Mama zdravnica v vrtcu predstavila svoj poklic

V vrtec Mala Nedelja, v skupino otrok 4-6 let, ki domujemo v hotelu, smo v ponedeljek, 13. 5. 2019, povabili mamo zdravnico Jasmino Kolar, dr. med., spec. družinske medicine, da nam je podrobneje  predstavila svoj poklic.Mama zdravnica nam je predstavila poklic zdravnika tako, da nam je praktično in s pripomočki prikazala, kako poteka zdravniški pregled. Otroci so  se korajžno in brez zadržkov ponudili kot prostovoljci ter se prepustili vlogi pacienta. Zdravnica ...

sreda, 15. maj 2019 ob 09:171

13. Dan prijateljstva v vrtcu Mala Nedelja

Čeprav so letošnji majski dnevi bolj obarvani z dežnimi kapljicami kot s soncem, nam je majski petek bil namenjen kot zelo sončen. Tega smo bili zelo veseli, saj smo za ta dan načrtovali že 13. tradicionalni Dan prijateljstva. Pred našim vrtcem se nas je zbralo 240 malih in velikih pohodnikov iz vrtcev Mala Nedelja, Cezanjevci, Ljutomer, Stročja vas, Cven, Križevci, Razkrižje in Veržej. Podali smo se na pohod prijateljstva, ki nas je vodil skozi vasi do Bioterm, kjer smo se odžejali ...

nedelja, 12. maj 2019 ob 19:11

Otroci vrtca Stročja vas obiskali Šiškovo kmetijo v Rinčetovi grabi

Pred prvomajskimi počitnicami je imela skupina otrok vrtca Stročja vas - vzgojiteljic Marice Fijavž in Simone Škrlec prav poseben dan, saj so lahko doživeli delček kmečkega življenja naših babic in prababic. Peš so se podali iz vrtca proti koncu Rinčetove grabe, kjer sredi čudovitih zelenih pašnikov in prleških vinogradov v objemu narave leži Šiškova domačija. Čisto na koncu vasi, kjer nas premami vonj po cvetočem drevju in pomirjujoče barve pomladi, se zdi, kakor da smo se ...

ponedeljek, 29. april 2019 ob 09:18

Ob dnevu zemlje podarili košček znanja o planetu Zemlja

Ob dnevu zemlje so učenci šole OŠ Janka Ribiča Cezanjevci skupaj z mentoricami Natašo Pušenjak, Martino Cvetko in Jasno Lampreht pripravili za otroke v vrtcu Cezanjevci raziskovalne delavnice na temo planet Zemlja.

nedelja, 28. april 2019 ob 17:40

Obisk pomembnih ustanov v mestu Ljutomer

V torek, 16. 4. 2019, smo se starejši otroci in vzgojiteljice s hišnikom Srečkom, iz vrtca Stročja vas, odpravili na ogled pomembnih ustanov v mestu Ljutomer. V sklopu projekta Pasavček smo si najprej ogledali policijsko postajo. Sprejela nas je gospa policistka Bojana, ki nam je na zanimiv način opisala delo policista in nas popeljala po policijski postaji. Otrokom je bil najbolj zanimiv ogled sob za pridržanje in policijski avto, v katerega so lahko tudi sedli. Policistka nas je poučila ...

sreda, 24. april 2019 ob 08:11

»Babica in dedek sta moja sreča«

Pod tem naslovom se je na predpraznični veliki četrtek v vrtcu Mala Nedelja odvila že tradicionalna prireditev, na kateri so se srečali babice in dedki. Za njih smo otroci in vzgojiteljice pripravili kulturni program, obogaten s pesmimi, deklamacijami, plesom...

ponedeljek, 22. april 2019 ob 10:22

Otroci so se zavrteli na Mavričnem vrtiljaku 2019

Mavrični vrtiljak 2019, se je tokrat odvijal v organizaciji občinskega društva prijateljev mladine in vrtca pri OŠ Janka Ribiča Cezanjevci. Na Mavričnem vrtiljaku so se zavrteli otroci iz vrtca Cezanjevci, Mala Nedelja, Cven, Razkrižje, Križevci pri Ljutomeru, Veržej, Stročja vas in Ljutomer.

torek, 16. april 2019 ob 10:01

Otroci vrtca pri OŠ Mala Nedelja na obisku v Vrtnarstvu Cornus

V petek, 12.4.2019 smo otroci obeh starejših skupin, vzgojiteljice ter ravnateljica ga. Breda Žunič iz vrtca pri OŠ Mala Nedelja obiskali družinski proizvodni obrat, vrtnarijo v Prlekiji, kjer vzgajajo sadike zelenjadnic, začimbnic in jagod.

petek, 12. april 2019 ob 17:55

Prireditev za babice in dedke v vrtcu Stročja vas

V petek, 05. 04. 2019, v dopoldanske času, se je našem vrtcu odvila prireditev, na kateri smo z veseljem gostili naše babice in dedke.Vseh 5 skupin otrok vrtca, folkloristi in otroci, ki obiskujejo nemščino, so starim staršem pripravili nastope, za katere so jih le ti nagradili z bučnimi aplavzi ter vidno izraženim zadovoljstvom.

ponedeljek, 8. april 2019 ob 18:47

»Mama in ata moja sta sreča«

Pod tem naslovom smo v vrtcu Mala Nedelja letos pripravili že tradicionalno prireditev za mamice in očete. Otroci in vzgojiteljice vrtca smo se predstavili v kulturnem programu, bogatem s pesmicami, deklamacijami in plesom. Po prireditvi je sledilo prijetno druženje. Otroci pa so staršem podarili spominska darilca, v katera so vložili svoj čas, vztrajnost, srčnost in sporočilo kako radi jih imajo.