Na kopališču v Ljutomeru so potekale zabavne igre Lotmerk na vodi
Kopališke igre so imele predvsem družaben značaj in namen, za popestritev pa so dodali še kanček tekmovalnosti
Prlekija-on.net, ponedeljek, 10. avgust 2015 ob 09:56
Ekipe so se pomerile v štirih igrah in sicer: veslanje na blazini,
štafetni tek v vodi, vlečenje vrvi in pobiranje zaklada. Igre so bile
zabavne, hkrati pa so od sodelujočih zahtevale določen napor in
spretnosti.
Uporabljen je bil tekmovalni sistem v obliki
enkratnega štarta, kjer je štel najboljši čas, razen pri vlečenju vrvi,
kjer so izvedli sistem na izpadanje. Točkovanje v posameznih igrah, kar
je prineslo tudi končni ekipni vrstni red, je bilo izvedeno po sistemu
zadnja ekipa 1 točka, predzadnja ekipa 2 točki itn. V primeru enakega
števila točk je odločala boljša uvrstitev v zadnji igri, če še takrat
enako, je odločila igra vlečenje vrvi. Skupni zmagovalec je postala
ekipa, ki je zbrala najvišji seštevek točk iz vseh iger.
Tri
prvouvrščene ekipe so prejele medalje, vsi udeleženci pa so
prejeli spominsko majico. Zmagala je ekipa
Karateista v sestavi
Aleš Pokrivač in
Tadej Küplen, drugo mesto je osvojila ekipa
Srce Sloveniji v sestavi
Alen Žunič in
Nina Žunič, tretje mesto pa ekipa
Fülana paprika v sestavi
Alen Žinko in
Žan Kociper. Celoten vrstni red
si lahko ogledate spodaj.
Vse zbrane, ki se jih je letos zbralo veliko, zaradi lepega in toplega vremena, sta pozdravila tudi podžupan Občine Ljutomer,
Janko Špindler in predsednik Športne zveze Ljutomer,
Aleš Vrbančič. Igre je z obilico dobre volje in humorja vodil
Branko Žnidarič, direktor ŠIM Ljutomer ter sekretar Športne zveze Ljutomer, ki je ob koncu tudi sam končal v vodi.
Nekaj besed o posamezni igri:Veslanje na blaziniTekmovalec/ka
na znak leže na trebuhu na blazini zavesla s pomočjo obeh rok na
razdalji 10 m okrog boje. Ob vrnitvi nazaj preda blazino naslednjemu
tekmovalcu/ki, ki je pripravljen/a v vodi. Igre je konec, ko drugi
tekmovalec, privesla do roba bazena. Zmaga ekipa, ki je za nalogo
porabila najmanj časa.
Štafetni tek v vodiTekmovalec/ka na
znak steče v vodi (globina 1,35 m) na razdalji 10 m okrog boje, lahko
tudi s pomočjo rok. Ob vrnitvi nazaj na mesto predaje (dotik
sotekmovalca/ke z roko) nadaljuje s tekom naslednji tekmovalec/ka, ki je
pripravljen/a v vodi. Igre je konec, ko drugi tekmovalec priteče do
roba bazena. Zmaga ekipa, ki je za nalogo porabila najmanj časa.
Vlečenje vrviDva
tekmovalca na znak na blazini s pomočjo veslanja rok poskušata
potegniti na svojo stran nasprotna tekmovalca na blazini. Zmaga ekipa,
ki ji uspe nalogo izvesti. Sistem tekmovanja na izpadanje po predhodnem
žrebu.
Pobiranje zakladaTekmovalec/ka na znak zaplava na
razdalji 10 m, pobere »zaklad« (žogica) in ga prenese na rob bazena. Ob
prihodu na mesto predaje (dotik sotekmovalca/ke z roko) nadaljuje s
plavanjem naslednji tekmovalec/ka, ki je pripravljen/a v vodi. Igre je
konec, ko drugi tekmovalec, prinese zaklad do roba bazena. Zmaga ekipa,
ki je za nalogo porabila najmanj časa.
Končni vrstni red