Potep po Velebitu

, sobota, 30. april 2011 ob 00:21

Življenje je, poleg tega, da je lepo, tudi nepredvidljivo. Tako sva se v zadnjem hipu znašla na avtobusu, ki je peljal proti Velebitu. Tokrat sva se pridružila izletu v organizaciji Planinskega društva Slivnica pri Gorici in njihovim članom, v družbi katerih se vedno prav dobro počutiva.

Na Velikonočni ponedeljek smo se zgodaj zjutraj podali na pot iz Slivnice pri Gorici proti Velebitu. Okrog 9 ure smo bili na izhodišču pri Hotelu Velebno na Baških Oštarijah, od koder smo se podali na krožno turo in osvojili Metlo, Medveđi kuk in Ljubičko brdo. Preživeli smo krasen dan. Zatem smo se podali v Seline, kjer smo bili nastanjeni v apartmajih.

Torek ni ponujal tako čudovitih razgledov, vsekakor pa smo bili deležni zanimive dogodivščine in preizkušnje vetra, mraza in dežja. Vse z namenom, da zatem bolj cenimo sončno in toplo vreme. Ura je zopet zvonila zgodaj, opravimo zajtrk in se s terenci zapeljemo v smeri proti Sv. Ivanu ... do koder nas je lepo 'nadrmalo'. Pot pod noge proti našemu cilju - Svetemu brdu. Tokrat vrha nismo osvojili, saj smo se premraženi in premočeni obrnili. Kljub temu nasmeškov na licih nismo izgubili. Popoldne se zato za nagrado odpravimo v Zadar na sladoled in koncert, ki ga ponujajo morske orgle. Zvečer tudi sami zaigramo in zapojemo.

V sredo se razdelimo v dve skupini. Prvi se podajo iz Selin na krožno turo z vzponom na Anića Kuk, nekaj pa se nas odpravi plezat v NP Paklenica. Po dolgih letih sem spet na moje noge navlekla tesne plezalnike in bila izjemno zadovoljna, da sem spet začutila, kaj pomeni plezanje. Kar kliče po še ...

Prispevek je mnenje avtorja in ne izraža nujno stališča uredništva.