostopno Poročilo o opravljeni notranji reviziji v
Občini Ljutomer, ki ga je izdelala družba za revizijo ABC revizija d. o. o., Dunajska
cesta 101, 1000 Ljubljana
V primeri negativnega odgovora, pa bi ti bija hvaležen, či poveš, ka bi moglo biti javno dostopno/objovleno na opčinski strani, ker je revizija bila naročena/de pločana z dafkoplačevalskimi/javnimi penezi.
V gradivi za 4. sejo vidin, ka de županja OS seznanila z ugotovitvami, poročila pa v gradivi na jihovi stroni nega objavlenega .
Lep pozdraf, Lenny
Jaz ti lahko odgovorim v naprej kako stvari stojijo.
Vech ali mejn vse obchine poslujejo z minusom in so prezadolzhene, tiste na katerih se oblast ni menajla, tam se naprej dela po istem receptu, tu kjer se je oblast menjala, recimo pri ljutomerski prihaja do ene vrste revanshizma na osebni ravni.
g. Jursha ko je prishel za zhupana je napodil ga Karbo v Puconce in zdaj ko je ona postala zhupanja Ljutomera mu bo vrnila milo za drago
Tudi v chasu g. Shpindlerja se je delalo na enak nachin kot pri g. Jurshi.
Zal brez kredita danes ne gre, je pa res ko pridesh v dolzhnishko suzhenjstvo in se iz dolgov ne izvlechesh, ampak to je danashnja realnost.
V sluchaju che se ugotovi nepravilnost kot to namiguje Lenny, kakshne so sankcije zoper nekdanjega zhupana ?
Po mojis kmechki pameti mislim da mu pero z glave ne bo falilo, ker so vsi poslanci in lokalni politiki zaschiteni kot kochevski medvedi.
Je pa res, da je rachunsko sodisce ugotovilo kopico napak v tej drzhavi in da zaenkrat nobenemu ni se nich zgodilo.
Legionar je napisal/a: Mene tudi zanima, kakšne do posledice totih ugotovitev revizije. Ker či nede nobenih, te je blo 12.000 evrov zaprovleno brezveze.
In kakšne posledice ti pričakuvleš?
Bon ti v odgovor skopera ka sen že enkrat napisa...
Strošek tote revizije je promil proti škodi, ki jo je nareda Jűrša s kimafci v prejšji sestavi.
Jas lajik sen že pred volitvami fkup potegna javno dostopne podatke pa trdija, ka opčinske finance magioničara Jürše smrdijo.
Tota revizija je še kak bila potrebna. Dokič jas trdin ka neke smrdi, je to le moja trditef. Či bi opčina sama računala, bi podporniki Franceka rekli, ka prirejajo podatke. Kda pa to ugotovi neodvisna revizijska hiša pa je to DEJSTVO.
Večina kimafcof je Francceka podprla še za en mandat. Fala bogi jin je ne uspelo.
To je potreba na politični ravni.
Druga nujnost revizije je v ten, ka se vidi točno, kak finance stojijo. Ekonomski vidik. Nemreš izvajati programa, brez ka bi zna, či se lehko zadužiš v zakonskih mejah.
Moreš znati za naprej, ki se ga je biksalo, ka stvari tan popraviš.
Proračuna nemreš sprejeti napamet. Izvrševati tudi ne.
Kak se napamet, podomoče,pajdaško (ka nen reka tajkonsko) izvršuvle proračun po Francekovo, je tota revizija pokozala. Brez finančnih konstrukcij projektof gre vse v 3PM.
Ekonomska politika, al pa pelaje opčinskega gospodarstva je precik hoklih zadeva, o keri je žmetno pametno gučati na totih straneh. Ekstra, či je nehče v naprej ziher, ka je nekej ne dobro, či glih o ten fsega ne ve, priten pa vervle ka ve. Ekonomija no politika sta stvor dogučovaja (pogodbe), ki či je dobra vjoj nihče ne zgibi. Mo pa fsaka pogodba števec no imenovalec. Zato pogodbo lehko naprovijo samo tisti, ki neso najpret skopali šicngrabne, pa zazidali bunkere, pač pa tisti ki znojo najti imenovalec, ki ga fsi priznajo. F štefci pa je te tisto, ká do fküper napravili.
Lenny je napisal/a: Legionar je napisal/a: Mene tudi zanima, kakšne do posledice totih ugotovitev revizije. Ker či nede nobenih, te je blo 12.000 evrov zaprovleno brezveze.
In kakšne posledice ti pričakuvleš?
Bon ti v odgovor skopera ka sen že enkrat napisa...
Strošek tote revizije je promil proti škodi, ki jo je nareda Jűrša s kimafci v prejšji sestavi.
Jas lajik sen že pred volitvami fkup potegna javno dostopne podatke pa trdija, ka opčinske finance magioničara Jürše smrdijo.
Tota revizija je še kak bila potrebna. Dokič jas trdin ka neke smrdi, je to le moja trditef. Či bi opčina sama računala, bi podporniki Franceka rekli, ka prirejajo podatke. Kda pa to ugotovi neodvisna revizijska hiša pa je to DEJSTVO.
Večina kimafcof je Francceka podprla še za en mandat. Fala bogi jin je ne uspelo.
To je potreba na politični ravni.
Druga nujnost revizije je v ten, ka se vidi točno, kak finance stojijo. Ekonomski vidik. Nemreš izvajati programa, brez ka bi zna, či se lehko zadužiš v zakonskih mejah.
Moreš znati za naprej, ki se ga je biksalo, ka stvari tan popraviš.
Proračuna nemreš sprejeti napamet. Izvrševati tudi ne.
Kak se napamet, podomoče,pajdaško (ka nen reka tajkonsko) izvršuvle proračun po Francekovo, je tota revizija pokozala. Brez finančnih konstrukcij projektof gre vse v 3PM.
Lenny, defineraj toto škodo kero kak proviš "so povzročili Jurša s kimafci v prejšen mandati" ?
Res je škoda fkrej vrženih totih 12.000 evrov, za računaje bilance pa vodenje financ so pločani na občini lidje.
Župan je politična funkcija in či "majstri od financ" z občine keri ponavodi sedijo na sestankih občinskega sveta rečejo "NE, nede se jema lizing ker za takši obrok občina nima penez" te do svetniki verjetno gda tote papire dobijo v roke rekli NE, pa četudi župan bi reka JA, in on son proti svetnikon nemre nič.
Pitamo se tude lehko to, či toti keri vodijo finance na občini sploh so rekli Jurši in svetnikom "NE tega si nemremo privoščiti", ker to je jihovo delo. Se provi, či oni tega niso rekli, pomeni ka so se z predlogon Jurše strinjali,ali pa nimajo pojma oz. se jin po domače j*** in hodijo tja sedit ka dobijo 5. v mesci pločo.
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
driver sreda, 16. februar 2011 ob 16:20
madmax ka pa ti opet klunfe serješ??
nan lehko poveš o čen se to gre? predvidevlen ka ven kej misliš, v toten primeri nimaš prav, či isto mislima
Legionar sreda, 16. februar 2011 ob 19:15
Lenny je napisal/a:
@Legionar
Ven ka si pismeni. Zato če bi rad zna, kak je z dugon idi na opčinsko stran, pa pogledni proračune, pa tudi Jüršovo poročilo o reviziji, pa boš hitro vida keko, pa kda je bija kaki kredit najeti.
Či češ, pa se bon čez vikend, če bo čas dopušča fkup potegna dokumente, pa linke pa objavin makar v blogi.
Či bi opčina bila firma, bi zaj že bila na "parah".
Istina je, ka brez duga ne gre, se strinjan. Samo če je cilj en kontinuerani razvoj, te se tudi tak zadužuvle. Provijo ka se pokrij tak daleč kak daleč di güja segne.
Samo tak kak je Jűrša dela pa ne ide. Ka je dela svijarije zavolo volitef, pa še jemi teko bole zamerin.
Ne da se mi navajati že napisane stvari, ali zgleda ka je treba, ka se nede pozabilo, ka se je godilo. Problem je, ka so zavolo tega posledice. In eden izved glovnih vzrokof je Jűrša in kimafci v prejšji sestavi opčinskega sfeta.
Mogoče ma što krotki spomin, jaz ga neman. Na interneti pa je ogromno podatkof, s kerimi je lehko podkrepiti trditve. Samo poiskati je treba in prešteti. Nega tu neke znanosti.
Seveda, s ten se strnjan. Skoz poudarjan, ka nikoga ne ščitin, samo mrzin pa kda nešče samo nekej nabija, brez vsakših papirov pa številk. Či to moš, te vredi, samo nej se to negi obelodani, zakej pa ne? Sapa so to javni podatki, mamo vsi pravico to viditi, neje to nikša skrivnost oz. nebi smela biti. Pa tüdi na izsledke revizije čokan, kere nan je nova županja oblüblala v predvolilnen boji.
Legionar sreda, 16. februar 2011 ob 19:17
misekovi je napisal/a:
Nekak se bojin ka nižje sejnine nebi rešile proračuna.
Ne gre se za to, či bi rešile ali ne. Gre se za nekej, čemi se reče "politična higiena" ali nekej v toten smisli. Pa nemre prvi ukrep biti to, ka si zdigneš sejnine! Že po ten se vidi, ke je vsen nejpred po glovi začelo hoditi.
jozejuz sreda, 16. februar 2011 ob 20:10
driver je napisal/a:
madmax ka pa ti opet klunfe serješ??
nan lehko poveš o čen se to gre? predvidevlen ka ven kej misliš, v toten primeri nimaš prav, či isto mislima
sen skoro 100% ka se gre za volilno komisijo, tudi jas sen prebra to vse, kak vedno, tak ka si ne edini medmex tak pameten
http://obcinaljutomer.si/images/stories/dokumenti/2011/SEJE%20OS/3.%20SEJA%20OS/Gradivo.doc
I. V OBČINSKO VOLILNO KOMISIJO OBČINE LJUTOMER se imenujejo:
1.OTON NEMEC, Kidričeva ulica 66, Ljutomer – predsednik
2.MAJA PIHLAR, Užiška ulica 2 b, Ljutomer – namestnica predsednika
3.DEJAN RAZLAG, Spodnji Kamenščak 16 b, Ljutomer – član
4.CVETKO MELIN, Ormoška ulica 11, Ljutomer – namestnik člana
5.MAJA RAJH, Volkmerjeva ulica 2 A , Ljutomer – članica
6.DANIEL VARGAZON, Cven 14, Ljutomer – namestnik članice
7.DRAGICA KOSMAJER, Desnjak 11, Ljutomer – članica
8.ROŽMAN MILAN, Cvetka Golarja ulica 3, Ljutomer – namestnik članice
II. Volilna komisija se imenuje za mandatno dobo štirih let.
za nevedneže je seveda to nepotizen, za tiste, ki pa vsej malo poznamo zakone pa je to ne nič narobe tak ka ne na pamet
Lenny sreda, 16. februar 2011 ob 21:23
Legionar je napisal/a:
misekovi je napisal/a:
Nekak se bojin ka nižje sejnine nebi rešile proračuna.
Ne gre se za to, či bi rešile ali ne. Gre se za nekej, čemi se reče "politična higiena" ali nekej v toten smisli. Pa nemre prvi ukrep biti to, ka si zdigneš sejnine! Že po ten se vidi, ke je vsen nejpred po glovi začelo hoditi.
Se čist strinjan s teboj. Politična higijena kak si reka, bi bila stvor, s kero bi nakozali, ka jin ne gre za jihove riti.
Bon obdela zadeve v blogi. Ka de negi zbrano, ke se mi zdi, ka de čez leto pa pol praf prišlo , in de leži samo link na blog dati, kak vse še enkrat iskati in pisati.
Mislin, ka mo v krotken meli revizijsko poročilo na mizi. Prvi isledki so že ziher dostopni občinskemi sveti in županji. Komplet pa de zagledna luč sveta v krotken.
Do kunca mesca bon čaka, te pa bon županjo za "rokof" pocuka.
Dejan sreda, 16. februar 2011 ob 22:26
madmax je napisal/a:
Zanimiv je nepotizem, kda poglejaš občinske odbore in ugotoviš ka so nekateri v jih postavili vso svojo družino, npr. partnerja, sestro, sestringa moža, soseda,...
Ne vem če je keri pogledna razen g. Iveka malo številke in ugotovija da so si dvignili sejnine, razna nadomestila za odbore, itd... lepe so tudi ploče župana, podžupana ko še naletijo dodatki pa dnevnice za kere se ne plačuvle dohodnina...
Kej se to sploh meša sen kcoj, sej to nima veze s proračünon. Pa tüdi županja pri imenovanji tote komisije, nima nič, to določi Komisija za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja na podlagi prispelih predlogov. Tak ka bi v toti komisiji lehko bija tüdi madmax, sosidov Juž pa Franc z grabe. Keko ven pa niti zadostno število predlogov neje prišlo, tak ka te očitno nega takše gužve pri ten.
Sorodstveno ali zakonsko/izvenzakonsko razmerje z županon/njo, svetniki, kandidati na volitvah, ... pa tüdi nima nikše veze. To vala samo za volilne odbore. Tak ka je s toto sestavo ne čist nič narobe.
Dejan sobota, 26. februar 2011 ob 00:34
No, to zej mote. Franc provi, ka je Lotmerk na kuji, samo osedlati ga treba
Ljutomerska občina ni na psu, je na konju
Trditve, ki jih navaja Miha Šoštarič v Večeru 3. in 11. februarja z naslovom Velike likvidnostne težave ljutomerske občine in Pogledi iz viničarije, odločno in argumentirano zanikam. Občina Ljutomer ni na psu, je na konju. Treba jo je samo dobro osedlati in že je pripravljena na dirko. Zapuščina, ki jo je podedovala naslednica Olga Karba, je zelo dobra osnova za izpeljavo mandata, ki ga je dobila od občanov na zadnjih lokalnih volitvah. Večina velikih projektov je trasiranih, za mnoge projekte so že pridobljena sredstva ali pa postopki za pridobitev tečejo.
Projekte, kot so obnova zadružnega doma na Cvenu, celovita prenova mestnih ulic, cesta Pristava-Mota, krožišče pri Babinski, projekti vodooskrbe - pomurski vodovod C-sistem, odvajanje in čiščenje komunalnih odpadnih voda, komunalna infrastruktura na Jurševki, Splošna knjižnica Ljutomer, Športnorekreacijski center Ljutomer idr., je treba samo realizirati. Za nekatere od teh smo že v mojem mandatu pridobili več kot 3,10 mlijona evrov nepovratnih oziroma namenskih sredstev. Veliko sredstev pa se lahko pridobi na osnovi že pripravljenih projektov.
Ljutomerska občina ni prezadolžena, občinske finance niso v grozljivem stanju in občinska blagajna ni prazna, kar dokazujejo uradne listine. Na srečo županje Karbove Občina Ljutomer ni Vegrad.
O zadolžitvi občine sem ves mandat govoril javno in transparentno ter podatke zapisal v Poročilo o delu v mandatnem obdobju 2006-2010, ki ga je obravnaval in sprejel občinski svet. Podatke in sprejete proračune smo pošiljali Ministrstvu za finance RS, ki neposredno nadzoruje poslovanje občin in njihovo finančno stanje. Vsako leto pa je bila opravljena tudi revizija poslovanja, ki so jo prejeli člani občinskega sveta.
Občina Ljutomer je imela 31. 6. 2010 2.233.330 evrov dolgoročnega kredita. To pomeni 183,58 evra na občana, kar je bistveno pod povprečjem občin na državni ravni. O dolgoročnem zadolževanju je odločal najvišji organ občine, to je občinski svet, ki se je temeljito seznanil z upravičenostjo investicije.
Oba kredita, ki sta bila najeta v mandatu mojega županovanja, sta zelo zelo ugodna. Obrestna mera za OŠ Stročja vas je fiksna, in to le 1,16-odstotna. Prepričan sem, da se ugodnejšega kredita za dolgoročne naložbe ne da dobiti!
Športna dvorana je "bolečina" Karbove, ki pa jo ima rada. Instrumenti stavbne pravice se ne štejejo kot zadolževanje občine.
Športna dvorana je v skladu s predpisi v najemu. Najem znaša nekaj več kot 9 evrov na m2. Športna dvorana po preteku stavbne pravice po 14 letih preide v last občine. Vesel in ponosen sem, da smo športno dvorano zgradili. Znali smo izkoristiti "neki trenutek možnosti, ker smo bili zraven". Gradili smo jo predvsem za mlade, gimnazijce, športnike in rekreativce vseh generacij.
Za odločitvijo izgradnje športne dvorane stoji tudi najvišji organ občine, saj jo je sprejel občinski svet soglasno. Zanimivo je, da nekateri svetniki sedanje koalicije, "županja govori o partnerstvu", ki so bili ponovno izvoljeni, delujejo, kot da bi izgubili spomin. Prav je, da je dvorana zasedena, lepo je tudi, da jo rabi županja, čeprav so njene besede o njej še vedno izpred volilnega obdobja.
Vsako leto mojega mandata, pa tudi osem let mandata mojega predhodnika, je bil opravljen prenos dela obveznosti v novo proračunsko leto. Tudi letos se je to zgodilo. Ostalo je za 550.000 neporavnanih obveznosti iz leta 2010. To pomeni 4,1 % proračuna za leto 2011. Ta denar se v občinsko blagajno steče v dobrih štirinajstih dneh.
Kratkoročne oziroma premostitvene kredite najemajo vse občine v Sloveniji, ki vodijo intenzivno investicijsko politiko. To je zakonsko možno, in to smo počeli in bodo počeli tisti, ki prihajajo za menoj in bodo prihajali tudi za Karbovo.
Županja še zdaleč ni prejela prazne občinske blagajne. Sredstva se po zagotovljenih virih stekajo dnevno, tedensko ali mesečno na račun, zato ni nikoli prazna, pa tudi polna ne more biti, če se programi izvajajo. Vodili smo intenzivno investicijsko politiko, rezultati so vidni, saj smo v mojem mandatu ustvarili številne nove vrednosti za vse občane. Vse podatke in finančna stanja sem pripravil in predstavil Karbovi in ji ob primopredaji predal zajetno zbirko podatkov o vsem, kar je želela, kar se meni ob začetku mandata v letu 2006 ni zgodilo.
Prevzel sem za 2,57 milijona evrov obveznosti iz naslova projektov, začetih investicij, pogodbenih obveznosti ter neurejenih razmerij: bazen, CERO Puconci, industrijska cona za MTT, sofinanciranje pokrajinske študijske knjižnice, cesta Radoslavci-Gajševci itd. Okrog tega nisem delal panike. Zadeve sem vzel v roke in jih rešil v okviru takratnih zmožnosti. Za te projekte pa smo dobili takrat le 271 tisoč evrov nepovratnih sredstev.
Šoštarič navaja tudi, da sem pustil Karbovi za 4 milijone evrov podpisanih pogodb. To ne drži. Za projekt vodovoda - sistem C - v višini slabega milijona evrov, tudi za projekt odvajanja in čiščenja odpadnih in padavinskih voda v porečju Mure za 610.000 evrov in nekatere druge nisem podpisal pogodbe, ki bi finančno zavezovala občino v navedeni višini. Res pa je, da smo te projekte pripravljali in da bodo, vsaj upam, še v tem mandatu prišli v realizacijo.
Za vse projekte, za katere so podpisane pogodbe, pa pomeni, da bodo prišli tudi v realizacijo. Zanje je že pridobljenih 3.120.102 evrov nepovratnih sredstev in predvsem zaradi tega bi novo vodstvo lahko pozitivno ocenilo naše napore v minulem mandatu.
V vednost bralcem bi rad posredoval podatek, da smo v mandatnem obdobju 2006-2010 v ljutomerski občini pridobili okrog 15 milijonov evrov vseh nepovratnih sredstev. Priliv za Pomurski vodovod sistem C bo realiziran v naslednjem obdobju. Kupljenih in brezplačno pridobljenih je bilo okrog 20 hektarjev zemljišč, ki so oziroma bodo v bližnji prihodnosti stavbna zemljišča. Ocenjuje se, da je to vredno več kot 3 milijone evrov.
Strinjam pa se z navedbo novinarja, da bo županja morala reševati probleme, povezane s prodajo stare osnovne šole pri Mali Nedelji in najemom dvorca Jeruzalem. A to ji ne bi smelo delati težav, saj je sama pred leti sodelovala pri pripravi obeh pogodb. Gospe županji predlagam, da se čim manj ukvarja s preteklostjo in se loti nalog prihodnosti.
Franc Jurša
nekdanji župan Občine Ljutomer
in poslanec Državnega zbora RS
http://web.vecer.com/portali/vecer/v1/default.asp?kaj=3&id=2011022505623918
prleška puca torek, 8. marec 2011 ob 00:25
osel je nikoli ne kuj bija pa nikoli nede....
zobl torek, 8. marec 2011 ob 10:53
za cecati je bojša krava
lotmerška občina je vedno bila na psu, pa či jo je vodija ovi ali oni.
tudi češ 4 leta de na psu tak kak zej, politične govore pa floskule kere odvolejo "lokalni politiki "so še edino za špriceroše ob šanki pa še ovi pomalen jin nedo vervalil.
TUNČEK torek, 8. marec 2011 ob 11:53
Fčosik smo rekli, da je neše na kuji, kuj pa pri šintari.
Almanah torek, 8. marec 2011 ob 14:23
no jaz sen se pozanima zakaj je indeksacija za sejnine itd...125%....zadeva je takšna, ka so sejnine ostale enake....večji stroški se predvidevajo za to, ker se predvideva več sej....predvsem določenih odborov kateri so v preteklosti zasedali bolj poredko...in tako niso dosegali željenih rezultatov.
to je razlaga.
MILAN torek, 8. marec 2011 ob 14:34
te pa do fseeno meli več izdatkof
Lenny ponedeljek, 14. marec 2011 ob 18:01
Dejan:
Meja bi eno prošnjo. Či boš 17.3 na občinski seji prisoten, pitaj kdaj bo, či bo javno dostopno Poročilo o opravljeni notranji reviziji v
Občini Ljutomer, ki ga je izdelala družba za revizijo ABC revizija d. o. o., Dunajska
cesta 101, 1000 Ljubljana
V primeri negativnega odgovora, pa bi ti bija hvaležen, či poveš, ka bi moglo biti javno dostopno/objovleno na opčinski strani, ker je revizija bila naročena/de pločana z dafkoplačevalskimi/javnimi penezi.
V gradivi za 4. sejo vidin, ka de županja OS seznanila z ugotovitvami, poročila pa v gradivi na jihovi stroni nega objavlenega .
Lep pozdraf, Lenny
Prleški Machete ponedeljek, 14. marec 2011 ob 18:15
Lenny je napisal/a:
Dejan:
Meja bi eno prošnjo. Či boš 17.3 na občinski seji prisoten, pitaj kdaj bo, či bo javno dostopno Poročilo o opravljeni notranji reviziji v
Občini Ljutomer, ki ga je izdelala družba za revizijo ABC revizija d. o. o., Dunajska
cesta 101, 1000 Ljubljana
V primeri negativnega odgovora, pa bi ti bija hvaležen, či poveš, ka bi moglo biti javno dostopno/objovleno na opčinski strani, ker je revizija bila naročena/de pločana z dafkoplačevalskimi/javnimi penezi.
V gradivi za 4. sejo vidin, ka de županja OS seznanila z ugotovitvami, poročila pa v gradivi na jihovi stroni nega objavlenega .
Lep pozdraf, Lenny
Jaz ti lahko odgovorim v naprej kako stvari stojijo.
Vech ali mejn vse obchine poslujejo z minusom in so prezadolzhene, tiste na katerih se oblast ni menajla, tam se naprej dela po istem receptu, tu kjer se je oblast menjala, recimo pri ljutomerski prihaja do ene vrste revanshizma na osebni ravni.
g. Jursha ko je prishel za zhupana je napodil ga Karbo v Puconce in zdaj ko je ona postala zhupanja Ljutomera mu bo vrnila milo za drago
Tudi v chasu g. Shpindlerja se je delalo na enak nachin kot pri g. Jurshi.
Zal brez kredita danes ne gre, je pa res ko pridesh v dolzhnishko suzhenjstvo in se iz dolgov ne izvlechesh, ampak to je danashnja realnost.
V sluchaju che se ugotovi nepravilnost kot to namiguje Lenny, kakshne so sankcije zoper nekdanjega zhupana ?
Po mojis kmechki pameti mislim da mu pero z glave ne bo falilo, ker so vsi poslanci in lokalni politiki zaschiteni kot kochevski medvedi.
Je pa res, da je rachunsko sodisce ugotovilo kopico napak v tej drzhavi in da zaenkrat nobenemu ni se nich zgodilo.
Dejan ponedeljek, 14. marec 2011 ob 19:05
Lenny, o reviziji boš zütra kej več zveda.
Lenny ponedeljek, 14. marec 2011 ob 19:20
Dejan, že vnaprej HVALA
Legionar petek, 18. marec 2011 ob 16:26
Mene tudi zanima, kakšne do posledice totih ugotovitev revizije. Ker či nede nobenih, te je blo 12.000 evrov zaprovleno brezveze.
Lenny petek, 18. marec 2011 ob 17:56
Legionar je napisal/a:
Mene tudi zanima, kakšne do posledice totih ugotovitev revizije. Ker či nede nobenih, te je blo 12.000 evrov zaprovleno brezveze.
In kakšne posledice ti pričakuvleš?
Bon ti v odgovor skopera ka sen že enkrat napisa...
Strošek tote revizije je promil proti škodi, ki jo je nareda Jűrša s kimafci v prejšji sestavi.
Jas lajik sen že pred volitvami fkup potegna javno dostopne podatke pa trdija, ka opčinske finance magioničara Jürše smrdijo.
Tota revizija je še kak bila potrebna. Dokič jas trdin ka neke smrdi, je to le moja trditef. Či bi opčina sama računala, bi podporniki Franceka rekli, ka prirejajo podatke. Kda pa to ugotovi neodvisna revizijska hiša pa je to DEJSTVO.
Večina kimafcof je Francceka podprla še za en mandat. Fala bogi jin je ne uspelo.
To je potreba na politični ravni.
Druga nujnost revizije je v ten, ka se vidi točno, kak finance stojijo. Ekonomski vidik. Nemreš izvajati programa, brez ka bi zna, či se lehko zadužiš v zakonskih mejah.
Moreš znati za naprej, ki se ga je biksalo, ka stvari tan popraviš.
Proračuna nemreš sprejeti napamet. Izvrševati tudi ne.
Kak se napamet, podomoče,pajdaško (ka nen reka tajkonsko) izvršuvle proračun po Francekovo, je tota revizija pokozala. Brez finančnih konstrukcij projektof gre vse v 3PM.
Ivek petek, 18. marec 2011 ob 20:52
Ekonomska politika, al pa pelaje opčinskega gospodarstva je precik hoklih zadeva, o keri je žmetno pametno gučati na totih straneh. Ekstra, či je nehče v naprej ziher, ka je nekej ne dobro, či glih o ten fsega ne ve, priten pa vervle ka ve. Ekonomija no politika sta stvor dogučovaja (pogodbe), ki či je dobra vjoj nihče ne zgibi. Mo pa fsaka pogodba števec no imenovalec. Zato pogodbo lehko naprovijo samo tisti, ki neso najpret skopali šicngrabne, pa zazidali bunkere, pač pa tisti ki znojo najti imenovalec, ki ga fsi priznajo. F štefci pa je te tisto, ká do fküper napravili.
zobl petek, 18. marec 2011 ob 21:19
Lenny je napisal/a:
Legionar je napisal/a:
Mene tudi zanima, kakšne do posledice totih ugotovitev revizije. Ker či nede nobenih, te je blo 12.000 evrov zaprovleno brezveze.
In kakšne posledice ti pričakuvleš?
Bon ti v odgovor skopera ka sen že enkrat napisa...
Strošek tote revizije je promil proti škodi, ki jo je nareda Jűrša s kimafci v prejšji sestavi.
Jas lajik sen že pred volitvami fkup potegna javno dostopne podatke pa trdija, ka opčinske finance magioničara Jürše smrdijo.
Tota revizija je še kak bila potrebna. Dokič jas trdin ka neke smrdi, je to le moja trditef. Či bi opčina sama računala, bi podporniki Franceka rekli, ka prirejajo podatke. Kda pa to ugotovi neodvisna revizijska hiša pa je to DEJSTVO.
Večina kimafcof je Francceka podprla še za en mandat. Fala bogi jin je ne uspelo.
To je potreba na politični ravni.
Druga nujnost revizije je v ten, ka se vidi točno, kak finance stojijo. Ekonomski vidik. Nemreš izvajati programa, brez ka bi zna, či se lehko zadužiš v zakonskih mejah.
Moreš znati za naprej, ki se ga je biksalo, ka stvari tan popraviš.
Proračuna nemreš sprejeti napamet. Izvrševati tudi ne.
Kak se napamet, podomoče,pajdaško (ka nen reka tajkonsko) izvršuvle proračun po Francekovo, je tota revizija pokozala. Brez finančnih konstrukcij projektof gre vse v 3PM.
Lenny, defineraj toto škodo kero kak proviš "so povzročili Jurša s kimafci v prejšen mandati" ?
Res je škoda fkrej vrženih totih 12.000 evrov, za računaje bilance pa vodenje financ so pločani na občini lidje.
Župan je politična funkcija in či "majstri od financ" z občine keri ponavodi sedijo na sestankih občinskega sveta rečejo "NE, nede se jema lizing ker za takši obrok občina nima penez" te do svetniki verjetno gda tote papire dobijo v roke rekli NE, pa četudi župan bi reka JA, in on son proti svetnikon nemre nič.
Pitamo se tude lehko to, či toti keri vodijo finance na občini sploh so rekli Jurši in svetnikom "NE tega si nemremo privoščiti", ker to je jihovo delo. Se provi, či oni tega niso rekli, pomeni ka so se z predlogon Jurše strinjali,ali pa nimajo pojma oz. se jin po domače j*** in hodijo tja sedit ka dobijo 5. v mesci pločo.