Sen šteja oviden v cejtngah, ka bi nej progo Pragersko - Hodoš, naredli tak, ka bi lehko vlakovne kompozicije vozile do 160 km/h. Či sen se v šolo voza s cugon 20 minut, te bi po noven lehko priša v petih minutah, či nebi blo postaj na fsaken kilometri.
Ukinili bodo 14 prehodov ceste čez progo Ljutomer bo med drugim dobil podvoz pri Ljutomerčanu in nadvoz pri Muralesu
Foto: Miha Šoštarič
Pri tovarni Murales v Ljutomeru predvidevajo gradnjo nadvoza, kar bo zahtevalo tudi veliko posegov v prostor.
Ljutomerska občina si veliko obeta od rekonstrukcije in elektrifikacije železniške proge od Pragerskega do Hodoša, zato so bile že lani aprila podane številne pripombe k državnemu lokacijskemu načrtu. Slovenija se je namreč kot članica Evropske unije zavezala, da bo na področju prometa posodobila železniško infrastrukturo, še posebej na delih V. in X. koridorja. Ena prioritetnih nalog je posodobitev železniške proge na omenjeni relaciji, ki omogoča vzpostavitev močne železniške povezave z vzhodno Evropo. Predmet izdelave državnega lokacijskega načrta so vse prostorske ureditve na celotni 109 kilometrov dolgi trasi. Predvideni posegi za elektrifikacijo, postavitev drogov za napajanje, bodo potekali po obstoječi trasi proge, za občine, po katerih poteka trasa, pa je pomembna predvsem prometna ureditev prečkanj železniške proge in drugih prometnih ureditev, ki so povezane z načrtovano rekonstrukcijo. Na nekaterih odsekih bo treba rekonstruirati določene odseke proge, za preskrbo vleke z električno energijo pa je predvidena gradnja petih elektronapajalnih postaj, med drugim tudi v Ljutomeru.
Pripombe do 3. marca
Dopolnjeni osnutek državnega lokacijskega načrta za rekonstrukcijo in elektrifikacijo železniške proge Pragersko-Hodoš je zdaj na vpogled širši zainteresirani javnosti. Vse do 3. marca traja javna razgrnitev, občina Ljutomer pa je že organizirala javno razpravo, na kateri so posamezniki lahko podali svoje pripombe. "V sklopu elektrifikacije in rekonstrukcije je zajeta tudi prometna ureditev prečkanj železniške proge in drugih prometnih ureditev, ki so povezane z načrtovano rekonstrukcijo. Nivojski prehodi bodo zagotavljali varne in ustrezne prometne razmere bodisi z ukinitvijo prehoda in gradnjo povezovalnih cest, bodisi z zavarovanjem obstoječega nezavarovanega prehoda, prav tako pa so podane rešitve za izvennivojska križanja," nam je po končani javni razpravi povedal ljutomerski župan Franc Jurša, ki poziva vse, da do izteka roka podajo svoje pripombe na sedežu občine in tako soustvarijo ta pomembni dokument.
Na območju ljutomerske občine je trenutno 23 prehodov ceste preko železnice, po novem državnem lokacijskem načrtu naj bi jih 14 ukinili, predvsem tistih, ki vodijo do njivskih površin. Tam bodo urejene nove dovozne poti. Ljutomer bo, če bodo vse spremembe in predlogi upoštevani, dobil pet podvozov in en nadvoz.
Veliki posegi v prostor
Ključnega pomena za prleško prestolnico sta gradnja podvoza pri vinski kleti družbe Ljutomerčan na južni vpadnici v mesto Ljutomer ter nadvoz pri Muralesu. "Pri podvozu, predvsem pa nadvozu, bo potrebno kar veliko posegov v prostor, med drugim bodo nekatere objekte tudi rušili. S predvidenimi spremembami prometne infrastrukture bomo veliko pridobili, veliko pa bo narejenega predvsem za varnost udeležencev v prometu," je ob pogledu na lokacijski načrt dodal Jurša. Podvoz bodo dobili tudi na Grlavi, kjer so v preteklosti precej dejavnosti namenili namestitvi zapornic na doslej nezavarovanem železniškem prehodu.
Veliko so razpravljali tudi o prehodu ceste preko železniške proge v smeri Stročje vasi. Na tej lokaciji je predviden nivojski prehod, ki bo po izgradnji ljutomerske obvoznice ukinjen.
To bi resen fejn blo ka bi elektrificirali progo ka bi v naše kraje tudi ICS voza, samo v Lotmerki pomoje tak nebi stovla No bor bi ove Siemense dobli ne pa tota predpotopna poljska nesnoga kej zej vozi.
Malo je off pa vseeno. Kej pa mislite o progi Lotmerk - Radgona? Meni se skoda vidi ka potniški ne vozi. Lehko bi meli linijo bor za gimnazijce ki jih je tradicionalno dosta iz tistih krajov. Se se kdo spoti kda je potniški voza toto linijo? Jaz sem se edino enkrat na sejen v Radgono voza.
Tü pri nas toti cugi stovlajo na 5 minut. Fsej kdej sen se jas voza iz MB al pa LJ še, te je tak blo. Od Lublane pa do Pragerskega si priša v 2 vürah, potli pa si na Pragersken tradicionalno čaka pol vüre te od Pragerskega do Ptuja pol vüre pa od Ptuja do Ormoža pol vüre pa še te dale do Lotmerka pol vüre pa stovlaje pri fsakši karuzi Tak ka zgniliš f toten cugi notri.
MHA je napisal/a: ICS bi lehko stovla na Ptuji, Ormoži, Lotmerki, Soboti, Hodoši. Tista postaja v Veržeji pa je tak brezveze.
Za v Radgono bi resen lehko voza cuk (Gimnazija - Gostinska)
Fejn bi blo ja. Samo ne verjen, ci se pelas iz Lj v Mb stovi samo b Zidanen mosti, Celji pa Pragersken. Ostala mesta kak so Zagorje, Trbovlje, Litija pa Laško pa
Upan ka se Almanah kej oglasi, mogoce ma on kakse informacije ce so (bli) kaksi plani za ozivitev potniske linije Ljutomer - Gornja Radgona.
Fprašanje či mo mi sploh vidli ICS. V Lublani de jin glovno ka do nan naredli elektriko, pa ka de se cuk lehko malo hitre pela, ka de te EU zadovolna.
Künštni bi se lehko zej prijavili na raspis z jihovo eko elektriko, ka bi napojala železnico. Da piše tüdi ka de en toti elektrocenter v Lotmerki.
Za dodajanja objave se prijavite.Komentarji ne odražajo stališča uredniške politike Prlekija-on.net. Pri komentiranju se držite teme, ne uporabljajte sovražnega govora in upoštevajte pravila.
MHA sreda, 20. februar 2008 ob 19:32
Ta tema obravnava prispevekc Ukinili bodo 14 prehodov ceste čez progo
Sen šteja oviden v cejtngah, ka bi nej progo Pragersko - Hodoš, naredli tak, ka bi lehko vlakovne kompozicije vozile do 160 km/h. Či sen se v šolo voza s cugon 20 minut, te bi po noven lehko priša v petih minutah, či nebi blo postaj na fsaken kilometri.
vinko sreda, 20. februar 2008 ob 19:32
Ukinili bodo 14 prehodov ceste čez progo
Ljutomer bo med drugim dobil podvoz pri Ljutomerčanu in nadvoz pri Muralesu
Foto: Miha Šoštarič
Pri tovarni Murales v Ljutomeru predvidevajo gradnjo nadvoza, kar bo zahtevalo tudi veliko posegov v prostor.
Ljutomerska občina si veliko obeta od rekonstrukcije in elektrifikacije železniške proge od Pragerskega do Hodoša, zato so bile že lani aprila podane številne pripombe k državnemu lokacijskemu načrtu. Slovenija se je namreč kot članica Evropske unije zavezala, da bo na področju prometa posodobila železniško infrastrukturo, še posebej na delih V. in X. koridorja. Ena prioritetnih nalog je posodobitev železniške proge na omenjeni relaciji, ki omogoča vzpostavitev močne železniške povezave z vzhodno Evropo. Predmet izdelave državnega lokacijskega načrta so vse prostorske ureditve na celotni 109 kilometrov dolgi trasi. Predvideni posegi za elektrifikacijo, postavitev drogov za napajanje, bodo potekali po obstoječi trasi proge, za občine, po katerih poteka trasa, pa je pomembna predvsem prometna ureditev prečkanj železniške proge in drugih prometnih ureditev, ki so povezane z načrtovano rekonstrukcijo. Na nekaterih odsekih bo treba rekonstruirati določene odseke proge, za preskrbo vleke z električno energijo pa je predvidena gradnja petih elektronapajalnih postaj, med drugim tudi v Ljutomeru.
Pripombe do 3. marca
Dopolnjeni osnutek državnega lokacijskega načrta za rekonstrukcijo in elektrifikacijo železniške proge Pragersko-Hodoš je zdaj na vpogled širši zainteresirani javnosti. Vse do 3. marca traja javna razgrnitev, občina Ljutomer pa je že organizirala javno razpravo, na kateri so posamezniki lahko podali svoje pripombe. "V sklopu elektrifikacije in rekonstrukcije je zajeta tudi prometna ureditev prečkanj železniške proge in drugih prometnih ureditev, ki so povezane z načrtovano rekonstrukcijo. Nivojski prehodi bodo zagotavljali varne in ustrezne prometne razmere bodisi z ukinitvijo prehoda in gradnjo povezovalnih cest, bodisi z zavarovanjem obstoječega nezavarovanega prehoda, prav tako pa so podane rešitve za izvennivojska križanja," nam je po končani javni razpravi povedal ljutomerski župan Franc Jurša, ki poziva vse, da do izteka roka podajo svoje pripombe na sedežu občine in tako soustvarijo ta pomembni dokument.
Na območju ljutomerske občine je trenutno 23 prehodov ceste preko železnice, po novem državnem lokacijskem načrtu naj bi jih 14 ukinili, predvsem tistih, ki vodijo do njivskih površin. Tam bodo urejene nove dovozne poti. Ljutomer bo, če bodo vse spremembe in predlogi upoštevani, dobil pet podvozov in en nadvoz.
Veliki posegi v prostor
Ključnega pomena za prleško prestolnico sta gradnja podvoza pri vinski kleti družbe Ljutomerčan na južni vpadnici v mesto Ljutomer ter nadvoz pri Muralesu. "Pri podvozu, predvsem pa nadvozu, bo potrebno kar veliko posegov v prostor, med drugim bodo nekatere objekte tudi rušili. S predvidenimi spremembami prometne infrastrukture bomo veliko pridobili, veliko pa bo narejenega predvsem za varnost udeležencev v prometu," je ob pogledu na lokacijski načrt dodal Jurša. Podvoz bodo dobili tudi na Grlavi, kjer so v preteklosti precej dejavnosti namenili namestitvi zapornic na doslej nezavarovanem železniškem prehodu.
Veliko so razpravljali tudi o prehodu ceste preko železniške proge v smeri Stročje vasi. Na tej lokaciji je predviden nivojski prehod, ki bo po izgradnji ljutomerske obvoznice ukinjen.
Vir: www.vecer.si
MILAN sreda, 20. februar 2008 ob 19:35
nekej se prprovala
kdo pa bo pa bomo vidli
vinko sreda, 20. februar 2008 ob 20:20
To bi resen fejn blo ka bi elektrificirali progo ka bi v naše kraje tudi ICS voza, samo v Lotmerki pomoje tak nebi stovla No bor bi ove Siemense dobli ne pa tota predpotopna poljska nesnoga kej zej vozi.
Malo je off pa vseeno. Kej pa mislite o progi Lotmerk - Radgona? Meni se skoda vidi ka potniški ne vozi. Lehko bi meli linijo bor za gimnazijce ki jih je tradicionalno dosta iz tistih krajov. Se se kdo spoti kda je potniški voza toto linijo? Jaz sem se edino enkrat na sejen v Radgono voza.
Dejan sreda, 20. februar 2008 ob 20:33
Tü pri nas toti cugi stovlajo na 5 minut. Fsej kdej sen se jas voza iz MB al pa LJ še, te je tak blo. Od Lublane pa do Pragerskega si priša v 2 vürah, potli pa si na Pragersken tradicionalno čaka pol vüre te od Pragerskega do Ptuja pol vüre pa od Ptuja do Ormoža pol vüre pa še te dale do Lotmerka pol vüre pa stovlaje pri fsakši karuzi Tak ka zgniliš f toten cugi notri.
MHA sreda, 20. februar 2008 ob 21:20
ICS bi lehko stovla na Ptuji, Ormoži, Lotmerki, Soboti, Hodoši. Tista postaja v Veržeji pa je tak brezveze.
Za v Radgono bi resen lehko voza cuk (Gimnazija - Gostinska)
vinko sreda, 20. februar 2008 ob 21:34
MHA je napisal/a:
ICS bi lehko stovla na Ptuji, Ormoži, Lotmerki, Soboti, Hodoši. Tista postaja v Veržeji pa je tak brezveze.
Za v Radgono bi resen lehko voza cuk (Gimnazija - Gostinska)
Fejn bi blo ja. Samo ne verjen, ci se pelas iz Lj v Mb stovi samo b Zidanen mosti, Celji pa Pragersken. Ostala mesta kak so Zagorje, Trbovlje, Litija pa Laško pa
Upan ka se Almanah kej oglasi, mogoce ma on kakse informacije ce so (bli) kaksi plani za ozivitev potniske linije Ljutomer - Gornja Radgona.
MHA sreda, 20. februar 2008 ob 21:44
Fprašanje či mo mi sploh vidli ICS. V Lublani de jin glovno ka do nan naredli elektriko, pa ka de se cuk lehko malo hitre pela, ka de te EU zadovolna.
Künštni bi se lehko zej prijavili na raspis z jihovo eko elektriko, ka bi napojala železnico. Da piše tüdi ka de en toti elektrocenter v Lotmerki.