Učenci in učitelji navdušeni nad namiznimi igrami na OŠ Križevci

Udeleženci so lahko izbirali med raznolikimi namiznimi igrami, ki so ponudile zanimive izzive in spodbudile domišljijo.

Prlekija-on.net, ponedeljek, 20. januar 2025 ob 14:48
Namizne igre na OŠ Križevci

Namizne igre na OŠ Križevci

V petek, 17. januarja 2025, je na Osnovni šoli Križevci potekal poseben popoldne, posvečen namiznim igram. Dogodek je združeval učence in učitelje, ki so skozi različne igre spoznavali pomen sodelovanja, strateškega razmišljanja in zabave. Udeleženci so lahko izbirali med raznolikimi namiznimi igrami, ki so ponudile zanimive izzive in spodbudile domišljijo:

  • Catan: Klasična strateška igra, kjer udeleženci gradijo naselja in trgovske poti ter pri tem izkoriščajo naravne vire.

  • Splendor: Hitro misleča igra, ki spodbuja razmišljanje o investicijah in zbiranje dragocenih žtonov.

  • Barenpark: Ustvarjalna igra, kjer igralci gradijo svoj park za medvede in pri tem premišljeno razporejajo ploščice.

  • Architects: Srednjeveška strateška igra, kjer igralci gradijo katedrale in mesta.

  • Ticket to Ride: Potovalna igra, kjer je cilj povezati mesta z železniškimi progami.

  • King of Tokyo: Zabavna igra z elementi tveganja, kjer igralci kot pošasti tekmujejo za prevlado v Tokiu.

Namizne igre so odličen način za spodbujanje različnih spretnosti in kompetenc, zato je njihovo vključevanje v pouk izjemno smiselno. Med ključnimi cilji, ki jih lahko dosežemo z uporabo namiznih iger, so:

  1. Sodelovanje: Igre, kot je Catan, spodbujajo timsko delo in pogajanja, kar je ključna kompetenca v sodobni družbi.

  2. Strateško razmišljanje: Splendor in Architects of the West Kingdom razvijata sposobnost dolgoročnega načrtovanja in premisleka o posledicah.

  3. Reševanje problemov: Igre, kot sta Barenpark in Ticket to Ride, krepijo logično razmišljanje in inovativnost.

  4. Domišljija: King of Tokyo spodbuja kreativnost in izražanje skozi igranje vlog.

  5. Socialne veščine: Interakcija med igralci pomaga graditi samozavest in izboljšuje komunikacijske spretnosti.

Cilj dogodka je bil pokazati, kako lahko igre postanejo del učnega procesa ter pripomorejo k oblikovanju pozitivne in sproščene učne klime. Učitelji so lahko opazovali, kako igre spodbujajo učno motivacijo, medtem ko so učenci uživali v druženju in sproščenem tekmovalnem vzdušju.

Dan namiznih iger na OŠ Križevci je bil uspešen, saj je povezal udeležence skozi skupno strast do iger in učenja. Takšni dogodki niso le zabavni, temveč tudi poučni, saj omogočajo učenje skozi igro. Udeleženci so si bili enotni, da si želijo več podobnih dni, ki bogatijo šolsko življenje in prinašajo nove priložnosti za osebnostni razvoj.

Sestavil: Matevž Jakelj



Več v Kultura in izobraževanje