Na kopališču potekale igre Lotmerk na vodi
Kopališke igre v Ljutomeru so imeli predvsem družaben značaj in namen, za popestritev pa so dodali še kanček tekmovalnosti
Prlekija-on.net, četrtek, 8. avgust 2013 ob 14:28
Na Letnem kopališču Ljutomer, je Športna zveza Ljutomer, v sredo, 7. avgusta, pripravila zanimive kopališke igre Lotmerk na vodi. Kopališke igre, kjer se je pomerilo 11 ekip, so imele predvsem družaben značaj in namen, za popestritev pa so dodali še kanček tekmovalnosti.
Ekipe so se pomerile v štirih igrah in sicer: veslanje na blazini,
štafetni tek v vodi, vlečenje vrvi in pobiranje zaklada. Igre so bile zabavne, hkrati pa so od sodelujočih zahtevale določen napor in spretnosti.
Uporabljen
je bil tekmovalni sistem v obliki enkratnega štarta, kjer je štel
najboljši čas, razen pri vlečenju vrvi, kjer so izvedli sistem na
izpadanje. Točkovanje v posameznih igrah, kar je prineslo tudi končni
ekipni vrstni red, je bilo izvedeno po sistemu zadnja ekipa 1 točka,
predzadnja ekipa 2 točki itn. V primeru enakega števila točk je odločala
boljša uvrstitev v zadnji igri, če še takrat enako, je odločila igra
vlečenje vrvi. Skupni zmagovalec je postala ekipa, ki je zbrala najvišji
seštevek točk iz vseh iger.
Tri prvouvrščene ekipe so prejele posebne nagrade, vsi udeleženci pa so prejeli spominsko majico. Zmagala je ekipa
PŠK Ljutomer 1, drugo mesto je osvojila ekipa
Midva, tretje pa
Občina Ljutomer 2. Celotem vrstni red si lahko ogledate spodaj.
Nekaj besed o posamezni igri:Veslanje na blaziniTekmovalec/ka na znak leže na trebuhu na blazini zavesla s pomočjo obeh rok na razdalji 10 m okrog boje. Ob vrnitvi nazaj preda blazino naslednjemu tekmovalcu/ki, ki je pripravljen/a v vodi. Igre je konec, ko drugi tekmovalec, privesla do roba bazena. Zmaga ekipa, ki je za nalogo porabila najmanj časa.
Štafetni tek v vodiTekmovalec/ka na znak steče v vodi (globina 1,35 m) na razdalji 10 m okrog boje, lahko tudi s pomočjo rok. Ob vrnitvi nazaj na mesto predaje (dotik sotekmovalca/ke z roko) nadaljuje s tekom naslednji tekmovalec/ka, ki je pripravljen/a v vodi. Igre je konec, ko drugi tekmovalec priteče do roba bazena. Zmaga ekipa, ki je za nalogo porabila najmanj časa.
Vlečenje vrviDva tekmovalca na znak na blazini s pomočjo
veslanja rok poskušata potegniti na svojo stran nasprotna tekmovalca na
blazini. Zmaga ekipa, ki ji uspe nalogo izvesti. Sistem tekmovanja na
izpadanje po predhodnem žrebu.
Pobiranje zakladaTekmovalec/ka na znak zaplava na razdalji 10 m, pobere »zaklad« (žogica) in ga prenese na rob bazena. Ob prihodu na mesto predaje (dotik sotekmovalca/ke z roko) nadaljuje s plavanjem naslednji tekmovalec/ka, ki je pripravljen/a v vodi. Igre je konec, ko drugi tekmovalec, prinese zaklad do roba bazena. Zmaga ekipa, ki je za nalogo porabila najmanj časa.
Končni vrstni red