Učenki OŠ Stročja vas v sklopu projekta Erasmus+ v Španiji

Ponedeljek (23.4.2018)Ob 2.30 zgodaj zjutraj smo se jaz, učiteljica Nataša Rus in sošolka Eva Filipič zbrale na parkirišču pred osnovno šolo, kjer nas je že čakal taksi, ki nas je odpeljal na letališče Jožeta Pučnika Ljubljana. Med potjo smo pobrali še učiteljico Danielo Škrobar. Po dveh urah kar zanimive vožnje smo le prispele na letališče. Med čakanjem na letalo smo pojedle zajtrk in šle na avtobus, ki nas je peljal do letala. Leteli smo približno uro in pol do letališč ...

sreda, 23. maj 2018 ob 18:38

Rezultati dirke Slovenija Classic TT 2018 v Središču ob Dravi

V Središču ob Dravi je minuli konec tedna potekala 3. mednarodna pozivna dirka starodobnih dirkalnih motociklov Slovenija Classic TT 2018. Oba dneva je potekal bogat spremljevalni program, ko sta se po progi zapeljala evropska prvaka v prikoličarjih Milan Špendal in Peter Hill ter Formula Student in KTM X-Bow, potekal je Tuning Show (Street Race Team Murska Sobota), na ogled so bili predvojni motocikli, prizorišče je obiskal legenda slovenskega motošporta Miran Stanovnik, ...Preberite tudi ...

sreda, 23. maj 2018 ob 08:39

Na območju Ljutomera spet kradli

V preteklem dnevu so policisti na območju PU Murska Sobota obravnavali dve prometni nesreči z materialno škodo, tri kazniva dejanja, štiri kršitve javnega reda in miru, poškodbo vozila na parkirnem prostoru, šest povoženj divjadi in pridržali enega kršitelja.S področja kriminalitete je na območju Ljutomera bila obravnavana tatvina kovinskih delov in lahka telesna poškodba. Na območju Murske Sobote pa obravnavana goljufija pri prodaji.Javni red in mir je bil kršen dvakrat na javnih ...

sreda, 23. maj 2018 ob 06:53

Zbor Pavlove hiše navdušil maloštevilno publiko

Medtem ko mednarodni muzejski dan po svetu obeležujejo že od leta 1977, od ustanovitve mestnega muzeja Špital, pa se akciji pridružujejo tudi v Gornji Radgoni. In na temo letošnjega dneva Hiperpovezani muzeji: novi pristopi, novi obiskovalci, so v radgonskem muzeju Špital omogočili brezplačen ogled vseh muzejskih vsebin, ki jih je na ogled kar nekaj, ob tem pa so obiskovalci imeli priložnost prisluhniti enkratnemu koncertu mednarodno pisanega Zbora Pavlove hiše (Pavelhaus) iz Potrne (Laafelda ...

torek, 22. maj 2018 ob 21:38

Lendavski grad zasijal v barvah Marca Chagalla

Z razstavo grafik Marca Chagalla z naslovnom Stvarjenje in Biblija v Galeriji - Muzeju Lendava nadaljujejo s ciklom Velikani svetovne likovne umetnosti. Na lendavskem gradu bo tako do 31. oktobra na ogled 135 grafik iz sicer izjemno velikega opusa enega najvidnejših in samosvojih slikarjev 20. stoletja, večina med razstavljenimi deli je posvečena bibijskim motivom.Razstavo, ki je ob otvoritvi na grad privabila številne prijatelje in ljubitelje umetnosti, je s kratko predstavitvijo na pot pospremila ...

torek, 22. maj 2018 ob 21:15

Biti zdrav ali ne biti?

Bolj peša zdravstveni sistem, bolj smo zaskrbljeni glede zdravja. Ne moremo se več zanašati na pravočasno in dobro zdravstveno oskrbo zato se moramo sami truditi, da bi živeli zdravo. Poleg prehrane in izogibanju stresu je gibanje eden pomembnejših faktorjev, ki nas krepijo in nam omogočajo dobro počutje. Ob množici nasvetov kako živeti, da bi ujeli zdravje za rep, zdaj pridejo v veljavo stari, preizkušeni recepti: vsega se loti s pametjo in po svojih zmožnostih. Nobeno pretiravanje ...

torek, 22. maj 2018 ob 18:27

Recitatorji, pevci in godci ob Tednu kulture

V Kulturni dvorani Tišina je v petek, 18. maja, vse odmevalo ob zaključku kulturnega večera, ko so vsi izvajalci programa ter občinstvo skupaj zapeli. Bila je to prava manifestacija ljubiteljske kulture, ki jo je na samem začetku v svojem nagovoru pohvalil župan Občine Tišina Franc Horvat, skupaj pa so jo pripravili Društvo upokojencev Tišina, Kulturno umetniško društvo Tišina in Turistično društvo Gradišče.

torek, 22. maj 2018 ob 18:23

Nogometna šola NK Ljutomer tudi letos organizira Poletni nogometni tabor

Kot vsako leto, tudi letos Nogometna šola NK Ljutomer organizira "Poletni nogometni tabor" za otroke od 6. do 15. leta starosti. Tabor je namenjen za spoznavanje nogometnih veščin, za spozavnanje novih prijateljstev, za zabavo in druženje otrok.Poletni nogometni tabor 2018 bo potekal na stadionu v Ljutomeru (v slabem vremenu v telovadnici), in sicer od torka 26.6.2018 do sobote 30.6.2018.Spodaj v priponki najdete tudi podroben opis tabora. Izpolnjeno prijavnico lahko pošljete po pošti al na ...

torek, 22. maj 2018 ob 18:11

Rekordno povečanje proizvodnje in nova delovna mesta skupine Carthago v Odrancih

Nemška skupina Carthago spada s svojima znamkama Carthago in Malibu med vodilne proizvajalce prestižnih avtodomov v Evropi. Pomemben delež k temu je prispevalo podjetje Carthago d.o.o. v Odrancih, na severovzhodu Slovenije. V preteklem letu sta tako prodaja kot število zaposlenih zopet dosegla rekordno raven. V desetih letih od odprtja sodobne tovarne je proizvodni trak zapustilo že 20.000 vozilo. Ustanovitelj in lastnik podjetja Karl-Heinz Schuler zato pozitivno ocenjuje: »Naša širitev ...

torek, 22. maj 2018 ob 15:51

Otroci obiskali Godbeni dom pri Mali Nedelji

V jubilejnem letu Godbe na pihala Mala Nedelja smo se v goste povabili otroci vrtca. Hvala našemu vodji godbe, gospodu Alojzu Kosiju, ki nam je prijazno odprl vrata doma.