Pogrešanega 44-letnika našli

Na območju Policijske uprave Maribor obravnavajo prijavo o pogrešani osebi, ki so jo podali njeni bližnji. Pogrešani M. Š., star 44 let, stanujoč v Mariboru, je bil nazadnje viden 31. julija na območju Cirkulan. Odpeljal se je z osebnim avtomobilom Citroen C-Crosser, črne barve.

nedelja, 2. avgust 2020 ob 12:46

V živo: Kasaške dirke v Ljutomeru

Letošnje kasaške dirke so zaradi epidemije COVID-19 pričeli v juniju, na ljutomerskem hipodromu so prve dirke potekale 21. junija. Druge kasaške dirke pa potekajo v nedeljo, 2. avgusta. Tradicionalne dirke dan po Prleškem sejmu, so bile vedno množično obiskane, tokrat zaradi omejitev tega ni pričakovati, organizatorji pa ob tem zagotavljajo tudi vse predpise NIJZ.Prva dirka bo ob 15. uri, vse dirke pa si boste lahko v živo ogledali tudi na našem portalu v priloženem videu.Na sporedu je ...

nedelja, 2. avgust 2020 ob 12:01

Po pol stoletja sta se vrnila pred oltar

Kako hitro mine čas, kot da je bilo včeraj, a je minilo že pol stoletja, sta nam razlagala zakonca Cvetka in Janez Vajnhandl iz Sv. Ane v Slovenskih goricah, ki letos, prav v tem "nesrečnem koronskem času" praznujeta 50 let skupnega zakonskega življenja. Cvetka, ki se je rodila leta 1948 na Krivem Vrhu, je vseskozi skrbela za dom in družino, v kateri sta se rodila sin Hansi in hčerka Marjetka, ki ju je obdarila z vnukinjo Meliso.Janez, ki se je rodil leta 1942 na Dražen Vrhu, je večino ...

nedelja, 2. avgust 2020 ob 11:15

Za uvod v OFAK Festival poskrbela Severa in Gal Gjurin

V soboto, 1. avgusta, se je v Ormožu pričel O.F.A.K. - Ormoški festival aktivnih klubov. Festival Klub ormoških študentov in Mladinski center Ormož prirejata že od poletja 2009.V sodelovanju s Festivalom Arsana in Občino Ormož so pripravili prav posebno otvoritev letošnjega festivala. Na idilični lokaciji pred Grajsko pristavo Ormož sta nastopila Severa Gjurin z zasedbo in Gal George Gjurin.

nedelja, 2. avgust 2020 ob 09:302

Spoznajte pajka z naših vrtov, ki lahko spreminja barvo

Pred kratkim smo na enem izmed vrtov v Prlekiji opazili zanimivega pajka, živo rumene barve. Pri tem gre za samico cvetnega pajka (Misumena vatia), ki spada v vrsto rakovičarjev. Pri cvetnih pajkih je zanimivo to, da so lahko rumene ali bele barve, kar je odvisno od cveta, na katerem čakajo na svoj plen. Tako se samice, ki lovijo plen na različnih cvetovih, recimo na marjeticah ali sončnicah, lahko prilagajajo barvi cveta, njihov plen pa so pogosto čmrlji. Mi smo samico tega pajka opazili ...

nedelja, 2. avgust 2020 ob 09:10

A bomo naslednje leto ostali na naši obali ali bomo pokukali k sosedom?..

Nazadnje sem bila na slovenski obali pred štiriindvajsetimi leti, takrat, ko sem prišla v Slovenijo in mi je moj bodoči mož želel razkazati njene lepote. Nedvomno sem bila očarana nad Piranom, Portorožem in drugimi slovenskimi kraji na morju, ampak pozneje za dopust smo izbirali mesta pri naši sosedi. Tako, kot večina Slovencev. Ko stopiš v vodo, prvo opaziš morsko travo, čeprav te čez nekaj časa več ne moti, je enostavno ne moreš spregledati in pri plavanju nehote odrivaš z rokami ...

nedelja, 2. avgust 2020 ob 09:041

Med žetvijo zagorel kombajn, škode za 20 tisoč evrov

V preteklem dnevu so policisti na območju PU Murska Sobota obravnavali pet prometnih nesreč, devet kršitev javnega reda in miru, požar in štiri povoženja divjadi.V obravnavanih prometnih nesrečah sta bila v eni dva udeleženca telesno poškodovana v ostalih štirih pa je nastala le materialna škoda.Ob 20.10 uri so bili obveščeni o požaru na kombajnu v Fikšincih. Med žetvijo je zagorel kombajn. Požar so pogasili gasilci. Nastalo je za 20.000 EVR materialne škode.Javni red in mir je ...

nedelja, 2. avgust 2020 ob 08:59

DJ in violinistka združila moči. Dve nasprotji, dva karakterja, ki se v končnem izdelku dopolnjujeta.

"Sem dekle polna ambicij, idej, zanimanja in najbolj pomembno je to, da imam rada to kar delam," nam je povedala Ana Ritonja iz Veržeja ter dodala, da bi nam rada predstavila nekaj novega. "Pred kratkim sem zbrala pogum in izbrala delo v glasbenih vodah. Od nekdaj sem z glasbo povezana, rada sem hodila na koncerte, gledala dokumentarce o svetovnih zvezdah in njihovih turnejah, ogledovala si posnetke na youtubu,.. od majhnih nog so pa tudi moja ušesa navajena narodno-zabavne glasbe saj je bil moj ...

sobota, 1. avgust 2020 ob 22:55

V petek je potekala 3. Jürjovška tržnica

Na prenovljenem parkirišču za »Posojilnico« pri Sv. Juriju ob Ščavnici, je v petek, 31. julija, potekala 3. Jürjovška tržnica, katero je tudi tokrat, v sodelovanju z Občino Sv. Jurij, pripravilo TD Sv. Jurij ob Ščavnici. Namen prireditve, s katero so pričeli takoj po omilitvi ukrepov zaradi epidemije koronavirusa, odvija pa se vsak zadnji petek v mesecu, je promocija doma pridelane hrane, pijač in izdelkov domače obrti, domačinom pa se omogoči nakup le teh. Na tržnici ...

sobota, 1. avgust 2020 ob 19:52

Izkoristite 20-odstotni sejemski popust v naši spletni trgovini

Zadnji dve leti smo z našimi izdelki iz spletne trgovine Prlekija.shop bili prisotni na Prleškem sejmu. V času sejma smo vam vsako leto ponudili tudi sejemski 20-odstotni popust. Letos sejma sicer ni, a popust v naši spletni trgovini vseeno lahko izkoristite.Kupon unovčite tako, da na blagajni trgovine kliknete na KLIKNITE TUKAJ ZA VNOS KODE, vnesete kodo kupona SEJEM20 ter kliknete unovči kupon. Kupon lahko unovčite večkrat, popust pa velja do vključno 4. avgusta.V naši spletni trgovini ...